Wakacje - Jak co roku !!!

Data: 2009-05-29 23:02:13
Autor: Stefann
Wakacje - Jak co roku !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:19bc.000002df.4a20442fnewsgate.onet.pl...
Takoż i w tym śmigam z Rodzinką do Turcji na wakacje. Wiem , inni wybierają
Grecję , Hiszpanię , Italię i inne tam głupoty Eurokołchozowe.. Dejcie se chopy
spokój.

Byłem tam nie raz , nie dwa. Rada : nie bierta hoteli poniżej 5*. Raz byłem w
hotelu 4*. LIPA !! Różnica w cenie niewielka , a w jakości bardzo istotna.

Kreta, albo Hurghada. 4+ spokojnie wystarcza. Na Krecie koniecznie wypozyczyc dzipa i pokrazyc sobie troche samemu po wyspie. W Hurghadzie polecam hotele najbardziej na poludnie od lotniska idac wzdluz wybrzeza. Rafy koralowe takie, jakby czlowiek w akwarium plywal ;)

Zennon

Wakacje - Jak co roku !!!