Wakacyjnie - Zakochana para ;-)

Data: 2019-07-31 15:13:27
Autor: z
Wakacyjnie - Zakochana para ;-)
Jeden z moich wakacyjnych podopiecznych ciągle maltretuje dwa oto takie urządzenia:
https://zapodaj.net/544d27c0dc60e.jpg.html
Inni nie. Mają po jednym. Tylko ten co ma malutki ekranik ;-)

PS. Nie mogłem się powstrzymać. Ostatnio ktoś tu zachwalał wytrzymałość baterii SE ;-)

Data: 2019-07-31 17:21:54
Autor: J.F.
Wakacyjnie - Zakochana para ;-)
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d4193f8$0$17361$65785112@news.neostrada.pl...
Jeden z moich wakacyjnych podopiecznych ciągle maltretuje dwa oto takie urządzenia:
https://zapodaj.net/544d27c0dc60e.jpg.html

Taa ... niezbednik w zasadzie :-)

I to potrafi sie doładowywac w czasie zasilania telefonu ?
Bo jak pamietam, to nie bylo takie typowe

Inni nie. Mają po jednym. Tylko ten co ma malutki ekranik ;-)
PS. Nie mogłem się powstrzymać. Ostatnio ktoś tu zachwalał wytrzymałość baterii SE ;-)

Ale o co chodzi?
Bo na zdjeciu SE nie ma.

A baterie SE ... tak sobie wytrzymale.

J.

Data: 2019-07-31 17:41:37
Autor: z
Wakacyjnie - Zakochana para ;-)
W dniu 2019-07-31 o 17:21, J.F. pisze:
I to potrafi sie doładowywac w czasie zasilania telefonu ?
Bo jak pamietam, to nie bylo takie typowe

Miałem tylko raz powerbanka. (umarł przez spuchnięcie)
Też potrafił ładować szeregowo.
Moim zdaniem to już standard.

  > Bo na zdjeciu SE nie ma.

Jest SE

Data: 2019-07-31 18:41:03
Autor: J.F.
Wakacyjnie - Zakochana para ;-)
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d41b6b2$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To podlaczyc kabelek miedzy wyjscie a wejscie :)

Bo na zdjeciu SE nie ma.
Jest SE

A, bo mnie sie z Sony-Ericsson skojarzylo :-)

Co by nie mowic - Samsung potrafi blyskawicznie baterie rozladowac.

J.

Data: 2019-07-31 21:48:09
Autor: z
Wakacyjnie - Zakochana para ;-)
W dniu 2019-07-31 o 18:41, J.F. pisze:
Co by nie mowic - Samsung potrafi blyskawicznie baterie rozladowac.

Samsung jak Samsung

Sony albo nawet Xiaomi ;-)

I znowu przychodzi mi do głowy mina młodzieńca który mi sprzedawał Z3Compact. Przesiadł się na ajfona 5s. "Bateria w ajfonie to nie ta liga"

Wakacyjnie - Zakochana para ;-)