Wakacje 2011

Data: 2011-06-15 18:45:24
Autor: buzar
Wakacje 2011
Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@vp.pl> napisał w wiadomości news:it4oir$u09$1news.onet.pl...
siema
od 14.08.11 do 31.08.11 ma ktos czas?
polecialbym gdzies.. tylko zupelnie nie mam pomyslu gdzie.

Ja sie wybiaram w tym czasie do Gruzji, Armenii...
Wszystko by z Twoich zalozen pasowalo poza tym, ze ja nie latam
190 nawet autostradami a po Gruzji nie da sie czesto jechac
szybciej jak 60/h ;)
I czy ten Twoj tygrysek pojedzie taka droga:

http://nawschod.blox.pl/tagi_b/127665/Mestia.html
http://www.skiforum.pl/album.php?albumid=490
http://www.peron4.pl/zycie-w-drodze-zapiski-z-dziennika-motocyklisty/
?

Bo tam np. jeszcze nie bylem. Poczytaj relecje na mojej stronie
www.buzar.riders.pl z Gruzji (2x) i Armenii, czy te klimaty Ci pasuja.

Jak tak to pisz.
Mam dwoch chetnych na towarzystwo ale jakos zaden na 100%, to moze
znajde kogos w necie ;)

W ostatecznosci pojade sam.

piotr buzar
f800gs