Waga alu 14"

Data: 2009-04-19 12:35:15
Autor: Reseller
Waga alu 14"
Witam,
ile waży, oczywi¶cie w przybliżeniu do 1-2 kg, felga aluminiowa 14" o szeroko¶ci 5,5"? Ta informacja jest mi potrzebna do wyliczenia kosztów przesyłki jakim¶ kurierem. A może wprost kto¶ zna ceny takich przesyłek. Chodzi o komplet oryginalnych alu do Skody Fabii o w/w rozmiarze.
--
Reseller

Data: 2009-04-19 15:17:10
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Waga alu 14"
Reseller pisze:
[...]

12,5 kilo ważyło koło 14 calowe o ¶rednicy 5 cali z opon± 185/60 r14 jesli cie to ratuje - alu

za przesyłkę z chorzowa do krakowa 4 felg stalowych do fabii kurierem UPS płaciłem 35 PLN - może to też co¶ pomoże ;)
felgi 14tki

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-04-19 18:55:00
Autor: Reseller
Waga alu 14"
Maciek "Sołtys" pisze:
Reseller pisze:

za przesyłkę z chorzowa do krakowa 4 felg stalowych do fabii kurierem UPS płaciłem 35 PLN - może to też co¶ pomoże ;)
felgi 14tki

Dzięki, ta informacja jest bardzo pomocna.

--
Reseller

Waga alu 14"