Wakacje 2015 - Dolomity

Data: 2015-08-16 15:42:03
Autor: AL
Wakacje 2015 - Dolomity
On 2015-08-15 23:09, Jacek G. wrote:
Wrzuciłem fotorelację z moich tegorocznych wakacji w Dolomitach. Wyjazd
był tylko częściowo rowerowy, tym niemniej rowery też były. W
założeniach miało być więcej wycieczek rowerowych, ale pogoda nie była
zbyt pewna, a ponadto zaplanowane trasy okazały się bardziej wymagające
niż się spodziewałem. Nawet wydawałoby się proste, dolinne drogi
wymagały sporo wysiłku ze względu na duże przewyższenia i nawierzchnię z
luźnego, grubego szutru, przypominającego bardziej tłuczeń.
No, ale Dolomity czy z roweru, czy pieszo jak zawsze piękne.

www.jacekgin.net63.net/Relacje/Dolomity%202015/index.html

gratulujÄ™ fajnej wyprawy.

Czy osprzęt w postaci uprzęży i kasków jest własny czy otrzymuje się go przed wejściem na szlak?
zdjęcia: 125-129

Data: 2015-08-16 17:58:56
Autor: Jacek G.
Wakacje 2015 - Dolomity
W dniu 2015-08-16 15:42, AL napisał(a)::
On 2015-08-15 23:09, Jacek G. wrote:
[...]

Wyprawą bym tego nie nazwał. Takie tam wczasy ;)

Czy osprzęt w postaci uprzęży i kasków jest własny czy otrzymuje się go
przed wejściem na szlak?
zdjęcia: 125-129
Sprzęt własny. Szczerze mówiąc nie wiem czy da się gdzieś tam go wypożyczyć, ale na pewno nie przy wejściu na szlak. W Dolomitach jest mnóstwo ferrat o różnym stopniu trudności. My tym razem nie nastawialiśmy się na ferraty, ale sprzęt od wypadku wzięliśmy.
--
Jacek G.

Wakacje 2015 - Dolomity