Wakacyjna wersja FB?

Data: 2009-03-26 23:56:05
Autor: Tomasz Radko
Wakacyjna wersja FB?
wiLQ pisze:
Hej,

Generalnie lubie grac w Fantasy Basketball, wiec dyskusja o legendach
NBA predzej czy pozniej daje mi do myslenia czy nie moznaby zorganizowac

Swojego czasu proponowałem taką zabawę. Dobrym ogranicznikiem byłoby ograniczenie liczby graczo-sezonów z jednego zespołu w jednym teamie fantasy. I draftować należałoby jednak raczej sezony, a nie graczy.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-27 00:02:39
Autor: wiLQ
Wakacyjna wersja FB?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Generalnie lubie grac w Fantasy Basketball, wiec dyskusja o legendach
> NBA predzej czy pozniej daje mi do myslenia czy nie moznaby zorganizowac

Swojego czasu proponowałem tak± zabawę. Dobrym ogranicznikiem byłoby ograniczenie liczby graczo-sezonów z jednego zespołu w jednym teamie fantasy. I draftować należałoby jednak raczej sezony, a nie graczy.

Pamietalem o Twoim pomysle... i wlasnie w kontrascie do niego powstala moja propozycja. IMHO idea z samym dobieraniem sezonow jest kiepska bo
bardzo ogranicza mozliwe kombinacje i w dodatku nie wykluczala powtorzen
u roznych uczestnikow (tzn AFAIR dwoch GMow moglo miec ten sam sezon
tego samego gracza w swoim skladzie co tak jakby nie pasuje do FB).

--
pzdr
wiLQ

Wakacyjna wersja FB?