Wąż odpływowy w zmywarce Bosch

Data: 2012-08-08 15:58:43
Autor: Tom
Wąż odpływowy w zmywarce Bosch
Witam

W wężu odpływowy w zmywarce pojawiły się małe otwory przez co zaczęła wyciekać woda. Stąd mam 2 pytania związane wymianą takiego węża.

1) Jak ściąga się ten kawałek plastiku chroniący przyłącze węża odpływowego w zmywarce. Nie chcę do tego siłowo podchodzić, bo pewnie nie powinno z tym być większych problemów. Jakby co to pokazany jest fragment na zdjęciu.
http://img337.imageshack.us/img337/8199/p1030207c.jpg

2) Czy wąż do zmywarki Boscha pasują tylko oryginalne węże czyli skazany jestem na serwis Boscha czy też można poszukać go gdzie indziej. Średnica 22mm , długość 2m

pozdrawiam
Tomek

Wąż odpływowy w zmywarce Bosch