W臋dzone szynki dla ...ps贸w?

Data: 2014-05-20 09:25:09
Autor: WW
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
Witam

Polak potrafi.

Od lat zaopatruje si臋 w male艅kim sklepiku we wspania艂e w臋dzone mi臋so i jego przetwory.
Teraz UE zakaza艂a tradycyjnego w臋dzenia.
W艂a艣ciciel ju偶 rozpocz膮艂 starania o otwarcie sklepu z jedzeniem dla ....ps贸w i kot贸w.
Tam b臋dzie sprzedawa艂 tradycyjnie w臋dzone szynki, balerony, schaby i s艂onin臋 w posypce.  :-P

Polak potrafi.  :-)

Mam nadziej臋, 偶e JKM pomo偶e rozpieprzy膰 t膮 UE .

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2014-05-20 05:22:11
Autor: Stachu Chebel
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu wtorek, 20 maja 2014 09:25:09 UTC+2 u縴tkownik WW napisa:

Teraz UE zakaza砤 tradycyjnego w阣zenia.

W trosce o nasze zdrowie. Ale samemu mo縩a si w阣zi fajkami zupe硁ie na legalu.

Data: 2014-05-21 07:50:20
Autor: WW
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
W dniu 2014-05-20 14:22, Stachu Chebel pisze:
W dniu wtorek, 20 maja 2014 09:25:09 UTC+2 u偶ytkownik WW napisa艂:

Teraz UE zakaza艂a tradycyjnego w臋dzenia.

W trosce o nasze zdrowie. Ale samemu mo偶na si臋 w臋dzi膰 fajkami zupe艂nie na legalu.

Czasy, kiedy ka偶dy sam dla siebie wytwarza艂 wszystkie potrzebne rzeczy jednak ju偶 dawno min臋艂y.

Data: 2014-05-21 06:37:09
Autor: Marek
W阣zone szynki dla ...ps體?
Am Mittwoch, 21. Mai 2014 07:50:20 UTC+2 schrieb WW:
W dniu 2014-05-20 14:22, Stachu Chebel pisze:

> W dniu wtorek, 20 maja 2014 09:25:09 UTC+2 u縴tkownik WW napisa:

> W trosce o nasze zdrowie. Ale samemu mo縩a si w阣zi fajkami zupe硁ie na legalu.

Czasy, kiedy ka縟y sam dla siebie wytwarza wszystkie potrzebne rzeczy jednak ju dawno min瓿y.

Dobrze, ze mi przypomniales.
W przyszlym tygodniu kupie sobie swieza rybke, oraz poledwiczki wieprzowe i je uwedze ( nad otwartym ogniem, chociaz, przepuszczam ten dym przez dluzsza rure, tak, ze zdazy sie ochlodzic) w , mojej wedzarni, zrobionej kosztem 7 PLN.
Uzywam drewna jabloni, ktore daje swietny smak. Poszukam jeszcze troche olchy, zeby byl tez kolor.

Data: 2014-05-20 09:15:21
Autor: niebieski
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
On 20.05.2014 09:25, WW wrote:
[...]

Tusk zabroni jedzenia karmy dla zwierz膮t i po ch艂opie.

Data: 2014-05-21 04:09:49
Autor: stevep
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
W dniu .05.2014 o 09:15 niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:

On 20.05.2014 09:25, WW wrote:
[...]

Ty tak ju偶 bredzisz po na偶arciu si臋 tej karmy?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-21 23:57:28
Autor: mi艣 z okienka
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?

U偶ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:op.xf6tmnwt50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

On 20.05.2014 09:25, WW wrote:
[...]

A gdzie ty masz g艂owe Pietrzykowski?

Data: 2014-05-22 03:38:38
Autor: stevep
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?

On 20.05.2014 09:25, WW wrote:
[...]

Nie 偶ryj tyle tego 艣wi艅stwa.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-23 01:10:25
Autor: mi艣 z okienka
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?

U偶ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:op.xf8muois50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

On 20.05.2014 09:25, WW wrote:
[...]

Jakiego 艣wi艅stwa?

Data: 2014-05-23 02:46:22
Autor: stevep
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?

On 20.05.2014 09:25, WW wrote:
[...]

