Wałbrzych cdn?

Data: 2011-06-02 14:24:18
Autor: Leprechaun
Wałbrzych cdn?
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9710403,PiS_obrzuca_sie_blotem_i_pisze_donosy_do_Kaczynskiego.html

"
Jak twierdzi nasz informator, w wałbrzyskim PiS rywalizują ze sobą dwie frakcje: starych działaczy i spadochroniarzy z LPR. - Anna Zalewska otoczyła się tymi drugimi i za ich pomocą próbuje wywalczyć sobie pierwsze miejsce na liście do Sejmu. Starzy, skupieni wokół posła Waldemara Wiązowskiego, robią wszystko, by jej to uniemożliwić - mówi nasz informator."

Ja za czasów komuny! Ja pierdziele! Dziadek miał rację! PiS to odmiana komuchów!

BomBel

Wałbrzych cdn?