Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-13 11:06:13
Autor: Andil
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Wiecie, że policja reaguje na fotki i filmiki zrobione telefonem ? Co ciekawe,
to właściciele firm też !  Na sumieniu mam już trzech "dzwonników" (policja) i
12 zgłoszeń do właścicieli firm na ich pracowników.

Gdy zobaczycie biedaka, którego nie jest stać na słuchawkę Bluetooth lub zestaw
głośnomówiący, który dzwoni podczas jazdy, wystarczy zdjęcie lub filmik aby to
zgłosić i zadbać o bezpieczeństwo na naszych drogach.

Miłego polowania na biedotę !

Data: 2009-12-13 11:30:42
Autor: PSYLO
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Andil pisze:
Gdy zobaczycie biedaka, którego nie jest stać na słuchawkę Bluetooth lub zestaw
głośnomówiący, który dzwoni podczas jazdy, wystarczy zdjęcie lub filmik aby to
zgłosić i zadbać o bezpieczeństwo na naszych drogach.

Zdjęcie lub filmik zrobione telefonem oczywiście w czasie jazdy? ;>

--
PSYLO

Data: 2009-12-13 12:36:28
Autor: aqq2
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Andil pisze:
> [...]
> zgłosić i zadbać o bezpieczeństwo na naszych drogach.

Zdjęcie lub filmik zrobione telefonem oczywiście w czasie jazdy? ;>

Nie, Telefonik jest tak ustawiony, że wystarczy tylko przycisnąć i odpowiednio
jechać aby zrobił odpowiedni filmik. Jeśli dobrze widać ćwierćinteligenta, to
wysyłka na policja.pl i jak formowy, to kopię do firmy.

Data: 2009-12-13 19:53:19
Autor: ONYX
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik <aqq2@onet.pl> napisał w wiadomości news:79c9.00000115.4b24d1bcnewsgate.onet.pl...
Andil pisze:
> [...]

jechać aby zrobił odpowiedni filmik. Jeśli dobrze widać ćwierćinteligenta, to
wysyłka na policja.pl i jak formowy, to kopię do firmy.

To odrazu siebie też pod......ol bo korzystanie z telefonu podczas jazdy /w to włącza się również filnowanie/ jest wykroczeniem.

--
ONYX

Data: 2009-12-14 15:27:42
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]
To odrazu siebie też pod......ol bo korzystanie z telefonu podczas jazdy /w to włącza się również filnowanie/ jest wykroczeniem.

Bzdura. Korzystanie korzystaniu nierówne.
neelix

Data: 2009-12-14 16:23:39
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
neelix pisze:

Bzdura. Korzystanie korzystaniu nierówne.
neelix

Jak jest dokładnie w paragrafie napisane???

Data: 2009-12-14 19:03:54
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5l9t$d9b$1inews.gazeta.pl...
neelix pisze:

Bzdura. Korzystanie korzystaniu nierówne.
neelix
Jak jest dokładnie w paragrafie napisane???

Mowa jest o trzymaniu w ręku. Naciskanie palcem nie podpada pod artykuł.
neelix

Data: 2009-12-15 07:06:08
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
neelix pisze:

Mowa jest o trzymaniu w ręku. Naciskanie palcem nie podpada pod artykuł.
neelix

No to jestem przestępcą bo notorycznie rozmawiam trzymając telefon w ręce. Tylko niestety (stety) żaden organ mnie jest w stanie mi tego udowodnić. Kolejny martwy przepis. Zazwyczaj razem z telefonem zmieniam biegi więc praktycznie zero zagrożenia a przepis łamię.

Data: 2009-12-15 12:42:42
Autor: ONYX
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

Bzdura. Korzystanie korzystaniu nierówne.

sam jesteś bzdura
UPORD

Art. 45.

2. Kierującemu pojazdem zabrania się:
  1)   korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub mikrofonu w ręku;

gdzie tu jest napisane o rozmowie telefonicznej, sms-owaniu czy robieniu zdjęć. Jak coś piszesz na grupe niech to ma jakąś choćby minimalną wartośc i podparcie.

--
ONYX

Data: 2009-12-15 17:15:21
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
ONYX pisze:

Art. 45.

2. Kierującemu pojazdem zabrania się:
 1)   korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub mikrofonu w ręku;

Jak widać przepis wybitnie głupi ale jak już jest to telefonem fotek robić nie wolno :-)

Data: 2009-12-15 18:42:44
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg8cmr$bbq$2inews.gazeta.pl...
ONYX pisze:

[...]

To tak jak producenci dołączają gadżety np. odkurzacz w długopisie. ;-)
neelix

Data: 2009-12-15 17:37:57
Autor: Artur Maśląg
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

gdzie tu jest napisane o rozmowie telefonicznej, sms-owaniu czy robieniu zdjęć.

No cóż, mogę napisać tak samo - sam jesteś bzdura. Wykonywanie zdjęć nie
podpada pod ten zapis, choćbyś nie wiem co zrobił.  Możesz sprawdzić
w sądzie. Zapominasz o czymś zasadniczym, co jest nazywane intencją
ustawodawcy, ale to typowe.