Karmy o kt贸rej pisa艂e艣 kretynie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-24 01:18:06
Autor: mi艣 z okienka
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
Ty tak ju偶 bredzisz po na偶arciu si臋 tej karmy?

Nie 偶ryj tyle tego 艣wi艅stwa.
Karmy o kt贸rej pisa艂e艣 kretynie.

Masz na my艣li Gazet臋 Wyborcz膮?

Data: 2014-05-24 04:10:37
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 01:18 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

Ty tak ju bredzisz po na縜rciu si tej karmy?

Nie 縭yj tyle tego 秝i駍twa.
Karmy o kt髍ej pisa砮 kretynie.

Masz na my秎i Gazet Wyborcz?

To twoja karma wyborcza kretynie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-25 01:21:08
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xgcdnzps50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie czytuj GazWybu

Data: 2014-05-25 03:18:52
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 01:21 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A Asz dziennik to twoja lektura?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-26 11:38:44
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xgd5xq0d50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Czasami zagl眃am tu: http://www.naszdziennik.pl/秝iat
Papierowych gazet prawie w og髄e nie kupuj.

Data: 2014-05-27 02:02:03
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 11:38 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

I s硊sznie nadal czytaj lektur "tylko dla kretyn體".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-27 16:09:23
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xghrppew50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Internet tym r罂ni si od Wyborczej, 縠 jest tu wszystko. W Wyborczej mamy mamy jedynies硊szne objawienia - na temat jaruzelskiego zbawienia, na temat pijanego B砤sika w kokpicie, ostatnio na temat historycznej misji Sikorskiego w Kijowie, kt髍a mia砤 doprowadzi do Wielkiego Pojednania na Ukrainie. Jak wida i ten mit si wyczerpa...

Data: 2014-05-28 02:20:18
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 16:09 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Tylko nie otwieraj lod體ki bo itam na ciebie czycha wyborcza.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 13:02:32
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xgjm74il50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Dlaczego lod體ki? Je秎i chcesz, zaczn specjalnie dla ciebie wkleja co ciekawsze pere砶i z http://wyborcza.pl/0,0.html

Data: 2014-05-29 03:10:20
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 13:02 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A co mnie obchodzi co jaki przyg硊p b阣zie wkleja.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-20 10:31:43
Autor: xantiros
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
W dniu 2014-05-20 09:25, WW pisze:
[...]

ehh

"Problemu nie widzi r贸wnie偶 Janusz Zwi膮zek, g艂贸wny lekarz weterynarii, kt贸ry przekonuje, 偶e zdecydowana wi臋kszo艣膰 polskich producent贸w 偶ywno艣ci nie musi obawia膰 si臋 nowych przepis贸w. - Rozmawia艂em z w艂a艣cicielami ma艂ych w臋dzarni i nie b臋d膮 mieli problemu z dalsz膮 produkcj膮 swoich wyrob贸w - zapewnia Zwi膮zek. - Problem dotyczy wy艂膮cznie tych przedsi臋biorc贸w, kt贸rzy w臋dz膮 nad otwartym ogniem, ale taka metoda jest w og贸le niedopuszczalna."

Data: 2014-05-20 08:27:36
Autor: leming.show
W阣zone szynki dla ...ps體?
u縴tkownik xantiros napisa:

"Problemu nie widzi r體nie Janusz Zwi眤ek, g丑wny lekarz weterynarii, kt髍y przekonuje, 縠 zdecydowana wi阫szo舵 polskich producent體 縴wno禼i nie musi obawia si nowych przepis體. - Rozmawia砮m z w砤禼icielami ma硑ch w阣zarni i nie b阣 mieli problemu z dalsz produkcj swoich wyrob體 - zapewnia Zwi眤ek. - Problem dotyczy wy潮cznie tych przedsi阞iorc體, kt髍zy w阣z nad otwartym ogniem, ale taka metoda jest w og髄e niedopuszczalna."

Wychodzi, ze GWniana miala racje i zadnego realnego ograniczenia nie bedzie..

