Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.

Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.

Data: 2010-06-25 14:30:19
Autor: Irokez
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomo¶ci news:hvvav8$dc6$1news.dialog.net.pl...
Witam.

Kilka razy, przy okazji innych w±tków temat wyst±pił.
Ja postanowiłem zapytać wprost - czy wady z pękaj±cymi głowicami i/lub z szybko padaj±cym napędem pompy oleju dotycz± wszystkich silników produkowanych w danym okresie czasu? Czy dotyczy to jednej/kilku

Już kiedy¶ podawałem linka ciekawego
http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.msg140114#msg140114

Poza tym gdzie¶ kto¶ na forum onetowym (niestety nie zapisałem kto i gdzie) podał co¶ takiego:
cyt:
2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważaj±cych (np. BMM, BGW) -
zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
czasem (bardzo sporadycznie) pękaj±ce głowice na mostku pomiędzy zaworami
a końcówk± pompowtrysku, wyrabiaj±ce się gniazda pompowtrysków,
awaryjne turbiny i problemy wynikaj±ce z DPF,

- 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajk±cych z popmpkami Bosch
(np. BSY, BKD, AZV) - pękaj± głowice do 2007 r,
siadaj± pompki z końcówk± "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
kiwaj±ce się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,

- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważaj±cymi
(np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważaj±cymi i pompkami Bosch
(np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
pompy oleju i wałków wyrównoważaj±cych,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
lub bez wałków wyrównoważaj±cych (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
(utrata mocy, zapychanie się dysz).
"

Jednym słowem wyleczyło mnie to z pomysłu na jakikolwiek 2.0TDI od VAG

Pozdro

--
Irokez

Data: 2010-06-25 12:40:00
Autor: Rafal Lorenc
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
Irokez [nie.mam@email.pl]   na: pl.misc.samochody napisal/la:

 JuĹĽ kiedyĹ› podawaĹ‚em linka ciekawego
 http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.msg140114#msg140114

 Poza tym gdzieĹ› ktoĹ› na forum onetowym (niestety nie zapisaĹ‚em kto i gdzie)  podaĹ‚ coĹ› takiego:
 cyt:
 2.0 TDI 8V bez waĹ‚kĂłw wyrĂłwnowaĹĽajÄ…cych (np. BMM, BGW) -
 zero problemĂłw mechanicznych w ukĹ‚adzie korobowo - tĹ‚okowym,
 czasem (bardzo sporadycznie) pÄ™kajÄ…ce gĹ‚owice na mostku pomiÄ™dzy zaworami
 a koĹ„cĂłwkÄ… pompowtrysku, wyrabiajÄ…ce siÄ™ gniazda pompowtryskĂłw,
 awaryjne turbiny i problemy wynikajÄ…ce z DPF,

 - 2.0 TDI 16V bez waĹ‚kĂłw wyrĂłwnowaĹĽajkÄ…cych z popmpkami Bosch
 (np. BSY, BKD, AZV) - pÄ™kajÄ… gĹ‚owice do 2007 r,
 siadajÄ… pompki z koĹ„cĂłwkÄ… "B", awaryjne rumuĹ„skie turbiny,
 kiwajÄ…ce siÄ™ na boki pompowtryski, drgania na obrotach jaĹ‚owych,

 - 2.0 TDI 8V z waĹ‚kami wyrĂłwnowaĹĽajÄ…cymi
 (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napÄ™du pompy oleju,

 - 2.0 TDI 16 V z waĹ‚kami wyrĂłwnowaĹĽajÄ…cymi i pompkami Bosch
 (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napÄ™du
 pompy oleju i waĹ‚kĂłw wyrĂłwnowaĹĽajÄ…cych,

 - 2.0 TDI 16 V z waĹ‚kami (BKP, BMR, BRD)
 lub bez waĹ‚kĂłw wyrĂłwnowaĹĽajÄ…cych (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
 analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
 (utrata mocy, zapychanie siÄ™ dysz).
 "

 Jednym sĹ‚owem wyleczyĹ‚o mnie to z pomysĹ‚u na jakikolwiek 2.0TDI od VAG

A to błąd.
Obecne 2.0 TDI CR to naprawdÄ™ bardzo dobre silniki - porĂłwnywane sÄ… one
obecnie do 1.9TDI jeżeli chodzi o awaryjność.


Pozdrawiam,
Rafal Lorenc

--
SysAdmin UsmiechaSie
jid/mail:shak@usmiecha.sie.pl mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl

Data: 2010-06-25 14:44:15
Autor: PaPi
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
A to błąd.
Obecne 2.0 TDI CR to naprawdÄ™ bardzo dobre silniki - porĂłwnywane sÄ… one
obecnie do 1.9TDI jeżeli chodzi o awaryjność.

Szczegolnie ze montowane sa od okolo 1.5 roku.
Mozna smialo porownywac :-)

Data: 2010-06-25 13:46:01
Autor: Rafal Lorenc
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
PaPi [1@2.3]   na: pl.misc.samochody napisal/la:

 Szczegolnie ze montowane sa od okolo 1.5 roku.
 Mozna smialo porownywac :-)

No jeżeli nic nie klęka po 150kkm to w porównaniu do starszej generacji
2.0 TDI jest o niebo lepiej ;-)


Pozdrawiam,
Rafal Lorenc

--
SysAdmin UsmiechaSie
jid/mail:shak@usmiecha.sie.pl mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl

Data: 2010-06-25 22:43:11
Autor: PaPi
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
No jeżeli nic nie klęka po 150kkm to w porównaniu do starszej generacji
2.0 TDI jest o niebo lepiej ;-)

Moj 2.0 TDI ma co prawda dopiero 60 kkm ale nic nie kleka (mam go od nowosci).
Ojca 2.0 TDI ma kolo 200kkm. Tez od nowosci, tyle tylko ze w pasacie (moj to octavia).
Wymienial chlodnice bo byla dziurawa. Z silnikiem nic sie nie dzieje.

Data: 2010-06-28 07:24:01
Autor: Rafal Lorenc
Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
PaPi [raz@dwa.trzy]   na: pl.misc.samochody napisal/la:

 Moj 2.0 TDI ma co prawda dopiero 60 kkm ale nic nie kleka (mam go od  nowosci).
 Ojca 2.0 TDI ma kolo 200kkm. Tez od nowosci, tyle tylko ze w pasacie  (moj to octavia).
 Wymienial chlodnice bo byla dziurawa. Z silnikiem nic sie nie dzieje.

Sprawa z głowicami to loteria - zależy na jaką trafisz.


Pozdrawiam,
Rafal Lorenc

--
SysAdmin UsmiechaSie
jid/mail:shak@usmiecha.sie.pl mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl

Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona