Wakacje na Węgrzech - CB: potrzebny certyfikat CE?

Data: 2011-05-27 12:51:23
Autor: gucio
Wakacje na Węgrzech - CB: potrzebny certyfikat CE?
Witam. Wybieramy się na wakacje na Węgry przez Słowację. Posiadam CB radio Midland Alan 100+. Czy potrzebne jest posiadanie certyfikiatu UE przemieszczając się przez te kraje?

Pozdarwiam

Data: 2011-05-27 19:12:51
Autor: szufla
Wakacje na Węgrzech - CB: potrzebny certyfikat CE?
Witam. Wybieramy się na wakacje na Węgry przez Słowację. Posiadam CB radio Midland Alan 100+. Czy potrzebne jest posiadanie certyfikiatu UE

Hmm, tego nie wiem, ale na pewno wczesniej wymienil bym to stare radio bo to szumofon :)

sz.

Data: 2011-05-30 07:43:42
Autor: gucio

Użytkownik "szufla" <brak@poczty.pl> napisał w wiadomości news:irom0s$cn4$1inews.gazeta.pl...
Hmm, tego nie wiem, ale na pewno wczesniej wymienil bym to stare radio bo to szumofon :)

np. na M-Tech Legend II? szczerze mówiąc wku.... mnie te szumienie a ostatnio po 3 zapytaniach czy droga czysta i nie otrzymaniu odpowiedzi pojechałem 12 km. więcej niż przepisy pozwalają iiii 100 złmandatu :/

Wakacje na Węgrzech - CB: potrzebny certyfikat CE?