Waga razy dystans

Data: 2019-08-26 16:40:12
Autor: Piotr Rogoza
Waga razy dystans
W dniu Sun, 25 Aug 2019 09:19:44 -0700, uzytkownik translate1944 napisal:

622x23 albo 622x25. Całkiem niby wykonalne. Jednak efekt jest taki że
tracę czucie w końcówkach palców
Zespół cieśni nadgarstka. Lekarz + plus zmiana położenia na kierownicy. Lemondka albo rogi, krótszy mostek, mniej pochylona pozycja.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2019-08-26 13:01:28
Autor: Rowerex
Waga razy dystans
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 18:40:14 UTC+2 użytkownik Piotr Rogoza napisał:
Zespół cieśni nadgarstka.

Tu żeś zbyt grubo pojechał - od drętwienia rąk podczas jazdy do stanu patologicznego jakim jest zespół cieśni droga jest daleka - jeśli dłonie i palce drętwieją tylko podczas jazdy, a nie bez bez wyraźnej przyczyny i np. przy banalnych czynnościach domowych, łącznie ze snem, to najpierw trzeba zadbać o pozycję na rowerze, a lekarza szukać w dalekiej ostateczności.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-08-26 22:58:20
Autor: ToMasz
Waga razy dystans
W dniu 26.08.2019 o 22:01, Rowerex pisze:
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 18:40:14 UTC+2 użytkownik Piotr Rogoza napisał:
Zespół cieśni nadgarstka.

Tu żeś zbyt grubo pojechał
no nie wiem. ja bym powiedział że to uszkodzone elementy kręgosłupa c5, c6,c7 uciskają rdzeń, ale po co straszyć, jak może nudnym, ale prostym testem da się potwierdzić/wykluczyć?

ToMasz

Data: 2019-08-27 03:25:28
Autor: Rowerex
Waga razy dystans
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 22:58:22 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

To brnijmy dalej - może rower, a właściwie kierownica jest wykonana z ołowiu - zatrucie ołowiem daje m.in. objawy w postaci drętwienia kończyn - stwardnienie rozsiane też i parę innych choróbsk...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-09-01 16:14:05
Autor: Piotr Rogoza
Waga razy dystans
W dniu Tue, 27 Aug 2019 03:25:28 -0700, uzytkownik Rowerex napisal:
[ciach]
Dobra, dobra. Niech zmieni. Jak nie przejdzie to w końcu będzie czuł ciarki i mrowienie w dłoniach cały czas, nawet poza rowerem. --

Data: 2019-08-29 05:43:49
Autor: Piecia aka dracorp
Waga razy dystans
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 22:01:30 UTC+2 użytkownik Rowerex napisał:

[...]

No ale właśnie np. z powodu złej pozycji i dużej ilości godzin spędzonych na rowerze może się pojawić zespół. A patologiczny stan nie bierze się z niczego.

Waga razy dystans