Wakacje 2015 - Dolomity

Data: 2015-08-18 12:10:08
Autor: Titus Atomicus
Wakacje 2015 - Dolomity
In article <55cfaa73$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Jacek G." <"jginter[wytnij]"@wp.pl> wrote:

Wrzuciłem fotorelację z moich tegorocznych wakacji w Dolomitach. Wyjazd był tylko częściowo rowerowy, tym niemniej rowery też były. [...]
www.jacekgin.net63.net/Relacje/Dolomity%202015/index.html

(Uwaga! zdjęć jest dużo - 180, ale zważywszy, że to prawie 2-tygodniowy wyjazd, a niektórzy wrzucają taką ilość z weekendu, to mam nadzieję, że nie przesadziłem zbytnio).
Relacja ciekawa, ale ze wzgldu na te 180 zdjec ja bym jednak podziel ja na dwie czesci...

--
TA

Data: 2015-08-18 04:29:07
Autor: Jacek G.
Wakacje 2015 - Dolomity
W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 12:10:12 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> [...]
Relacja ciekawa, ale ze wzgldu na te 180 zdjec ja bym jednak podziel ja na dwie czesci...
Można by, ale ponieważ w relacjach z poprzednich wakacji przyjąłem już zasadę niedzielenia galerii na części, ale za to ograniczenia ilości zdjęć do maks. ok. 200, więc raczej nie będę tego zmieniał. --
Jacek G.

Data: 2015-08-18 19:36:47
Autor: jg
Wakacje 2015 - Dolomity
Dnia Tue, 18 Aug 2015 12:10:08 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Relacja ciekawa, ale ze wzgldu na te 180 zdjec ja bym jednak podziel ja na dwie czesci...

no i niby czemu mialoby to sluzyc? ja przerwalem wczoraj na losowym
zdjeciu, bo mialem kupe do zrobienia, a dzis sobie dokonczylem bez utraty
watku i pomylenia glownych bohaterow...

--
jg

Data: 2015-08-18 22:46:39
Autor: Titus Atomicus
Wakacje 2015 - Dolomity

napisał(a):

> Relacja ciekawa, ale ze wzgledu na te 180 zdjec ja bym jednak podzielil ja > na dwie czesci...

no i niby czemu mialoby to sluzyc? .

Lepszej prezentacji...
--
TA

Data: 2015-08-19 14:58:22
Autor: abn140
Wakacje 2015 - Dolomity

zdjeciu, bo mialem kupe do zrobienia, a dzis sobie dokonczylem bez utraty
eeeee, znaczy sie 'duzo' czy 'uwolnic orke'
:-)

Wakacje 2015 - Dolomity