Wakacyjna wersja FB?

Data: 2009-03-27 10:24:17
Autor: s
Wakacyjna wersja FB?
Hej,

Generalnie lubie grac w Fantasy Basketball, wiec dyskusja o legendach
NBA predzej czy pozniej daje mi do myslenia czy nie moznaby zorganizowac
jakiejs ligi...

Eeeech, Wy, zboczency :-)

Ja pasuje.
Niniejszy sezon w trzech ligach troche mnie zmeczyl, przyda sie odpoczynek. W zupelne odciecie od fb nie wierze, pewnie KDM bedzie latac i newsy bede sledzic, ale to wystarczy :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-27 02:25:54
Autor: sooobi
Wakacyjna wersja FB?
On 27 Mar, 10:24, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

odpoczynek. W zupelne odciecie od fb nie wierze, pewnie KDM bedzie latac
i newsy bede sledzic, ale to wystarczy :-)

Mi tez sie przyda odpoczynek, wiec jakby co odpadam:) W ogole od prsk
tez mi sie przyda, ilosc postow ostatnimi czasy jest przytlaczajaca,
nawet nie  mam sily juz ich czytac a co dopiero brac w nich udzial.

pzdr

Data: 2009-03-27 10:30:42
Autor: Mariusz Kruk
Wakacyjna wersja FB?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "sooobi@gmail.com"
ilosc postow ostatnimi czasy jest przytlaczajaca,

"Liczba", do jasnej anielki!

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Microsoft  Office  2000: Nareszcie wiesz, co
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Ci mog±

Data: 2009-03-27 02:33:50
Autor: L'e-szczur
Wakacyjna wersja FB?
On 27 Mar, 10:30, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "soo...@gmail.com"

>ilosc postow ostatnimi czasy jest przytlaczajaca,

"Liczba", do jasnej anielki!

Lama - bierz go! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-27 15:03:14
Autor: wiLQ
Wakacyjna wersja FB?
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
tez mi sie przyda, ilosc postow ostatnimi czasy jest przytlaczajaca

Um, ale zwrociliscie uwage na temat, ktory nijak nie sugeruje bysmy sie
za to zabierali w tej chwili? Teraz to sam bym na to nie poszedl ;-)

Choc zgadzam sie, ze ten miesiac byl na PRSK ostra jazda jak na garstke
dyskutantow na krzyz.

--
pzdr
wiLQ