Wakacje - Jak co roku !!!

Data: 2009-05-29 22:47:52
Autor: awe
Wakacje - Jak co roku !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:19bc.000002df.4a20442fnewsgate.onet.pl...
Takoż i w tym śmigam z Rodzinką do Turcji na wakacje. Wiem , inni wybierają
Grecję , Hiszpanię , Italię i inne tam głupoty Eurokołchozowe.. Dejcie se chopy
spokój.

Byłem tam nie raz , nie dwa. Rada : nie bierta hoteli poniżej 5*. Raz byłem w
hotelu 4*. LIPA !! Różnica w cenie niewielka , a w jakości bardzo istotna.

Oczywiście należy wybrać opcję AI.

Odradzam wakacje nad "naszym" morzem. Dlaczego ?

1) Pogoda - loteria !
2) Woda zimna - to gwarantuję
3) Arka Gdynia - można zebrać po ryju
4) Poziom oferty wypoczynkowej - buahaha ....
5) Ceny - ?!?!?! , o QRVA !!
6) Morda w kubeł , bo się natkniesz na stoczniowca , mohera lub awe

Miłego wypoczynku !!

MH
-- -- -- -- -- -- -
czyli jednym slowem jedziesz siac wioche w Turcji
awe

Data: 2009-05-29 22:57:08
Autor: MH
Wakacje - Jak co roku !!!

> [...]
> 5) Ceny - ?!?!?! , o QRVA !!
> 6) Morda w kubeł , bo się natkniesz na stoczniowca , mohera lub awe

-- -- -- -- -- -- -
czyli jednym slowem jedziesz siac wioche w Turcji

Idź już bido spać. Bo jakoś nie masz nic mądrego do powiedzenia. Siooo !!
Aha! , jeszcze smyrnij się wokół bloku i POzaPiSuj te oczekiwania na CUDA !

MH

Data: 2009-05-30 00:13:10
Autor: awe
Wakacje - Jak co roku !!!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:19bc.000002ee.4a204c24newsgate.onet.pl...

> [...]
> 5) Ceny - ?!?!?! , o QRVA !!
> 6) Morda w kubeł , bo się natkniesz na stoczniowca , mohera lub awe

[...]

MH nie wysilaj sie tu na yntelektualiste bo jestes prostak.
awe

Wakacje - Jak co roku !!!