Wajda czuje się lepiej. Zdjęcia do filmu o Wałęsie ruszą w listopadzie.

Data: 2011-09-23 21:37:51
Autor: Przemysław W
Wajda czuje się lepiej. Zdjęcia do filmu o Wałęsie ruszą w listopadzie.
Andrzej Wajda rozpocznie w połowie listopada zdjęcia do oczekiwanego filmu o Lechu Wałęsie. Zdjęcia miały ruszyć wcześniej, ale 85-letni rezyser zasłabł na Kongresie Kultury i trafił do szpitala. Reżyser zapowiedział, że film wejdzie na ekrany jesienią przyszłego roku. Reżyser dodał, że Monica Bellucci zagra na pewno w jego filmie.
Włoszka wcieli się w postać słynnej włoskiej dziennikarki Oriany Fallaci, która przeprowadziła wywiad z ówczesnym przywódcą Solidarności. - Co mnie zachwyciło, kiedy Monika Bellucci usłyszała, że ma zagrać w naszym filmie, zgodziła się od razu. Oczywiście magnesem nie jestem ja, tylko postać Lecha Wałęsy - powiedział Andrzej Wajda. Dodał, że aktorka ma ciekawy materiał do zagrania, bo Oriana Fallaci była niezwykłą kobietą.

Jednocześnie reżyser zaprzeczył, jakoby w filmie miała zagrać Meryl Streep. - To był taki trochę żarcik z mojej strony, i taki pomysł, że jeżeli ona ma grać panią Margaret Thatcher - to niech zagra i w naszym filmie! No ale to się okazało nierealnym pomysłem - powiedział Andrzej Wajda.

Reżyser wyznał, że ma już skrystalizowane zdanie na ten temat, kto powinien zagrać Lecha Wałęsę" - Ja bym bardzo chciał, żeby było tak jak ja myślę, i mam nadzieję, że tak będzie". Andrzej Wajda nie powiedział, kto jest jego wybrańcem. W zdjęciach próbnych uczestniczyli Robert Więckiewicz i Borys Szyc. - Są różne powody, dla których spotykamy się z tymi aktorami, a nie z innymi - powiedział Andrzej Wajda.

W ocenie reżysera, scenariusz Janusza Głowackiego daje możliwości pokazania, że w pierwszym przywódcy Solidarności "był jakiś fantastyczny optymizm, wiara, że urodziliśmy się po to, żeby wyjść z niewoli, i to się sprawdziło". - Janusz Głowacki uchwycił ten moment i bardzo jestem z tego powodu szczęśliwy - dodał twórca. Pierwsza scena filmu jeszcze nie jest ustalona, natomiast wiadomo, że akcja rozpocznie się w latach 70.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10346340,Wajda_czuje_sie_lepiej__Zdjecia_do_filmu_o_Walesie.html

Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesienią 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dziś kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawicką. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wciągnąć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-24 00:26:59
Autor: MH
Wajda czuje się lepiej. Zdjęcia do filmu o Wałęsie ruszą w listopadzie.
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Andrze

Cieniutki jesteś stary dziadu. Cieniutki jak herbatka z lipy, którą pijesz 3x dziennie. Współczuję ci Przemysław W
.. Jesteś biednym człowiekiem. Przerżnąłeś życie, nic nie  osiągnąłeś. Teraz u jego schyłku zioniesz nienawiścią do świata i ludzi. Obrzucasz innych inwektywami. Czyżby zachowania o których piszesz wyżej były częścią twego życia? Biedaku, miałeś marne życie i taka sama czeka cię starość. Żyj w spokoju, Przemysław W
..

Data: 2011-09-24 02:59:41
Autor: Canucki
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):
Andrzej Wajda rozpocznie w połowie listopada zdjęcia do oczekiwanego filmu
Lechu Wałęsie.

Film akcji?  Np. skok motorowka przez plot?

Krzysztof Canucki

Data: 2011-09-24 16:29:00
Autor: u2
W dniu 2011-09-24 04:59,  Canucki pisze:
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):
Andrzej Wajda rozpocznie w połowie listopada zdjęcia do oczekiwanego filmu
Lechu Wałęsie.

Film akcji?  Np. skok motorowka przez plot?

Przez plot to byloby cus. W Akademii Policyjnej 5 byly szalone wyscigi,
gdzie motorowki wrecz fruwaly, ale nie przez plot :)

Data: 2011-09-25 04:15:00
Autor: stevep
Dnia 24-09-2011 o 16:29:00 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty kretynie znajdź sobie dziurę po sęku w płocie i wbij tam swojego małego  bo bredzisz.

--
stevep

Data: 2011-09-24 05:30:36
Autor: HaMMeR
On 23 Wrz, 21:37, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Andrzej Wajda rozpocznie w połowie listopada zdjęcia do oczekiwanego filmu o
Lechu Wałęsie. Zdjęcia miały ruszyć wcześniej, ale 85-letni rezyser zasłabł
na Kongresie Kultury i trafił do szpitala.
....ciach pierdoly!

A to ci dopiero? Czlowiekowi z niedokonczonym nazwiskiem
ani chybi, ale nadmiar owej kongresowej 'kultury' zaszkodzil!
A juz myslalem, ze moze zostanie laskawie powolany na Boze Poletko...?

Data: 2011-09-24 15:11:55
Autor: Przemysław W
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:c81f7ab9-a484-45dc-a676-3500873f1548n36g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Myślenie nie jest twoją najmocniejszą stroną, więc nie życz nikomu śmierci podwarszawska łachudro. Nigdy nie wiadomo czy ty nie będziesz pierwszy z tą twoją anemiczną pikawą.

Przemek

Data: 2011-09-25 04:04:53
Autor: HaMMeR
On 24 Wrz, 15:11, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomościnews:c81f7ab9-a484-45dc-a676-3500873f1548n36g2000yqb.googlegroups.com...
On 23 Wrz, 21:37, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:> Andrzej Wajda rozpocznie w połowie listopada zdjęcia do oczekiwanego filmu
> [...]

A juz myslalem, ze moze zostanie laskawie powolany na Boze Poletko...?

Myślenie nie jest twoją najmocniejszą stroną, więc nie życz nikomu śmierci

Jesli moje myslenie zostalo poddane twojej wymozdzku ocenie, to ja
jestem
o ten moj poziom myslenia spokojny!
Natomiast smierci nie zycze nikomu, nawet tym co sobie na nia
zasluzyli bowiem,
czas zrobi swoje i kazdy dostanie to, na co zasluzyl.. i ty sprzedajna
lajzo tez.
Mieszkam na Ursynowie tepaku ile ci mam powtarzac, ze jest to
dzielnica Warszawy?
Oto dajesz dowod na wlasne cieeeeeeeeeezkie myslenie, platfonsiarski
politruku
z prowincjonalnym kompleksem!
Kudy ci do mnie, robaczku ha ha ha!

Data: 2011-09-25 15:21:27
Autor: u2
W dniu 2011-09-25 13:04, HaMMeR pisze:
Zdjęcia miały ruszyć wcześniej, ale 85-letni rezyser
zasłabł na Kongresie Kultury i trafił do szpitala.

Podobnie niedawno bolek zasłabł. Czyżby razwietka nie chciała dopuścić
do ujawnienia prawdy o bolku ? :)

Data: 2011-09-26 02:40:47
Autor: stevep
Dnia 25-09-2011 o 15:21:27 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Razem z jaczejką i KGB?

--
stevep

Wajda czuje się lepiej. Zdjęcia do filmu o Wałęsie ruszą w listopadzie.