Wajdy, Olbrychskie, Wszo³y i inne Kucyki...

Data: 2015-05-24 14:28:13
Autor: Marek
Wajdy, Olbrychskie, Wszo³y i inne Kucyki...
....chuj wam wszystkim w dupe !

Data: 2015-05-24 22:48:36
Autor: MarkWoydak
Wajdy, Olbrychskie, Wszoly i inne Kucyki...
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4f28d6d0-221e-4161-bde5-a3a8868b012egooglegroups.com...
...chuj wam wszystkim w dupe !

Skoro to lubisz ;-)))

MW

Data: 2015-05-24 23:29:45
Autor: Andrzej Lawa
Wajdy, Olbrychskie, Wszo³y i inne Kucyki...
W dniu 24.05.2015 o 23:28, Marek pisze:
...chuj wam wszystkim w dupe !

Zainspirowany wynikami referendum w Irlandii - Marek postanowi³ ujawniæ swoje pragnienia ;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestañ siê martwiæ

Data: 2015-05-24 14:32:51
Autor: Marek
Wajdy, Olbrychskie, Wszo³y i inne Kucyki...
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:29:45 UTC+2 u¿ytkownik Andrzej Lawa napisa³:
W dniu 24.05.2015 o 23:28, Marek pisze:
> ...chuj wam wszystkim w dupe !

Zainspirowany wynikami referendum w Irlandii - Marek postanowi³ ujawniæ swoje pragnienia ;->

No to niech bedzie: kij w oko.

Data: 2015-05-24 23:38:25
Autor: Chiron
Wajdy, Olbrychskie, Wszo³y i inne Kucyki...

U¿ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:1781fac2-4b10-46d3-9c30-ded3e7615fb9googlegroups.com...

=====

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1584709901799702&set=a.1380635518873809.1073741827.100007821214796&type=1&theater

--

Chiron

Data: 2015-05-24 23:48:48
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> ...chuj wam wszystkim w dupe !

Zainspirowany wynikami referendum w Irlandii - Marek postanowi³ ujawniæ
> [...]

He, he, he...

Data: 2015-05-24 23:38:28
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.05.2015 o 23:32, Marek pisze:
[...]

Za pó¼no - zdradzi³e¶ siê ;->

Data: 2015-05-24 14:45:12
Autor: Marek
Wajdy, Olbrychskie, Wszo³y i inne Kucyki...
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:38:29 UTC+2 u¿ytkownik Andrzej Lawa napisa³:
W dniu 24.05.2015 o 23:32, Marek pisze:
> W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:29:45 UTC+2 u¿ytkownik Andrzej Lawa napisa³:

> No to niech bedzie: kij w oko.

Za pó¼no - zdradzi³e¶ siê ;->

To raczej twoja interpretacja jest gejowska.
Ja napisalem, zgodnie z logik± polskiego jezyka i obrzydzeniem dla pedalstwa.

Data: 2015-05-24 23:58:13
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.05.2015 o 23:45, Marek pisze:
[...]

Tak siê t³umacz. Pierwsza, odruchowa my¶l ciê zdradzi³a.

Data: 2015-05-25 01:00:45
Autor: Budzik
> [...]

> ...chuj wam wszystkim w dupe !

Zainspirowany wynikami referendum w Irlandii - Marek postanowi³

Freud wie swoje...

Data: 2015-05-24 23:34:12
Autor: Chiron
Wajdy, Olbrychskie, Wszoly i inne Kucyki...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4f28d6d0-221e-4161-bde5-a3a8868b012egooglegroups.com...
...chuj wam wszystkim w dupe !

ALes sie rozpedzil!
:-)

--

Chiron

Data: 2015-05-24 14:37:17
Autor: Marek
Wajdy, Olbrychskie, Wszoly i inne Kucyki...
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:33:49 UTC+2 u¿ytkownik Chiron napisa³:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4f28d6d0-221e-4161-bde5-a3a8868b012egooglegroups.com...
> ...chuj wam wszystkim w dupe !

ALes sie rozpedzil!
:-)

--

Chiron

Bo juz nie moglem patrzec, jak ci dupow³azy skakali wokó³ tego ba³wana.

Wajdy, Olbrychskie, Wszo³y i inne Kucyki...