Węgry: Dziennikarka N1TV zwolniona NATYCHMIASTOWO za pomoc policji w zatrzymaniu imigrantów

Data: 2015-09-09 10:26:21
Autor: A. Filip
Węgry: Dziennikarka N1TV zwolniona NATYCHMIASTOWO za pomoc policji w zatrzymaniu imigrantów
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Wegierska-dziennikarka-Petra-Laszlo-zwolniona-z-pracy-za-podkladanie-nogi-uchodzcom,wid,17832384,wiadomosc.html

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-09 08:36:45
Autor: masti
A.Filip zara¿ony mkarwanoz±
A. Filip wrote:

[ciach cytat]

bezsensowene kopiowanie tekstów bez w³asnego komentarza piêtnujê.
Wiesz co to jest dyskusja?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-09-09 13:19:54
Autor: mkarwan
A.Filip zara¿ony mkarwanoz±
U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa³ w wiadomo¶ci news:msor2s$g3q$1dont-email.me...
bezsensowene kopiowanie tekstów bez w³asnego komentarza piêtnujê.
Wiesz co to jest dyskusja?

Wiesz co to jest "newsgroup".

Data: 2015-09-09 16:30:52
Autor: Budzik
A.Filip zara¿ony mkarwanoz±
U¿ytkownik mkarwan mkarwan@poczta.onet.pl ...

bezsensowene kopiowanie tekstów bez w³asnego komentarza piêtnujê.
Wiesz co to jest dyskusja?

Wiesz co to jest "newsgroup".

Nie. Co to jest?

Data: 2015-09-09 18:28:38
Autor: Diabełson
A.Filip zarażony mkarwanozą
W dniu 2015-09-09 o 13:19, mkarwan pisze:

Wiesz co to jest "newsgroup".

Niech zgadnê - s³up og³oszeniowy na antysemickie wypociny?

Data: 2015-09-10 08:53:44
Autor: nawrakm
A.Filip zara¿ony mkarwanoz±

U¿ytkownik "mkarwan"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55f015db$0$8388$65785112@news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa³ w wiadomo¶ci
bezsensowene kopiowanie tekstów bez w³asnego komentarza piêtnujê.
Wiesz co to jest dyskusja?

Wiesz co to jest "newsgroup".

Wyt³umacz nam.

Data: 2015-09-13 01:03:30
Autor: Titus Atomicus
A.Filip zara¿ony mkarwanoz±
In article <55f015db$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa³ w wiadomo¶ci news:msor2s$g3q$1dont-email.me...
> bezsensowene kopiowanie tekstów bez w³asnego komentarza piêtnujê.
> Wiesz co to jest dyskusja?

Wiesz co to jest "newsgroup".

Na pewno nie to, co tobie sie wydaje, tepy antysemito.
--
TA

Data: 2015-09-13 06:50:13
Autor: A. Filip

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:msor2s$g3q$1dont-email.me...
> bezsensowene kopiowanie tekstów bez własnego komentarza piętnuję.
> Wiesz co to jest dyskusja?

Wiesz co to jest "newsgroup".

Na pewno nie to, co tobie sie wydaje, tepy antysemito.

Dzięki TOBIE wyrośnie pokolenie ostrych antysemitów?

--
A. Filip
Człowiek jest sługą czasu, a czas jest wrogiem człowieka.

Data: 2015-09-09 18:35:28
Autor: u2
W dniu 2015-09-09 o 10:36, masturbator pisze:
A. Filip wrote:

[ciach cytat]

bezsensowene kopiowanie tekstów bez w³asnego komentarza piêtnujê.
Wiesz co to jest dyskusja?

od kiedy masturbator odkryl ze jest zydoubekiem, ma w pogardzie ciemne tepe mohery:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-09-10 08:51:27
Autor: Stokrotka
A.Filip zara¿ony mkarwanoz±

A. Filip wrote:

[ciach cytat]

bezsensowene kopiowanie tekstów bez w³asnego komentarza piêtnujê.
Wiesz co to jest dyskusja?

Nie zgadzam siê.
Dyskusja bez materia³u ¼rud³owego jest bezsensowna,
a na pszebijanie siê pszez niedoskona³o¶ci tehniczne internetu nie ka¿dego staæ.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czêsto nielogiczny, ktury ludzie ociê¿ali umys³owo,

Data: 2015-09-09 18:36:14
Autor: andal
Wêgry: Dziennikarka N1TV zwolniona NATYCHMIASTOWO za pomoc policji w zatrzymaniu imigrantów

wyszlo szydlo z worka

Data: 2015-09-10 21:41:04
Autor: Graf Werner von Trollenburg
Węgry: Dziennikarka N1TV zwolniona NATYCHMIASTOWO za pomoc policji w zatrzymaniu imigrantów
I bardzo dobrze. Ciebie też należy potraktować z łokcia tępy chuju.

Węgry: Dziennikarka N1TV zwolniona NATYCHMIASTOWO za pomoc policji w zatrzymaniu imigrantów