Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!

Data: 2010-10-11 21:23:36
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!
To co się działo wczoraj pod Pałacem Prezydenckim jest haniebne - uważa Andrzej Wajda. - Nie może tak być, że kto¶ jest tak dalece przekonanym o tym, że tylko on mógł być prezydentem, że nie może się z tym pogodzić. No ale na to s± piguły, na to s± lekarze, na to s± sposoby. Niech się leczy! - zaatakował Jarosława Kaczyńskiego.
Wajda był dzi¶ obecny podczas uroczysto¶ci nadania honorowego obywatelstwa Opola Lechowi Wałęsie. Zapowiedział, że zamierza nakręcić film o b. prezydencie i mówił o jego roli w tworzeniu "Solidarno¶ci".

Przy tej okazji Wajda pytany był o aktualne wydarzenie polityczne, m.in. o spór o udział braci Kaczyńskich w wydarzeniach Sierpnia '80. - To jest polityczne szambo. Jacy¶ zgrani politycy, którzy niech w ogóle sobie id± w cholerę, bo już mamy ich dosyć, nagle wymy¶lili, że oni odgrywali w tym czasie jak±¶ rolę. Na rany boskie! Ja tam byłem, widziałem, dlaczego ich nie widziałem? - pytał reżyser.

Wajda pytany był też o sowa Jarosława Kaczyńskiego , który na wczorajszym wieczornym wiecu pod Pałacem Prezydenckim stwierdził, że Polsk± rz±dz± "Ľli ludzie". - To jest głupol - uci±ł wyraĽnie zirytowany Wajda, po czym obrócił się na pięcie i odszedł.

http://www.tvn24.pl/-1,1677393,0,1,wajda-o-kaczynskim-niech-sie-leczy,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potkn±ć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalno¶ć karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Data: 2010-10-11 21:26:33
Autor: u2
W dniu 2010-10-11 21:23, Jarek nie obronił kżyża pisze:
[...]

Oj tam, sam nie wygl±da najlepiej, niech lepiej zadba o siebie. A to
ci±głe atakowanie Jarkacza wpisuje się w kampanię nienawi¶ci prowadzon±
wcze¶niej przeciwko ¶.p. Kaczyńskiego.

Data: 2010-10-11 13:23:26
Autor: zbig
On 11 PaĽ, 21:26, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Oj tam, sam nie wygl±da najlepiej, niech lepiej zadba o siebie. A to
ci±głe atakowanie Jarkacza wpisuje się w kampanię nienawi¶ci prowadzon±
wcze¶niej przeciwko ¶.p. Kaczyńskiego.

Bredzisz  chłopie, nie ma dnia, nawet ¶wi±tecznego, żeby Kaczyński
kogo¶ podle nie zaatakował albo bezpodstawnie oskarżył. Ja bym go albo
ignorował, ale nie wymagam tego od innych. ze reaguj± w taki sposób.

Data: 2010-10-11 22:38:19
Autor: raff
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. T o jest głupol!
W dniu 2010-10-11 22:23, zbig pisze:
On 11 PaĹş, 21:26, u2<u...@o2.pl>  wrote:

Oj tam, sam nie wyglÄ…da najlepiej, niech lepiej zadba o siebie. A to
ciągłe atakowanie Jarkacza wpisuje się w kampanię nienawiści prowadzoną
wcześniej przeciwko ś.p. Kaczyńskiego.

Bredzisz  chĹ‚opie, nie ma dnia, nawet Ĺ›wiÄ…tecznego, ĹĽeby KaczyĹ„ski
kogoś podle nie zaatakował albo bezpodstawnie oskarżył. Ja bym go albo
ignorował, ale nie wymagam tego od innych. ze reagują w taki sposób.

Tak, tak, wlasnie.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-moze-w-koncu-doprowadzic-do-rozlewu-krwi,wid,12747519,wiadomosc.html?ticaid=1b0b6&_ticrsn=3

cyt.: "Przede wszystkim przestraszyłem się tego, że Jarosław Kaczyński w końcu doprowadzi do rozlewu krwi w Polsce. Ja obserwuję jego działalność od kilku miesięcy, wyraźnie w kierunku podburzenia ludzi w Polsce"

Jesli to nie jest atak, to co to jest ?

Macie swoich bohaterow, wiec odpierdolta sie.

R.

Data: 2010-10-11 22:54:10
Autor: awe
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8vsjt$ba8$1news.onet.pl...
On 11 PaĽ, 21:26, u2<u...@o2.pl>  wrote:

[...]

cyt.: "Przede wszystkim przestraszyłem się tego, że Jarosław Kaczyński w końcu doprowadzi do rozlewu krwi w Polsce. Ja obserwuję jego działalno¶ć od kilku miesięcy, wyraĽnie w kierunku podburzenia ludzi w Polsce"

Jesli to nie jest atak, to co to jest ?

Macie swoich bohaterow, wiec odpierdolta sie.

R.
-- -- -- -- -
dlaczego kaczynski? a dlaczego nie ten pajac w palacu prezydenckim, albo ten robiacy narod w ch...Tusk? Ludzie bez Kaczynskiego wyjda na ulice za te dlugi ktore ten glab narobil w ciagu 3 lat bez zadnej reformy panstwa. te teksciki to oni moga opowiadac na wsi gdzie mieszka kalecki...
nie trudno go tam znalezc - najgorsza chalupa w najgorszej czesci wiochy..
awe

Data: 2010-10-11 21:28:52
Autor: boukun
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cb364eb$0$20995$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tylko patrzeć, jak Jarkacz poleci teraz do Smoleńska, na wariata...

boukun

Data: 2010-10-11 21:31:35
Autor: u2
W dniu 2010-10-11 21:28, boukun pisze:
Tylko patrzeć, jak Jarkacz poleci teraz do Smoleńska, na wariata...