Dla wiekszosci odbiorcow tez jest bez znaczenia, szynke wedzona widza tylko za lada w sklepie:)

Data: 2014-05-20 17:20:17
Autor: jureq
W阣zone szynki dla ...ps體?
Dnia Tue, 20 May 2014 08:27:36 -0700, leming.show napisa艂(a):

Czasami GW nie wie co pisze GW

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,15406333,Wedzenie__Znamy_wyniki_badan_malopolskich_produktow_.html

Data: 2014-05-21 04:12:31
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 17:27 <leming.show@gmail.com> pisze:

[...]

Te 縭esz ze 秏ietnik體?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-20 09:00:56
Autor: Budzik
W阣zone szynki dla ...ps體?
U縴tkownik xantiros _wytnij_to_xantiros@ymail.com ...

[...]

To o co by硂 tyle krzyku?
Zorientowano sie w temacie i okaza硂 sie, 縠 nie ma problemu?

Data: 2014-05-20 12:37:55
Autor: xantiros
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu 2014-05-20 11:00, Budzik pisze:
[...]

Jaki tam problem na pewno jest, ale jak to zwykle bywa u nas jest to
przedstawiane jako "koniec 秝iata".

Data: 2014-05-20 13:14:18
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w
wiadomo禼i news:XnsA3336EC08BFFBbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jest problem - uszcz甓liwianie ludzi na si酬, co s硊sznie spotyka si z reakcj alergiczn. Je秎i co jest szkodliwe, nale縴 robi kampani (najlepiej przez fundusze ubezpieczeniowe i zdrowotne), a nie wprowadza przedszkolnych regulacji na szczeblu pa駍twowyn. Gdy Europejczycy do tego si przyzwyczaj, zdziecinniej do reszty, czyli zatrac instynkt samozachowawczy - zaczn skaka przez okna w kt髍ych nie ma krat, topi si w nieogrodzonych zbiornikach wodnych itd. Za tym oczywi禼ie p骿da kolejne regulacje...
Sto lat temu nie by硂 problemu narkotyk體, cho teoretycznie by硑 one bardziej dost阷ne ni dzi (wi阫sze powierzchnie upraw, mniejsza populacja odbiorc體). Ludzie po kryjomu handlowali niewolnikami, ale jako nikt nie robi wielkiego biznesu na kokainie, opium, trawce - a ros硂 tego w choler. Role zakaz體 pe硁i instynk samozachowawczy i odpowiednie wychowanie.

Data: 2014-05-20 17:00:54
Autor: Budzik
W阣zone szynki dla ...ps體?
U縴tkownik mi z okienka miszokienka@.pl ...

[...]

Pe硁a zgoda, tez mnie mecza wszechobecne zakazy nic nie wnosz眂e.

Je秎i co jest szkodliwe, nale縴 robi kampani
(najlepiej przez fundusze ubezpieczeniowe i zdrowotne), a nie
wprowadza przedszkolnych regulacji na szczeblu pa駍twowyn.

A tu nawet co do tej szkodliwo禼i nie wiadomo do konca?
No chyba ze jest tak, ze nasze, porzadnie wedzone sa jednak ok, a zakaz dotyczy jakiegos g體na ktore by硂 wedzone 糽e?

[...]

I tak i nie.
Wszystkiego sie nie dowiesz, wszystkiego nie wy砤piesz, wreszcie nie zawsze starczy ci wiedzy aby pewne rzeczy ocenic.
wiec niektore zakazy sa ok.
Pod warunkiem ze sa wynikiem rzeczywistego dbania o zdrowie i nie nios syndrm體 przeregulowania jak w tym przypadku.

[...]
odpowiednie wychowanie. j

I tylko to? Znaczy takie sprawy jak dostep do informacji, internet, rozpowszechnienie itp nie maja tu nic do rzeczy? Bez zart體...

Data: 2014-05-20 23:56:47
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:XnsA333B9EA83C1Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Powiem szczerze, 縠 nie jestem wielbicielem polskiej kuchni, a na w阣zeniu w og髄e si nie znam.

[...]

痽jemy w epoce globalnej wioski i globalnego przep硑wu informacji. Powinno si zakazywa 秝iadomego trucia za pomoc szkodliwych substancji dodawanych do pasz, lub bezpo秗ednio do produkt體 spo縴wczych. Takie zakazy powinny funkcjonowa na poziomie lokalnego prawa. Unijne dyrektywy i zakazy mog by okazj do ich omijania z poczuciem czystego sumienia.

wiec niektore zakazy sa ok.

