Wahadelkowa koncówka pompki podlogowej.

Data: 2018-07-05 07:18:49
Autor: Ignac
Wahadelkowa koncówka pompki podlogowej.
W dniu czwartek, 5 lipca 2018 12:34:47 UTC+2 użytkownik ń napisał:

Przy zdejmowaniu końcówki z zaworka już po napompowaniu jest nieco lepiej - czyli ubytek powietrza nieco mniejszy - ale jednak nadal jest spory ubytek powietrza czyli ciśnienia (nie umiem na oko ocenić, ile psi/atm).
Coś robię źle, czy ten typ tak ma?

Wszystko dobrze, pompuje na max, a po zdjęciu schodzi około 0,5 atm i
wszystko jest w porządelu.

Data: 2018-07-05 08:17:21
Autor: Rowerex
W dniu czwartek, 5 lipca 2018 16:18:51 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
> [...]

> Coś robię źle, czy ten typ tak ma?

Wszystko dobrze, pompuje na max, a po zdjęciu schodzi około 0,5 atm i

Ma uciekać 0,5atm? Przy jakim ciśnieniu? Żartujecie sobie? Zakładem, że piszecie  o ciśnieniach średnich, rzędu 3atm. Gdybym taką końcówką, która przy średnim ciśnieniu wypuszcza 0,5 atm miał pompować oponę szosową do 8 barów, to byłaby katastrofa...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-07-05 12:36:00
Autor: Ignac
W dniu czwartek, 5 lipca 2018 17:17:23 UTC+2 użytkownik Rowerex napisał:
> wszystko jest w porządelu.

Ma uciekać 0,5atm? Przy jakim ciśnieniu? Żartujecie sobie? Zakładem, że piszecie  o ciśnieniach średnich, rzędu 3atm.

Pompuję na max, u mnie to jest 7 atm, upuszcza się 0,5 i opona mi mówi-
ty mój wybawco. Mogę napompować do 7,5, wtedy opona mi mówi- nie rób mi tego więcej. A gdybym jej nabił 8, wtedy mi mówi- możesz se pojechać, ale kuwa,
beze mnie!

Wahadelkowa koncówka pompki podlogowej.