Wajcha otwierania maski we Fiacie Ducato

Data: 2016-08-02 21:16:07
Autor: estiolek
Wajcha otwierania maski we Fiacie Ducato
W dniu wtorek, 31 maja 2011 20:56:16 UTC+2 użytkownik Stefan Szczygielski napisał:
Droga Grupo,

Mam pytanie z gatunku prostych/śmieszno-strasznych:

Gdzie we Fiacie Ducato znajduje się dźwignia podnoszenia maski? Chodzi mi o wersję II FL a egzemplarz dokładnie taki jak na obrazku: http://www.word.4lomza.pl/index.php?k=62. Czy jest w miejscu ludzkim (tzn. tak, gdzie zwykle bywa), czy gdzieś indziej (może to inna kategoria, ale w Suzuki Jimny jest schowana w schowku :D).

Jak nietrudno się domyślić, mam jutro egzamin na prawo jazdy (można trzymać kciuki), żądają oglądania płynów eksploatacyjnych, a ćwiczyłem na zupełnie innym wynalazku. :)

S.

Wajcha otwierania maski we Fiacie Ducato