Wal kardana zamiast lancucha

Data: 2012-02-20 10:15:01
Autor: Alfer_z_pracy
Wal kardana zamiast lancucha
XX YY napisał:
Jak to sie ma do klasycznego lancucha - jakies zalety , wady ?

Po 0,29 sek. poszukiwania wyskakuje na przykład taki link, tak jakby Twój post ale 3 lata wstecz :-)
https://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/c242e6a39979536a?hl=pl

Pzdr
A.

Data: 2012-02-20 01:41:23
Autor: XX YY
On 20 Feb., 10:15, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
XX YY napisał:

> Jak to sie ma do klasycznego lancucha - jakies zalety , wady ?

Po 0,29 sek. poszukiwania wyskakuje na przykład taki link, tak jakby Twój
> [...]

w sieci jest sporo na ten temat - sa to glownie przypuszczenia  i
domysly- roznego rodzaju gdybania i domniemywania.
natomiast nigdzie nie natknalem sie na spostrzezenia uzytkownika.
Intersuja mnie doswiadczenia poslugujacych sie takim rowerem .
Nie znalazlem w sieci.

Data: 2012-02-20 11:44:57
Autor: Alfer_z_pracy
XX YY napisał:
natomiast nigdzie nie natknalem sie na spostrzezenia uzytkownika. Intersuja mnie doswiadczenia poslugujacych sie takim rowerem . Nie znalazlem w sieci.

Hm, ale zajrzałeś do mojego linka?

"po kilku dniach jezdzenia uwazam za calkiem wygodne rozwiazanie. Podstawowa zaleta, bardzo prosta. Nie ma sposobu zeby sie ubrudzic czymkolwiek, poza ewntualnym blotem na ulicy. Mam kilka rowerow, w tym typowego mieszczucha i zawsze jest okazja do wpakowania nogawki, czy innej garderoby w lancuch. "

"Co do Krossa Grand MXT - Marek Utkin opisal kiedys wrazenia z testu - bardzo pozytywne. O ile dobrze pamietam tamten walek sprowadzano chyba z Tajlandii a pierwsza kontrola luzu i ewentualna regulacja-sprawdzenie po 25 000 km."

Więc skoro w minutę znajduję te opinie, to nie ufam Ci że innych opinii użytkowników w necie już nie ma. Chyba że masz popsuty internet ;)

W innym języku też piszą o takich rozwiązaniach (opinie pod artykułem):
http://www.treehugger.com/bikes/chainless-shaft-drive-bicycle-transmissions-by-sussex.html

A dalej... szukaj sobie sam :-)

Pzdr
A.

Data: 2012-02-20 06:49:01
Autor: XX YY
[...]

w sumie dowiedzialem sie , ze sobie nie mozna pobrudzic spodni
lancuchem.

zamowilem , zobaczymy jak to dziala.

Data: 2012-02-20 16:29:24
Autor: Alfer_z_pracy
XX YY napisał:
w sumie dowiedzialem sie , ze sobie nie mozna pobrudzic spodni lancuchem.

A o niższej sprawności takiego rozwiązania coś znalazłeś? ;)

zamowilem , zobaczymy jak to dziala.

Całkiem dobra metoda choć nieco kosztowna. Ale rzeczywiście nic nie uczy lepiej niż własne doświadczenie.

Pzdr!
A.

Data: 2012-02-24 12:47:10
Autor: Olgierd
Wal kardana zamiast lancucha
On Mon, 20 Feb 2012 11:44:57 +0100, Alfer_z_pracy wrote:

A dalej... szukaj sobie sam

To mnie się rzuciło coś takiego w oczy

http://stringbike.com/

(via Wired.com)

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-02-20 14:24:01
Autor: rmikke
Wal kardana zamiast lancucha
Dnia Mon, 20 Feb 2012 01:41:23 -0800 (PST), XX YY naskrobaďż˝/a:

On 20 Feb., 10:15, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
XX YY napisa=B3:

> Jak to sie ma do klasycznego lancucha - jakies zalety , wady ?

Po 0,29 sek. poszukiwania wyskakuje na przyk=B3ad taki link, tak jakby Tw=
=F3j
[...]

Niejaki Skeler rozwalił toto w pół roku. Ale on kazdy napęd rozwala
podobno...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-15 18:33:55
Autor: Vince
Wal kardana zamiast lancucha
Przy okazji: http://gadzetomania.pl/2010/09/20/stringbike-wegierski-rower-bez-lancucha ..Kompletnie nie rozumiem zasady yego działania, ale podobno jeździ!

Pozdrawiam, M.

Data: 2012-03-15 18:12:53
Autor: rmikke
Wal kardana zamiast lancucha
Dnia Thu, 15 Mar 2012 18:33:55 +0100, Vince naskrobał/a:

Przy okazji: http://gadzetomania.pl/2010/09/20/stringbike-wegierski-rower-bez-lancucha .Kompletnie nie rozumiem zasady yego działania, ale podobno jeździ!

Starebyo. Zdaje sie, nawet w tym watku, z linkiem do strony Stringbike, gdzie
wszystko jest wyjasnione z rysunkami, animacjami i filmami.