Wakacje_w_domu - CYC_i_Boukun_mają_po_części_rację....

Data: 2009-06-17 19:32:47
Autor: MH
Wakacje_w_domu - CYC_i_Boukun_mają_po_części_rację....
Adwersarze Boukun'a , a przede wszystkim CYC'a ... chyba jesteście zbyt młodzi
aby wypowiadać się autorytatywnie w tematach przez Nich tutaj poruszanych.. Albo nie rozumiecie , iż za czasów tzw. komuny , próbowano wprowadzić w Polsce
socjalizm. I faktycznie , mieliśmy socjalizm , który niestety był budowany na
ideologicznym podłożu komunizmu rodem z CCCP ... , no i oczywiście (hehe , skąd
ja znajduję takie słowa) musiało się to skończyć tak a nie inaczej. W latach
70/80 socjalizm funkcjonował znakomicie np. w Szwecji. Ale na zupełnie innym
gruncie ekonomicznym/ideologicznym.

Wracając do tematu wyjazdów wakacyjnych dzieci i młodzieży... Oczywiście !! ,
nie wszyscy z tych dobrodziejstw korzystali. Pytanie kto nie korzystał i dlaczego ??
Śmiem twierdzić , że wynikało to z lenistwa bądź wręcz menelstwa ich rodziców. Były kolonie , na które rok w rok wyjeżdżałem... I niech mi tu kto nie wyjeżdża
 z tatusiem z POP !! GWno prawda !! Aha , i jeszcze jedno.. Dla dzieciaków z
rodzin , które nie mogły sobie na to pozwolić były organizowane tzw. półkolonie.
Np. dla dzieciaków z rodzin wielodzietnych. Było to za grosze lub wręcz za
friko. Czy dzisiaj jest coś takiego ??!! GUZIK !! Hordy łysych odmóżdżonych
dresiarzy chlejących mocnego fulla na blokowiskach!!

Już nie pomnę kto tutaj na grupie pisał do jakiego stanu komuna doprowadziła
edukację...   NO TO JUŻ SĄ SZCZYTY IDIOTYZMU !!! Przeczytałem nie tak dawno
kilka arkuszy egzaminów maturalnych (patrz strona CKE) z różnych dziedzin.
Z wielu przedmiotów , które nie stanowią mojej specjalności egzamin zdaję "z
marszu". Przeglądając natomiast poziom pytań egzaminacyjnych z zakresu mojej
specjalności , śmiem twierdzić , iż osoba zaliczająca dzisiejszą maturę z
wynikiem <90% , w latach 70'tych NIE MA SZANS na jej zaliczenie !!!

Taka jest prawda !! MH

--

Wakacje_w_domu - CYC_i_Boukun_mają_po_części_rację....