Jak coś piszesz na grupe niech to ma jakąś choćby minimalną wartośc i podparcie.

Fakt, mógłbyś sam z tej rady skorzystać.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-12-15 23:39:10
Autor: ONYX
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

Jak coś piszesz na grupe niech to ma jakąś choćby minimalną wartośc i podparcie.

Fakt, mógłbyś sam z tej rady skorzystać.

podaj jakieś przykładowe orzeczenie sądu mądralo. Idąc Twoim tokiem rozumowania, przy kontroli drogowej wynikłej z rozmowy telefonicznej można z powodzeniem powiedzieć, że nie rozmawiało się przez telefon tylko robiło sobie zdjęcie małżowiny usznej aby sprawdzić czy jest czysta bo nie ma się lusterka, bądź też odsłuchiwało nagranie na dyktafonie, gdyż taka opcja jest w telefonie.

--
ONYX

Data: 2009-12-16 13:42:28
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-16 22:54:30
Autor: ONYX
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

podaj jakieś przykładowe orzeczenie sądu mądralo. Idąc Twoim tokiem rozumowania, przy kontroli drogowej wynikłej z rozmowy telefonicznej można z powodzeniem powiedzieć, że nie rozmawiało się przez telefon tylko robiło sobie zdjęcie małżowiny usznej aby sprawdzić czy jest czysta bo nie ma się lusterka, bądź też odsłuchiwało nagranie na dyktafonie, gdyż taka opcja jest w telefonie.

Jak widzę nadal nie rozumiesz zapisu Art.45.
neelix

to proszę wytłumacz mi może się czegoś dowiem.

--
ONYX

Data: 2009-12-18 18:09:16
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

Jak widzę nadal nie rozumiesz zapisu Art.45.
neelix
to proszę wytłumacz mi może się czegoś dowiem.

Już napisałem: korzystanie korzystaniu nierówne.
neelix

Data: 2009-12-18 19:46:07
Autor: Krzysztof 45
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

neelix
to proszę wytłumacz mi może się czegoś dowiem.

Już napisałem: korzystanie korzystaniu nierówne.
Cytowanie masz zajebiste :D
--
Krzysiek

Data: 2009-12-22 14:16:43
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

neelix
to proszę wytłumacz mi może się czegoś dowiem.

Już napisałem: korzystanie korzystaniu nierówne.

Obydwaj :D

Data: 2009-12-15 18:41:24
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]
gdzie tu jest napisane o rozmowie telefonicznej, sms-owaniu czy robieniu zdjęć. Jak coś piszesz na grupe niech to ma jakąś choćby minimalną wartośc i podparcie.

Nie rozśmieszaj. A jak to się ma do sposobu używania przez kolegę, który nie trzyma go w ręku????? Jak coś piszesz na grupę .....
neelix

Data: 2009-12-13 23:59:36
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
aqq2@onet.pl pisze:

Nie, Telefonik jest tak ustawiony, że wystarczy tylko przycisnąć i odpowiednio
jechać aby zrobił odpowiedni filmik. Jeśli dobrze widać ćwierćinteligenta, to
wysyłka na policja.pl i jak formowy, to kopię do firmy.

Sie ku... przyczepili do telefonów. Udowodnij, że przez twoje "naciśnięcie i odpowiednie jechanie" nie spowodowałeś zagrożenia. Bądź konsekwentny.
Jazda z bólem głowy, z pełnym pęcherzem, z płaczącym dzieckiem czy zrzędzącą teściową nie jest zabroniona.
Zajął by się jeden z drugim czymś pożytecznym. Pędziwiatrów już lepiej filmuj a nie zaglądaj kto komu loda robi za przyciemnianymi szybami.

Data: 2009-12-14 23:31:23
Autor: Dominik
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
z pisze:

Sie ku... przyczepili do telefonów. Udowodnij, że przez twoje "naciśnięcie i odpowiednie jechanie" nie spowodowałeś zagrożenia. Bądź konsekwentny.

a to nie oni mają mi udowodnić, że spowodowałem zagrożenie, a nie ja mam udowadniać, że nie spowodowałem ? (zasada domniemania niewinności ?)
--
Dominik
Octavia/Cordoba

Data: 2009-12-13 11:46:17
Autor: eManitou
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
W dniu 2009-12-13 11:06, Andil pisze:

[...]

No to zaraz się zacznie. Nim dopije kawę którą właśnie zaparzyłem zostaniesz zrównany z ziemią - okrzyknięty ormowcem i konfidentem.

Tak na marginesie skąd wiesz, że policja raczyła zadziałać w rzeczonym przypadku ?

