Waga łazienkowa - jaką polecacie?

Data: 2012-06-11 13:43:58
Autor: Bbjk
Waga łazienkowa - jaką polecacie?
W dniu 2012-06-11 13:28, Artur Dębski pisze:

Czy sprawdzaliście/porównywaliście pomiary waszych wag z innymi?
Miałem okazję ważyć się na Zelmer, Korona i jeszce jakaś inna marka
- każda pokazywała co innego i to raczej nie była rozbieżność
wynikajaca z ubrania czy ciała z duża ilością wody - rozpiętość
wyników
między wagami wynosiła około 7kg.

Mam wagę Tefal, od dobrych kilku lat jest niezawodna, pomiary wiarygodne i sprawdzane z lekarską, bateria starcza na rok i więcej, podobna do tej:
 http://www.tefal.pl/All+Products/Personal+Care/Personal+scales/Products/Evolis+szklana+PP5000B1/Evolis+szklana+PP5000B1.htm
Teraz na pewno już są wagi z wieloma funkcjami, zmierzą Ci tkankę tłuszczową, % wody itp, moja starsza jest prosta, pokazuje tylko wagę=masę ciała.
--
B.

Waga łazienkowa - jaką polecacie?