Wakacje - Jak co roku !!!

Data: 2009-05-29 23:19:37
Autor: boukun
Wakacje - Jak co roku !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:19bc.000002df.4a20442fnewsgate.onet.pl...
Takoż i w tym śmigam z Rodzinką do Turcji na wakacje. Wiem , inni wybierają
Grecję , Hiszpanię , Italię i inne tam głupoty Eurokołchozowe.. Dejcie se chopy
spokój.

Ja właśnie mam dylemat, czy wybrać Grecję, koło Saloników, czy Chorwację, koło Splitu?

Żona optuje za Grecją, ja raczej za Chorwacją, co byłoby lepsze?

boukun

Data: 2009-05-30 00:31:35
Autor: MH
Wakacje - Jak co roku !!!

> [...]

Żona optuje za Grecją, ja raczej za Chorwacją, co byłoby lepsze?

Hmm , niestety nie umiem Ci w tym temacie doradzić , bo nigdy nie byłem w Grecji.
Natomiast mam bardzo miłe wspomnienia z Chorwacji. Byłem tam jeszcze za czasów
Komuny. Ceny wówczas , nawet jak na owe warunki (średnia polskich zarobków) były
zupełnie do zniesienia. Byliśmy tam wtedy z żoną i córką (niewiarygodne , ale
byliśmy młodzi). Aha !! Konkretnie byliśmy w Opatija Icici. Było super !!
Po 9-ciu miesiącach na świat przyszedł Syn !!

MH --

Data: 2009-05-30 18:51:59
Autor: rAzor
Wakacje - Jak co roku !!!
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Gdzie do cywilizacji, gdzie? Dla was lepsza byłaby Białoruś, albo Korea Północna, kacapy.

Data: 2009-05-31 00:02:32
Autor: boukun
Wakacje - Jak co roku !!!

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@dog.city.eu> napisał w wiadomości news:gvro6q$4jg$2news.onet.pl...

[...]