Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.

Data: 2010-06-24 10:57:22
Autor: Dman-666
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
Patrze a tu w szybce robal taki: news:hvvav8$dc6$1news.dialog.net.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Marcin "Kenickie" Mydlak . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Jak do tej pory słyszałem/czytałem o przypadkach głównie w Passatach z początku produkcji, a przecież te silniki były montowane w całej grupie VAG czyli i w innych modelach VW, jak również w Seatach czy Skodach.
Gdzie szukać jednoznacznego potwierdzenia, że dany silnik to ten z wadą lub bez niej? Tylko nie odsyłajcie do ASO marki - oni często mają zbyt małą wiedzę, albo wykazują się wybitną niechęcią do podzielenia się nią.

O partii silnikow Ci nie napisze, ale potwierdze, ze chodzi o cala grupe VAG-jak 2 miesiace temu zajechalem Ibiza 1,9 TDI do ASO SEAT/SKODA to magik powiedzial, ze "dla nich to kiepski motor bo nic nie zarobia...nie to co 2.0" ;)

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.