Powinni zakaza imi panu Zag硂bie prze縰wa nasiona lnu i konopii, kt髍e po rozgryzieniu produkuj bardzo szkodliwy dla organizmu cjanowod髍.  Tyle 縠 pan Zag硂ba popija to znanym sobie gatunkiem wina, kt髍e to wino neutralizuj眂 trucizn uwalnia do krwioobiegu cenne t硊szcze omega-3 (wsp蟪czesna analiza 'diety Zag硂by').

Pod warunkiem ze sa wynikiem rzeczywistego dbania o zdrowie i nie nios
syndrm體 przeregulowania jak w tym przypadku.

Nawet najwybitniejsi lekarze nie wiedz w 100%  co jest dobre dla zdrowia.  Co mo縠 na ten temat wiedzie unijny urz阣nik? - dodajmy do tego wp硑wy r罂nego rodzaju lobby biznesu spo縴wczego z kraj體 powiedzmy takich jak Polska, Francja, Grecja, Irlandia, Portugalia...

Data: 2014-05-21 00:44:58
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?
[...]

Tego nie wiem, nie 縴砮m w tych czasach.

 Znaczy takie sprawy jak dostep do informacji, internet,
rozpowszechnienie itp nie maja tu nic do rzeczy? Bez zart體...

My秎isz, 縠 sto lat temu ludzie byli g硊psi od nas? Rol internetu pe硁i硑 kontakty towarzysko-plotkarskie, na kt髍e ludzie byli o wiele bardziej otwarci ni dzi (z braku telefonu wchodzi硂 si komu do cha硊py, uczestniczy硂 w pracach domowych i tak do wyczerpania tematu...).
Z informacj to zawsze jak z kijem, kt髍y ma dwa ko馽e. M體i眂 inaczej, trzeba wiedzie, czego si 砤pa. Dla r罂nych ludzi s informacje, kt髍e poszerzaj wiedzi oraz takie, kt髍e daj poczucie wiedzy.

Data: 2014-05-20 12:48:27
Autor: mi艣 z okienka
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?

U偶ytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:llf3th$ric$1node2.news.atman.pl...
[...]

To znaczy, 偶e kie艂basek przy ognisku sma偶y膰 tez nie wolno? A co z grillowaniem?

Data: 2014-05-20 15:03:41
Autor: xantiros
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
W dniu 2014-05-20 12:48, mi艣 z okienka pisze:

[...]

A wiesz czym si臋 r贸zni "w臋dzenie" od "sma偶enia"?

Data: 2014-05-21 01:11:29
Autor: mi艣 z okienka
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?

U偶ytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:llfjre$cmc$1node2.news.atman.pl...
[...]

A czym r贸偶ni si臋 'w臋dzenie nad otwartym ogniem' od pieczenia kie艂baski? Wed艂ug mnie niczym, je偶eli si臋 jej nie usma偶y trzymaj膮c za nisko kij. Dlatego Unia powinna wyznaczy膰 bezpieczne proporcje k膮ta nachylenia patyka o znormalizowanej d艂ugo艣ci w stosunku do wysoko艣ci p艂omienia ognia (roznieconego w przepisowej odleg艂o艣ci od zabudowa艅 mieszkalnych nara偶onych na dzia艂anie rakotw贸rczych substancji powstaj膮cych w wyniku termicznej obr贸bki t艂uszcz贸w zwierz臋cych).

Data: 2014-05-21 07:48:42
Autor: WW
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
W dniu 2014-05-21 01:11, mi艣 z okienka pisze:

A wiesz czym si臋 r贸zni "w臋dzenie" od "sma偶enia"?

A czym r贸偶ni si臋 'w臋dzenie nad otwartym ogniem' od pieczenia kie艂baski?
Wed艂ug mnie niczym,

W臋dzenie dymem, po staropolsku, to w臋dzenie "na zimno". Taka obr贸bka mi臋sa jest biegunowo odleg艂a od "pieczenia kie艂basek nad ogniskiem".
Je艣li Ci臋 to interesuje, zapraszam na stosowne portale.

