Wąż

Data: 2012-12-10 17:18:18
Autor: J.F
Wąż
Użytkownik "Tata"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Kupiłem elektryczną pompę na 12 V do przepompowania ON. Niestety, wąż gumowy musi mieć średnicę wewnętrzną 25 mm i być paliwo odporny. Mogę kupić wąż spełniający te warunki, ale ma on bardzo grube ścianki i jest bardzo sztywny. Nie mogę dostać węża paliwo odpornego o wymaganej średnicy i sztywności węża ogrodowego do podlewania ogródka. Jak rozwiązać ten problem? Wiem, że powyższe pompy użytkownicy samochodów kupują.

Kupuja razem z wezem ? Czy kombinuja przejsciowke na mniejsza srednice, bo 25mm .... sporo :-)

taki "ogrodowy" jest z igelitu, moze i on nie jest paliwoodporny, ale tez sie w nim nie rozpuszcza od razu.

Mysle ze w jakims "budowlanym" markecie znajdziesz cos odpowiedniego .... a jak nie to sa jeszcze koszulki termokurczliwe w postaci dosc szerokiego weza, o ile ten metr dlugosci ci starczy.

J.

Wąż