Wakacja z yoga w gorach.

Data: 2010-04-26 09:38:38
Autor: DHASIAEHL The Wolf
Wakacja z yoga w gorach.

Hej. Krotkie pytanko - czy jest tu ktos kto uczestniczyl w takowym wyjezdzie laczacym codzienne praktyki jogi z dieta i wedrowkami po gorach? Wiem ze ofert tego typu jest w necie sporo ale chcialbym znac opinie uczestnikow. Dzieki.

--

           Pozdrawia DHASIAEHL The Wolf
                 -=>/2o$1o\<=-

Data: 2010-04-26 19:37:27
Autor: Stefan
Wakacja z yoga w gorach.

Uzytkownik "DHASIAEHL The Wolf" <dhasiaehl@wppp.pl> napisal w wiadomosci news:hr3jee$673$1news.onet.pl...

[...]
Jakies 40 kilo temu czesto jezdzilem w góry z Jaga. Wiele praktykowalismy - codziennie a raczej conocnie, dieta tez byla - jak kaski brakowalo. Ogólem wspaniale, jest co wspominac na starosc:))))
pozdr
Stefan

Data: 2010-04-27 07:58:41
Autor: DHASIAEHL The Wolf
Wakacja z yoga w gorach.
On 26/04/2010 18:37, Stefan wrote:
[...]

Mozna i tak, ja natomiast zadnej Jagi nie znam
wiec musze wziac moja zone ;-)