Przecież nie poleciał.

Data: 2010-10-11 21:40:13
Autor: boukun
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cb3661a$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-11 21:28, boukun pisze:
Tylko patrzeć, jak Jarkacz poleci teraz do Smoleńska, na wariata...

Przecież nie poleciał.

Już mu wiele nie brakuje, już odlatuje jak Lechu...

boukun

Data: 2010-10-11 22:04:18
Autor: awe
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8vph2$sn8$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
moze cos w tym jest bo wy boukun sami jestescie wariat i pewnie nikt jak wy sie na tym tak dobrze nie zna
awe

Data: 2010-10-11 22:14:30
Autor: cytryna
> [...]

Oj tam, sam nie wygl±da najlepiej, niech lepiej zadba o siebie. A to
ci±głe atakowanie Jarkacza wpisuje się w kampanię nienawi¶ci prowadzon±
************

Wajdolenie staje się nudne, wszak lekarka odmówiła temu filmowemu oszustowi leczenia (tatko zgin±ł w KLatyniu). Mały biedny pieszczoszek komuny.A tu ¶w.
Piotr zaprasza do złożenia wizyty i rachunku sumienia za "numer w Głuchach".

Data: 2010-10-12 08:32:25
Autor: Zahir
[...]

Bzdura! Nikt nie prowadził kampanii nienawi¶ci. Jeżeli już to prezes PiS (n.p. "wilcze oczy" i inne "żarty"). Obecnie to samo towarzystwo opluwa Komorowskiego i jego żonę! Więc nie pieprz mi chłopie o kampanii nienawi¶ci przeciwko ¶p. Lechowi. To co obecnie wyczynia prezes PiS graniczy z obłędem!

--

Zahir

Data: 2010-10-12 16:11:12
Autor: cirrus
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!
Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4cb400f7$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zwłaszcza, że ¶tp Lech tez nie oszczędzał przeciwników i miło¶ci tam raczej nie było.

--
stevep

Data: 2010-10-12 19:01:22
Autor: raff
W dniu 2010-10-12 16:11, cirrus pisze:
Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości
W dniu 2010-10-11 21:23, Jarek nie obronił kżyża pisze:
- Nie może tak być, że ktoś jest tak dalece przekonanym o tym, że tylko
on mógł być prezydentem, że nie może się z tym pogodzić. No ale na
to sÄ…
piguły, na to są lekarze, na to są sposoby. Niech się leczy! -
zaatakował Jarosława Kaczyńskiego.
Oj tam, sam nie wyglÄ…da najlepiej, niech lepiej zadba o siebie. A to
ciągłe atakowanie Jarkacza wpisuje się w kampanię nienawiści prowadzoną
wcześniej przeciwko ś.p. Kaczyńskiego.
Bzdura! Nikt nie prowadził kampanii nienawiści. Jeżeli już to prezes
PiS (n.p. "wilcze oczy" i inne "ĹĽarty"). Obecnie to samo towarzystwo
opluwa Komorowskiego i jego żonę! Więc nie pieprz mi chłopie o kampanii
nienawiści przeciwko śp. Lechowi. To co obecnie wyczynia prezes PiS
graniczy z obłędem!

Zwłaszcza, że śtp Lech tez nie oszczędzał przeciwników i miłości tam
raczej nie było.

Tak, cirrus, stary pierniku, a "wypatroszenie i sprzedanie skory na Allegro" to byla polityka milosci.

R.

Data: 2010-10-13 15:45:11
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i92495$8rj$1news.onet.pl...
[...]
pogodzić. No ale na to są
[...]

I co jeszcze kretynie- "małpa w czerwonym", "spieprzaj dziadu" itp?

--
stevep

Data: 2010-10-11 22:03:17
Autor: awe
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8vo7s$iql$1inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -
wajda to kurwa jak wy kalecki a poza tym zadne leczenie nie pomoglo ani tobie ani jemu. Musicie po prostu powyzdychac jak dinozaury
awe

Data: 2010-10-11 22:02:45
Autor: 954
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8vq6o$414$1news.onet.pl...

amen

Data: 2010-10-11 22:28:41
Autor: mastodont
[...]

Teraz dla Ciebie kurwa? Ale jako Prawdziwy Polak latałe¶ na pewno na "Człowieka z ..." z wywalonym ozorem.
Albo i nie. Ty i kino. Niewyobrażalne.

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-10-11 22:51:49
Autor: awe
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:i8vs20$9sb$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
wiesz jakos zaden film wajdy nie zrobil na mnie wielkiego wrazenia. generalnie kicha oprocz ziemi obiecanej - i to akurat uwazam za arcydzielo. Jednak jesli dla mnie ktos zachowuje sie jak kurwa to nie istnieje, koniec i kropka. Nie lubie takich pokurwialych dziadyg. Powinni go leczyc w psychiatryku i o tym wie cala Polska po jego wystepie z poparciem dla Komorowskiego gdzie zrobil z siebie psychola.
awe

Data: 2010-10-12 01:13:37
Autor: mastodont
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8vt35$d03$1news.onet.pl...

[...]

Nie ma co gadać z Tob±. Pewnego progu w gumofilcach nie przekroczysz.

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-10-13 16:43:13
Autor: awe
Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:i905n8$1ob$1news.onet.pl...
[...]

a tu masz te kurwe, zapomnialem tylko dodac ze pijana
http://www.blogpress.pl/node/6002
awe

Data: 2010-10-12 08:30:08
Autor: Zahir
[...]

Ma rację z jednym wyj±tkiem. Prezesa PiS nie trzeba leczyć, trzeba go odizolować od społeczeństwa!

--

Zahir

Wajda o Kaczyńskim: Niech się leczy. To jest głupol!