Data: 2014-05-21 04:11:20
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 12:48 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

U縴tkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisa w  wiadomo禼i news:llf3th$ric$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-05-20 09:25, WW pisze:
Witam

Polak potrafi.

Od lat zaopatruje si w male駅im sklepiku we wspania砮 w阣zone mi阺o i
jego przetwory.
Teraz UE zakaza砤 tradycyjnego w阣zenia.
W砤禼iciel ju rozpocz背 starania o otwarcie sklepu z jedzeniem dla
...ps體 i kot體.
Tam b阣zie sprzedawa tradycyjnie w阣zone szynki, balerony, schaby i
s硂nin w posypce.  :-P

Polak potrafi.  :-)

Mam nadziej, 縠 JKM pomo縠 rozpieprzy t UE .

ehh

[...]

To znaczy, 縠 kie砨asek przy ognisku sma縴 tez nie wolno? A co z  grillowaniem?

M髗g ci ju zgrilowano kretynie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-22 00:02:00
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xf6to6x550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Na szcz甓cie nie czytuj wyborczej

Data: 2014-05-22 03:45:07
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 00:02 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

I nawet ona ci nie uchroni砤 od zidiocenia?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-23 01:08:22
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xf8m5hpn50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

I nawet ona ci nie uchroni砤

Pisz wyra糿ie, 縠 nie czytuj wyborczej.

Data: 2014-05-23 02:47:14
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 01:08 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Nie dziwi si, idioci nic nie czytaj.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-24 01:16:03
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xgae40w650oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

....poza wyborcz.

Data: 2014-05-24 04:11:18
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 01:16 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

...poza wyborcz.

Nic znaczy nic kretynku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-25 01:19:04
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xgcdo4x250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Natura nie lubi pr罂ni, a gazeta Michnika doskonale nadaje si do roli wype硁iacza.

Data: 2014-05-25 03:19:53
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 01:19 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Nic znaczy nic kretnku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-26 11:42:20
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xgd5zffs50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To sk眃 si wzi瓿a Wyborcza?

Data: 2014-05-20 12:52:39
Autor: mi艣 z okienka
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

A jesli euroko艂choz wprowadzi podobne zakazy w trosce o psy i koty? Pozostanie otworzy膰 sklep z przyn臋tami na rekiny, zanim EU rozpozna problem.

Mam nadziej臋, 偶e JKM pomo偶e rozpieprzy膰 t膮 UE .

On jest mocny, ale w g臋bie. Gdyby doszed艂 do w艂adzy, zacz膮艂by 'zwalcza膰 socjalizm' likwiduj膮c bary mleczne, schroniska dla zwierz膮t, bezdomnych i inne takie rzeczy.  UE to dla niego za silny przeciwnik.

Data: 2014-05-20 15:05:52
Autor: xantiros
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
W dniu 2014-05-20 12:52, mi艣 z okienka pisze:

[...]

A ja przypuszczam ze pow贸d jest inny, jak zwykle 艂atwa kasa i profity przez ile艣 tam lat po przestaniu bycia pos艂em. JKM po prostu wykorzystuje chwil臋 dla siebie, on sam w swoje pierdo艂y nie wierzy.

Data: 2014-05-21 01:38:38
Autor: mi艣 z okienka
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?

U偶ytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:llfjvh$cmc$2node2.news.atman.pl...
[...]

Gdyby nie wierzy艂 w to co m贸wi, zrobi艂by b艂yskotliw膮 karier臋 w polskiej polityce. Najpierw mia艂by zdj臋cie Wa艂臋s膮, potem zosta艂by koz艂em ofiarnym 'transformacji' wynagrodzonym udzia艂ami w prywatyzowanych sp贸艂kach. I morda w kube艂...

Data: 2014-05-21 08:08:33
Autor: xantiros
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
W dniu 2014-05-21 01:38, mi艣 z okienka pisze:

[...]

bo nie wierzy, doskonale wie ze nie ma szans na zabranie prawa wyborczego kobietom, powr贸t do monarchii itp.

Data: 2014-05-22 00:09:59
Autor: mi艣 z okienka
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?

U偶ytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:llhft3$61j$1node2.news.atman.pl...
[...]

