Wakacyjna wersja FB?

Data: 2009-03-26 15:38:01
Autor: Washko
Wakacyjna wersja FB?
On 26 Mar, 22:48, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

Wydaje mi sie, ze taka liga stworzylaby sporo intrygujacych dylematow
typu "wole 5 najlepszy sezon zawodnika X czy 2 najlepszy zawodnika Y?"
lub "wole sezon supergwiazdy z niepelnymi statsami czy sezon tylko
dobrego gracza, ale we wszystkich kategoriach?" i mialaby w sobie
wystarczajaco duzo nieprzewidywalnosci by znajomosc statsow zawodnikow
nie przeszkadzala w zabawie... ale co Wy o tym sadzicie? Byliby chetni?

pzdr
wiLQ

Jeśli znasz statsy, to sobie przecież możesz podstawić najpierw 5
sezon, a potem drugi i już będziesz wiedział, który wolisz. A jak
różnica będzie niewielka, to uznasz, że to obojętne. Gdzie tu miejsce
na dylematy, skoro wszystko wiadomo?

Pzdr. Washko

Data: 2009-03-26 23:57:19
Autor: wiLQ
Wakacyjna wersja FB?
Washko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Jeśli znasz statsy, to sobie przecież możesz podstawić najpierw 5
sezon, a potem drugi i już będziesz wiedział, który wolisz.

Do czego podstawisz skoro nie wiesz jak bedzie wygladala Twoja druzyna? Przeciez wartosci zawodnikow w roto sa bardzo relatywne (choc
rzeczywiscie chyba nie wspomnialem, ze o taki system mi chodzilo)
Nie majac pewnosci jaki sezon zawodnika dostaniesz powstaje IMHO mnostwo
scenariuszy. Co wiecej, przeciez rowniez nie wiesz jak Twoj team bedzie
sie prezentowal na tle innych, a to rozstrzygnie o ostatecznej pozycji.

A jak różnica będzie niewielka, to uznasz, że to obojętne.

Przy niewielkiej roznicy miedzy sezonami wciaz bedzie istotna kwestia do
rozstrzygniecia "kiedy najbardziej oplaca sie to wydraftowac".
Gdzie tu miejsce na dylematy, skoro wszystko wiadomo?

Nie wiesz co zrobia inni. W ten sposob moze sie okazac, ze np 7 sezon
Jordana jest mniej potrzebny niz 1 sezon jakiegos Eatona czy Bola.
A naprawde jest z czego wybierac...

--
pzdr
wiLQ