Wakacje 2011

Data: 2011-06-15 04:49:54
Autor: WIADRO
Wakacje 2011
On 13 Cze, 12:25, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
siema
od 14.08.11 do 31.08.11 ma ktos czas?
polecialbym gdzies.. tylko zupelnie nie mam pomyslu gdzie.

Zalozenia:
- +/- 8tys km
- mniej autostrad,ale asfaltem
- bardziej na poludnie, poludniowy wschod niz na zachod (Chorwacja
wykluczona)
- spanie, namiot lub tani hotel (30E za noc max)
- zarcie, dowolne
- picie, nie chlejemy tylko jezdzimy
- tempo, >120 <190
- morze cieple, moze byc ale nie musi.
- zeby byl jakis rollercoaster po drodze ;)
- miejsca z tlumem turystow, raczej nie
- raczej bez dodatkowych srodkow transportu typu prom (max do 2h)
- zwiedzanie, tak, jak sie da wjechac motocyklem nie dalej niz 20m od
zwiedzanego obiektu :)

kurde.. kurde... plecak nie wytrzyma tępa, a samego to pewnie mnie nie
puści
600km/dzień...3000 paliwo+1400 noclegi dodać jeszcze jedzenie i
atrakcje 5500 pewnie wyjdzie nie licząc opon..ostatecznie razem min.
7tyś
czemu nie termin 12-28?

Wakacje 2011