Waga łazienkowa - jaką polecacie?

Data: 2012-06-11 23:39:31
Autor: Tadeusz Jerzy Korsak
Waga łazienkowa - jaką polecacie?

Użytkownik "Artur Dębski" <arturdebski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:d8e18059-573e-40d6-a9ce-f72fb9b35786q2g2000vbv.googlegroups.com...
Witam wszystkich.
Polećcie mi proszę używaną przez was wagę łazienkową
szukam czegoś w wykonaniu ze szklanym "blatem"
i metalowym wykończeniem oraz żeby wyniki jej pomiarów były jak
najbardziej
zbliżone do rzeczywistości.
Artur Dębski

Wystarczy każda waga, byle była produkowana przez japońską firmę Tanita.
Mam dwie, łazienkową z pojedynczym czujnikiem i wakacyjną podróżną (format B5) z czterema czujnikami, różni je czas produkcji - osiem lat i wynik pomiaru - maksymalnie 300 gramów (przy obciążeniu 90 kilogramów).
Obie potrafią zważyć dokładnie kilo cukru.

Pozdrowienia, Tadeusz

Data: 2012-06-12 15:15:58
Autor: Tadeusz Jerzy Korsak
Waga łazienkowa - jaką polecacie?

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:4fd7189e$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
Ile kosztuja?

Na Allegro: mała 99.- PLN, duża 89.- PLN
Najtańsza przesyłka 8.90 PLN

Nie mam żadnych powiązań ze sprzedawcą...
Pozdrowienia, Tadeusz

Waga łazienkowa - jaką polecacie?