Data: 2010-06-25 14:30:19 | |
Autor: Irokez | |
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG. | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomo¶ci news:hvvav8$dc6$1news.dialog.net.pl...
Witam. Już kiedy¶ podawałem linka ciekawego http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.msg140114#msg140114 Poza tym gdzie¶ kto¶ na forum onetowym (niestety nie zapisałem kto i gdzie) podał co¶ takiego: cyt: 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważaj±cych (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękaj±ce głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówk± pompowtrysku, wyrabiaj±ce się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikaj±ce z DPF, - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajk±cych z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękaj± głowice do 2007 r, siadaj± pompki z końcówk± "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwaj±ce się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych, - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważaj±cymi (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju, - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważaj±cymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważaj±cych, - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważaj±cych (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa - analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz). " Jednym słowem wyleczyło mnie to z pomysłu na jakikolwiek 2.0TDI od VAG Pozdro -- Irokez |
|
Data: 2010-06-25 12:40:00 | |
Autor: Rafal Lorenc | |
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG. | |
Irokez [nie.mam@email.pl] na: pl.misc.samochody napisal/la:
Już kiedyś podawałem linka ciekawego A to błąd. Obecne 2.0 TDI CR to naprawdę bardzo dobre silniki - porównywane są one obecnie do 1.9TDI jeżeli chodzi o awaryjność. Pozdrawiam, Rafal Lorenc -- SysAdmin UsmiechaSie jid/mail:shak@usmiecha.sie.pl mobile: 503-611-119 www.usmiecha.sie.pl |
|
Data: 2010-06-25 14:44:15 | |
Autor: PaPi | |
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG. | |
A to błąd. Szczegolnie ze montowane sa od okolo 1.5 roku. Mozna smialo porownywac :-) |
|
Data: 2010-06-25 13:46:01 | |
Autor: Rafal Lorenc | |
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG. | |
PaPi [1@2.3] na: pl.misc.samochody napisal/la:
Szczegolnie ze montowane sa od okolo 1.5 roku. No jeżeli nic nie klęka po 150kkm to w porównaniu do starszej generacji 2.0 TDI jest o niebo lepiej ;-) Pozdrawiam, Rafal Lorenc -- SysAdmin UsmiechaSie jid/mail:shak@usmiecha.sie.pl mobile: 503-611-119 www.usmiecha.sie.pl |
|
Data: 2010-06-25 22:43:11 | |
Autor: PaPi | |
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG. | |
No jeżeli nic nie klęka po 150kkm to w porównaniu do starszej generacji Moj 2.0 TDI ma co prawda dopiero 60 kkm ale nic nie kleka (mam go od nowosci). Ojca 2.0 TDI ma kolo 200kkm. Tez od nowosci, tyle tylko ze w pasacie (moj to octavia). Wymienial chlodnice bo byla dziurawa. Z silnikiem nic sie nie dzieje. |
|
Data: 2010-06-28 07:24:01 | |
Autor: Rafal Lorenc | |
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG. | |
PaPi [raz@dwa.trzy] na: pl.misc.samochody napisal/la:
Moj 2.0 TDI ma co prawda dopiero 60 kkm ale nic nie kleka (mam go od nowosci). Sprawa z głowicami to loteria - zależy na jaką trafisz. Pozdrawiam, Rafal Lorenc -- SysAdmin UsmiechaSie jid/mail:shak@usmiecha.sie.pl mobile: 503-611-119 www.usmiecha.sie.pl |
|