Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cyta t

Data: 2009-04-19 02:21:45
Autor: smogg
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cyta t
homo sapiens o pseudonimie "Patsy Kensit" naskrobał/a:

No to zaczynam:
Z czego ten tekst:

"Burdello bum bum"
"Ciemność widzę , ciemność...."

No dobra te sa latwe, kto da trudniejsze i kto odgadnie

Proste, dwie moje ulubione polskie komedie :) Jak rozpętałem II wojnę światową i Seksmisja.

Dodam coś bardzo łatwego z mojego TOP10 :)

1.  – What do they call a Big Mac?
     – Big Mac's a Big Mac, but they call it "Le Big Mac."

2. "Tu Ryba, wzywam cię Akwarium." (Ten film akurat jest trochę dalej niż TOP10, ale lubię ten cytat.)

3. "Nieuleczalnie chorzy musicie jeszcze parę minut poczekać. Grzeszne
kobiety ustawcie się pod ścianą." (LOL, ten film rozwala na łopatki :P)

4. "Here's Johny!"

5. "Dzińdybry"

I coś specjalnego, nie mogłem się powstrzymać, hehehe :)

6. -Łazienka jest zamknięta!
    -Daj śrubokręt.
    -Maciek!! Maciek!!
    -Co sie stao??

--
Pozdrawiam,
smogg

Data: 2009-04-18 18:48:23
Autor: Flashi_Orange

Użytkownik "smogg" <smogg9@NOSPAMop.pl> napisał w wiadomości news:gscuqm$un5$1news.onet.pl...
[...]

Pulp Fiction ...

2. "Tu Ryba, wzywam cię Akwarium." (Ten film akurat jest trochę dalej niż TOP10, ale lubię ten cytat.)

Killer

3. "Nieuleczalnie chorzy musicie jeszcze parę minut poczekać. Grzeszne
kobiety ustawcie się pod ścianą." (LOL, ten film rozwala na łopatki :P)

Żywot Briana

4. "Here's Johny!"

Lśnienie

5. "Dzińdybry"

Alo Alo

I coś specjalnego, nie mogłem się powstrzymać, hehehe :)

6. -Łazienka jest zamknięta!
   -Daj śrubokręt.
   -Maciek!! Maciek!!
   -Co sie stao??

hehehe :D az wstyd sie przyznac Klan :D

Data: 2009-04-18 18:54:26
Autor: Ensitherum
Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cyta t
5. "Dzińdybry"

Alo Alo

lol

Data: 2009-04-19 01:38:15
Autor: Welon
Wtek quizowo-filmowy, rozpoznaj cy tat
"Nudzicie sie? Kupcie sobie szopa pracza".

Cytat i z filmu, i z ksiazki...

--
Krzysztof

Data: 2009-04-19 09:29:07
Autor: Flashi_Orange
Wtek quizowo-filmowy, rozpoznaj cytat

Uytkownik "Welon" <nits@o2.pl> napisa w wiadomoci news:gsdo96$a9f$1news.wp.pl...
"Nudzicie sie? Kupcie sobie szopa pracza".

Cytat i z filmu, i z ksiazki...

Postrzyyny

Wątek quizowo-filmowy, rozpoznaj cyta t