Waga łazienkowa - jaką polecacie?

Data: 2012-06-12 17:08:25
Autor: Marek Dyjor
Waga łazienkowa - jaką polecacie?
Artur Dębski wrote:
Witam wszystkich.
Polećcie mi proszę używaną przez was wagę łazienkową
szukam czegoś w wykonaniu ze szklanym "blatem"
i metalowym wykończeniem oraz żeby wyniki jej pomiarów były jak
najbardziej
zbliżone do rzeczywistości.

ja kupiłem w Chibo taką co mierzy tkankę tłuszczową i kostną...

w sumie to sie nawet zepsuła ale w tydzień przyjechą kurierem nowa prosto z Niemcowa...

Data: 2012-06-18 15:20:26
Autor: quent
W dniu 2012-06-12 17:08, Marek Dyjor pisze:
ja kupiłem w Chibo taką co mierzy tkankę tłuszczową i kostną...
w sumie to sie nawet zepsuła ale w tydzień przyjechą kurierem nowa
prosto z Niemcowa...

Po co Wam waga łazienkowa? ;-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2012-06-19 09:45:04
Autor: quent
Waga łazienkowa - jaką polecacie?
W dniu 2012-06-18 16:42, Marek Dyjor pisze:
po co ci ubranie...

Jeśli chciałeś zadać pytanie to zacznij wielką literą i zakończ znakiem zapytania.
Pytałem po co waga łazienkowa bo IMO to jeden z tych gadżetów, które kupuje się... bo są w sprzedaży! ;-)
Pomijam oczywiście kwestie związane z pilnowaniem wagi ciała z różnych konkretnych powodów - sport, choroba, zawód... itp - o to nie pytam oczywiście.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2012-06-19 11:34:59
Autor: Chiron
Użytkownik "quent" <xx@xx.com> napisał w wiadomości news:4fe02df4$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zgoda- uważam podobnie. Jednak- jeśli ktoś pyta, jaką najlepiej kupić- to IMO bez sensu jest odpowiadać: "apococito?". Więcej- IMO to trochę...niegrzecznie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-19 12:30:27
Autor: quent
W dniu 2012-06-19 11:34, Chiron pisze:
Zgoda- uważam podobnie. Jednak- jeśli ktoś pyta, jaką najlepiej kupić-
to IMO bez sensu jest odpowiadać: "apococito?". Więcej- IMO to
trochę...niegrzecznie.

Możliwe, że niegrzecznie ale... swojego czasu też chciałem kupić wagę łazienkową i tak od czasu do czasu gdy akurat byłem w jakimś sklepie tego typu to oglądałem sobie takie wagi. Kiedyś jednak przy podobnej okazji, mój przyjaciel, zapytał mnie - po ch... Ci waga łazienkowa? U mnie leży, kurzy się i ciągle ją przestawiam tylko z miejsca na miejsce ;-)

Nigdy nie wiadomo - może i pytający się zreflektuje i kupi sobie coś ciekawszego za tę kwotę ;-)
O ile nie potrzebuje jej naprawdę.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2012-06-19 14:34:29
Autor: Marek Dyjor
quent wrote:
W dniu 2012-06-18 16:42, Marek Dyjor pisze:
po co ci ubranie...

Jeśli chciałeś zadać pytanie to zacznij wielką literą i zakończ
znakiem zapytania.

To jest usenet, tutaj sie pisze po internetowemu...

Data: 2012-06-19 14:42:13
Autor: quent
W dniu 2012-06-19 14:34, Marek Dyjor pisze:
To jest usenet, tutaj sie pisze po internetowemu...

Daj spokój... zobacz lepiej jaką fajną wagę znalazłem:
http://www.zakatekzdrowia.com.pl/seca-seca-aurea-mechaniczna-luksusowa-waga-osobowa-7957030004-p-15064.html

:-DDD

Gdyby to był zegarek - zrozumiałbym - lans.
Ale to jest waga! Leżąca w kiblu, więc nawet się nie polansujesz. Ale nawet gdyby ktoś zobaczył to... lansować się wagą? :-))
Sorry za to ale jakoś mnie tak dziś ten temat poniósł ;-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2012-06-19 20:18:13
Autor: Marek Dyjor
quent wrote:
[...]

5 kawałków za mechaniczną wagę :)  z drugiej strony są na świecie ludzie bogaci lub majętni i dlaczego chcesz ich zmuszac do zkaupu zwykłej wagi za 300 zeta.

Waga łazienkowa - jaką polecacie?