By膰 mo偶e nie wierzy w realizacj臋 w艂asnych pogl膮d贸w, przynajmniej w kr贸tkim horyzoncie czasowym. Kiedy艣 pisa艂, 偶e swoj膮 misj臋 traktuje d艂ugofalowo.

Data: 2014-05-22 03:46:18
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 00:09 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

U縴tkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisa w  wiadomo禼i news:llhft3$61j$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-05-21 01:38, mi z okienka pisze:

U縴tkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisa w
wiadomo禼i news:llfjvh$cmc$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-05-20 12:52, mi z okienka pisze:

U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo禼i
[...]

A jesli euroko砪hoz wprowadzi podobne zakazy w trosce o psy i koty?
Pozostanie otworzy sklep z przyn阾ami na rekiny, zanim EU rozpozna
problem.

Mam nadziej, 縠 JKM pomo縠 rozpieprzy t UE .

On jest mocny, ale w g阞ie. Gdyby doszed do w砤dzy, zacz背by  'zwalcza
socjalizm' likwiduj眂 bary mleczne, schroniska dla zwierz眛,  bezdomnych
i inne takie rzeczy.  UE to dla niego za silny przeciwnik.

A ja przypuszczam ze pow骴 jest inny, jak zwykle 砤twa kasa i profity
przez ile tam lat po przestaniu bycia pos砮m. JKM po prostu
wykorzystuje chwil dla siebie, on sam w swoje pierdo硑 nie wierzy.

Gdyby nie wierzy w to co m體i, zrobi砨y b硑skotliw karier w polskiej
polityce. Najpierw mia砨y zdj阠ie Wa酬s, potem zosta砨y koz砮m  ofiarnym
'transformacji' wynagrodzonym udzia砤mi w prywatyzowanych sp蟪kach. I
morda w kube...

bo nie wierzy, doskonale wie ze nie ma szans na zabranie prawa  wyborczego kobietom, powr髏 do monarchii itp.

By mo縠 nie wierzy w realizacj w砤snych pogl眃體, przynajmniej w  kr髏kim horyzoncie czasowym. Kiedy pisa, 縠 swoj misj traktuje  d硊gofalowo.

To raczej chyba kr髏kofalowo ze wzgl阣u na podesz硑 wiek.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-23 01:05:45
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xf8m7grv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Co to ma do rzeczy?

Data: 2014-05-23 02:49:25
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 01:05 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A to:
# - Krowy b阣 si 紃ebili, koby硑 cielili, owieczki prosili.... - powiada  Dziad. - Ch硂p z ch硂pem spa bedzie!... Baba z babo!!! Wilki lata bedo!  Bociany p硑wa! S硂馽e wzejdzie na Zachodzie, a zajdzie na Wschodzie!  (...) Oszuka駍two... Z硂dziejstwo... Kurestwo... Sodoma-Gomora... #
Z "Konopielki".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-24 01:14:22
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xgae8nvm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jak Korwin umrze?

Data: 2014-05-24 04:12:05
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 01:14 mi z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A teraz pokrywa koby硑?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-25 01:11:50
Autor: mi z okienka
W阣zone szynki dla ...ps體?

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xgcdqfya50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie wiem.

Data: 2014-05-21 04:14:01
Autor: stevep
W阣zone szynki dla ...ps體?
W dniu .05.2014 o 15:05 xantiros <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> pisze:

[...]

Za to ma ca砮 zast阷y idiot體, kt髍e s gotowe uwierzy w ka縟 jego  brednie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-20 16:54:53
Autor: Mark'Woydak
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
[...]

Dowcip polega na tym 偶e "w臋dzenie" wg UE to polanie w臋dlin/mi臋sa p艂ynem o
zapachu dymu, a nie tradycyjne w臋dzenie. To towarzystwo, 偶re wszystko bez
smaku i zapachu. Na widok flak贸w i kiszonych og贸rk贸w dostaj膮 torsji.

MW

Data: 2014-05-21 04:08:45
Autor: stevep
W臋dzone szynki dla ...ps贸w?
W dniu .05.2014 o 09:25 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

[...]

A zszyty brzuch mu wytrzyma te jego brednie?
--
stevep
-- -- -