'Wakacje z duchami' pietnuje

Data: 2010-04-02 22:48:03
Autor: Gruby
'Wakacje z duchami' pietnuje
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-BB6487.22383302042010news.onet.pl...
Witam,
Zakupilem 'Wakacje z duchami' na DVD.
Bylo nie bylo - serial mojego dziecinstwa.
Przyznam, ze niewiele z niego pamietalem. No moze poza widokiem 'duchow'
i zawolania 'Przebacz mi, Brunhildo'.
Poza tym - NIC.
No i teraz ledwo to zmeczylem.
:-(
Fabula beznadziejna, fatalne dialogi pseudomlodziezowe, ale chyba
najgorsza jest gra 'mlodych aktorow'. Dretwi wyjatkowo, z ta Tola na
czele.
Ciekawe czy obecne dzieci sa w stanie to ogladac?
W kazdym razie film zdecydowanie odstaje od 'Samochodzika i
Templariuszy' czy chocby 'Podrozy za jeden usmiech'
Osobne pietno dla postaci granej przez mlodego Golebiowskiego. Toz to
pochwala cwaniactwa i knajactwa.
BTW dziwna sprawa - kiedys ogladajac 'Podroz za jeden usmiech' trzymalem
z Poldkiem, a smialem sie z Dudusia.
A teraz calkiem odwrotnie.
Pozdrav
TA
[jak zwykle uwaga na crosspost]

zdziadziałe¶ i Ci się perspektywa zmieniła:-))
btw, wczoraj na jakim¶ kanale pu¶cli Godzilla kontar Mechagodzilla...
i mozna by te same zarzuty postawic, co w powyższym przypadku. że fabuła, że efekty , sztuczna gra aktórów...Ale czasy były inne, my byli¶my inni.. każda piaskownica to był Rudy, kazdy pies to Szarik..
i pies tr±cał prawdę historyczna, dalej z przyjemno¶ci± ogl±dam kolejne powtórki, chociaz znam je na pamięc.

Imho, prawdziw± porażk± byŁ Pan Samochodzik i Straszny Dwór..

--
Kardynała Richelieu sekret wam dzi¶ zdradze
od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradze

Data: 2010-04-02 21:24:33
Autor: Jacek_P
'Wakacje z duchami' pietnuje
W Gruby napisal:
i pies trącał prawdę historyczna, dalej z przyjemnością oglądam kolejne powtórki, chociaz znam je na pamięc.

He, he, a ostatnio w ręce mi wpadły płytki z 'Siedemnaście mgnień wiosny'.
Jakość tragiczna nawet jak na film czarno-biały, ale te wewnętrzne
monologi Stirlitza sÄ… nie do podrobienia :D

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-03 07:08:57
Autor: Rais
'Wakacje z duchami' pietnuje
W dniu 2010-04-02 22:48, Gruby pisze:

zdziadziałe¶ i Ci się perspektywa zmieniła:-))
btw, wczoraj na jakim¶ kanale pu¶cli Godzilla kontar Mechagodzilla...
i mozna by te same zarzuty postawic, co w powyższym przypadku.

Od Godzilli to się proszę odstosunkować.
:-P
--
pzdr

Data: 2010-04-03 07:33:50
Autor: Gruby
'Wakacje z duchami' pietnuje
Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hp6ih1$26a$1news.onet.pl...
[...]

a Gamerę można zaczepiać?
:-))

Data: 2010-04-03 07:56:14
Autor: Rais
'Wakacje z duchami' pietnuje
W dniu 2010-04-03 07:33, Gruby pisze:
[...]

Po bilety na "Superpotwora" stałem GODZINĘ w masakrycznie
gęstej i spoconej kolejce. Dzisiaj to już nie do powtórzenia. :)

--
pzdr

Data: 2010-04-03 11:05:39
Autor: Gruby
'Wakacje z duchami' pietnuje
Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hp6l9n$92h$1news.onet.pl...
a Gamerę można zaczepiać?
:-))
Nie!
Po bilety na "Superpotwora" stałem GODZINĘ w masakrycznie
gęstej i spoconej kolejce. Dzisiaj to już nie do powtórzenia. :)

albo te kolejki na "Wej¶cie Smoka".....
to se ne wrati:-(

Data: 2010-04-03 09:50:26
Autor: Jacek_P
'Wakacje z duchami' pietnuje
W Gruby napisal:
albo te kolejki na "Wejście Smoka".....
to se ne wrati:-(

No, siedemnaście razy na nim byłem :)

Ostatni raz 13 grudnia 1981 :D

U nas kino zamknięto dopiero późno po południu, a potem trzy
miesiące filmów nie było.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-03 13:47:41
Autor: KRZYZAK
'Wakacje z duchami' pietnuje
Dnia Sat, 3 Apr 2010 11:05:39 +0200, Gruby napisał(a):

albo te kolejki na "Wej¶cie Smoka".....

I odglosy paszcza po wyjciu...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2010-04-03 08:28:20
Autor: Jacek_P
'Wakacje z duchami' pietnuje
W Gruby napisal:
a Gamerę można zaczepiać?

I tak nie przebije Hedory :)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-03 11:06:01
Autor: Gruby
'Wakacje z duchami' pietnuje
Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:hp6u74$bl9$2srv.cyf-kr.edu.pl...
W Gruby napisal:
a Gamerę można zaczepiać?
I tak nie przebije Hedory :)

pacz Pan, a tego nie pomne...

--
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradze
od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradze

Data: 2010-04-03 09:49:06
Autor: Jacek_P
'Wakacje z duchami' pietnuje
W Gruby napisal:
pacz Pan, a tego nie pomne...

'Godzilla kontra Hedora'

http://www.filmweb.pl/f31411/Godzilla+kontra+Hedora,1971

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-12 11:17:15
Autor: szerszen
'Wakacje z duchami' pietnuje

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hp6u74$bl9$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

I tak nie przebije Hedory :)

e tam eibrah z rodanem zjadaja te wasze robaki na sniadanie ;)

Data: 2010-04-03 11:03:22
Autor: PW
'Wakacje z duchami' pietnuje

[...]

Nawet od Godzilli kontra King Kong? Ode mnie Oskar za kostium i rolę King Konga, w porównaniu z nim facet w przebraniu białego misia z Gubałówki wymiata :)

zdrówka, PW

'Wakacje z duchami' pietnuje