Węgry w szoku!!!

Data: 2012-01-09 22:53:31
Autor: Lorn
Węgry w szoku!!!
"Węgierskie ministerstwo gospodarki przyznało , że ubiegłoroczny deficyt finansów publicznych był dwukrotnie większy niż zakładano. Wyniki są szokujące i świadczą o pogłębiającym się kryzysie finansowym na Węgrzech."

http://tnij.org/ggdgd

Ok JaruÅ›... Spieprzaj dziadu z tym Budapesztem w W-wie.

Data: 2012-01-09 23:13:51
Autor: jadrys
Węgry w szoku!!!
W dniu 2012-01-09 22:53, Lorn pisze:
[...]

Ty akurat masz naprawdę wielki powód żeby się przejmować stanem finansów publicznych.. - W Polsce, nie mówiąc już o Węgrzech. Jakbyś miał na to jakikolwiek wpływ - Ty albo Kowalski z ulicy.

Data: 2012-01-10 00:22:47
Autor: Lorn
Węgry w szoku!!!
W dniu 2012-01-09 23:13, jadrys pisze:
[...]

Heh jak każdy mający swój biznesik mam powód by zabierać głos... Ten pajac Orban doprowadził do anarchii, która winduje złotego w dół... Szkoda mojej już leciwej klawy :> Ty nic nie rozumiesz. :>

Data: 2012-01-10 07:03:36
Autor: Alex
Wêgry w szoku!!!

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:jefss8$8oj$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-01-09 23:13, jadrys pisze:
W dniu 2012-01-09 22:53, Lorn pisze:
"Wêgierskie ministerstwo gospodarki przyzna³o , ¿e ubieg³oroczny
deficyt finansów publicznych by³ dwukrotnie wiêkszy ni¿ zak³adano.
Wyniki s± szokuj±ce i ¶wiadcz± o pog³êbiaj±cym siê kryzysie finansowym
na Wêgrzech."

http://tnij.org/ggdgd

Ok Jaru¶... Spieprzaj dziadu z tym Budapesztem w W-wie.

Ty akurat masz naprawdê wielki powód ¿eby siê przejmowaæ stanem finansów
publicznych.. - W Polsce, nie mówi±c ju¿ o Wêgrzech. Jakby¶ mia³ na to
jakikolwiek wp³yw - Ty albo Kowalski z ulicy.

Heh jak ka¿dy maj±cy swój biznesik mam powód by zabieraæ g³os... Ten pajac Orban doprowadzi³ do anarchii, która winduje z³otego w dó³... Szkoda mojej ju¿ leciwej klawy :> Ty nic nie rozumiesz. :>

-- Immortal silence gathers illusions inside...
Gdyby nie ró¿owe rz±dy pop³uczyn czerwonej hop³oty, to nawet obecny w³adca Wêgier nie by³by w stanie
doprowadziæ ich do katastrofy. Przejmuj±c rz±dy zasta³ pañstwo ju¿ zrujnowane. Niestety poza dziwnymi
ruchami nie zrobi³ niczego wiêkszego dla poprawy sytuacji. Zobaczymy, mo¿e zrobi, to jest pójdzie drog±
Islandii.

Alex

Data: 2012-01-10 09:41:26
Autor: T.
Wêgry w szoku!!!

--
Naprawdê wierzysz, ¿e forint ci±gnie z³otego w dó³? Spójrz na krzy¿owe tabele walutowe w innych by³ych demoludach... Jako¶ innych nie ci±gnie, tylko z³otówkê. Czy¿by inwestorzy tak¿e przeczuwali, ¿e nasz deficyt jest dwukrotnie wiêkszy?
T.

Data: 2012-01-10 09:53:04
Autor: mkarwan
Węgry w szoku!!!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jefnkr$mhe$1inews.gazeta.pl...
"Węgierskie ministerstwo gospodarki przyznało , że ubiegłoroczny deficyt finansów publicznych był dwukrotnie większy niż zakładano. Wyniki są szokujące i świadczą o pogłębiającym się kryzysie finansowym na Węgrzech."

Przedtem rządzili socjaliści, czy to przypadkiem nie oni doprowadzili gospodarkę do takiego stanu?
Gdyby było inaczej to przecież Orban nie doszedłby do władzy.

Węgry w szoku!!!