Data: 2009-12-13 12:18:06
Autor: Krzysztof 45
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
eManitou pisze:
No to zaraz się zacznie. Nim dopije kawę którą właśnie zaparzyłem zostaniesz zrównany z ziemią - okrzyknięty ormowcem i konfidentem.
Może nie koniecznie.
Mnie telefoniarze nie przeszkadzają, po za takimi mułami
którzy rozmawiając zapominają o bożym świecie, on/ona nie
wie czy ma jechać czy zatrzymać sie, zjechać na prawo czy
h... wie gdzie.
Nie raz chciałem zajechać, zatrzymać, wyrwać tel i
wypieprzyć w krzaki.
--
Krzysiek

Data: 2009-12-13 12:30:53
Autor: Andil
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
W dniu 2009-12-13 11:06, Andil pisze:

No to zaraz się zacznie. Nim dopije kawę którą właśnie zaparzyłem zostaniesz zrównany z ziemią - okrzyknięty ormowcem i konfidentem.

Oczywiście, głównie owa biedota będzie najbardziej krzyczeć ;)

Tak na marginesie skąd wiesz, że policja raczyła zadziałać w rzeczonym przypadku ?

Dostałem odpowiedzi, że zgłoszenie zostało przyjęte. Zostało wszczęte
postępowanie administracyjne.
Tylko należy pamiętać, żeby tak to zrobić aby ryjek i najlepiej numer
rejestracyjny był. Czyli lepszy filmik ew. kilka fotografii.

Data: 2009-12-13 15:16:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
W dniu 2009-12-13 12:30, Andil pisze:

Zostało wszczęte
postępowanie administracyjne.

O naiwności ... o głupoto ... gdyby te cechy dodawały skrzydeł - wojsko polskie wyje*ałoby w kosmos do rumunii wszystkie F16 i miałbyś naprawdę nieźle płatną fuchę.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-12-13 13:19:27
Autor: J.F.
Walcz z dzwonišcšbiedotš !
On Sun, 13 Dec 2009 11:46:17 +0100,  eManitou wrote:
[...]

Ormowiec i konfident. Nadawalby sie na Niemca, pewnie by mial rekord w ujawnianiu
ukrywajacych sie Zydow. Ale pare lat amerykanskiej okupacji i nawet Niemcom sie taka postawa
skonczyla :-)

A moze po prostu pracownik sklepu z akcesoriami, bo raczej nie
producent sluchawek BT :)

J.

Data: 2009-12-13 22:19:05
Autor: freewolny
Walcz z dzwonišcšbiedotš !
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:opm9i5pln92o5nsjs6jksrvooeqgv7rfln4ax.com...
[...]

Chcesz przekonać się jak działa mózg osoby rozmawiającej podczas jazdy przez telefon komórkowy? Proszę bardzo:
http://www.youtube.com/watch?v=2pK0BQ9CUHk . Policz ile razy została podana piłka.
A teraz zastanów się, czy chciałbyś zostać niezauważony przez taką osobę na pasach.

Damian

Data: 2009-12-13 23:23:42
Autor: Pab_lo
Walcz z dzwonišcšbiedotš !

Użytkownik "freewolny" <dnogiec.usun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg3lna$ouc$1inews.gazeta.pl...

piłka.
A teraz zastanów się, czy chciałbyś zostać niezauważony przez taką osobę na pasach.

A teraz zastanow sie czy jest jakas roznica miedzy sluchawka w rece a zestawem glosnomowiacym.

Picasso

Data: 2009-12-14 00:05:51
Autor: z
Walcz z dzwonišcšbiedotš !
Pab_lo pisze:

A teraz zastanow sie czy jest jakas roznica miedzy sluchawka w rece a zestawem glosnomowiacym.

albo rozmową z teściową :-)

PS. Dalej nie czytam bo na poparcie takiego zakazu i jeszcze podp... normalnych ludzi logicznego wytłumaczenia nie ma.
Jest tylko zapis w kodeksie. Głupi zapis bo głupi człowiek go wymyślił.
Dlaczego ten naród nie używa szarych komórek. Dzieci będą się z nas śmiac.

Data: 2009-12-14 07:35:16
Autor: freewolny
Walcz z dzwonišcšbiedotš !

Data: 2009-12-14 15:36:55
Autor: neelix
Walcz z dzwonišcšbiedotš !

Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:hg3q62$of4$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jest. Dwie ręce wolne do obsługi pojazdu. Widziałem dzisiaj jak jedno głupie babsko na skrzyżowaniu motało się skręcając w lewo jedną ręką, bo w drugiej miało telefon przy uchu. Tylko wyjść i rypnąć w ten głupi łeb. Jeśli chodzi o działanie telefonu to już sam dzwonek może poważnie zdekoncentrować, a o rozmowie to nie ma co nawet wspominać.
neelix

Data: 2009-12-14 16:13:22
Autor: Krzysztof 45
Walcz z dzwonišcšbiedotš !
neelix pisze:
Jeśli chodzi o działanie telefonu to już sam dzwonek może poważnie zdekoncentrować, a o rozmowie to nie ma co nawet wspominać.
Dokładnie, zwłaszcza gdy z boku siedzi żona, a dzwoni kochanka.
Z dzwonka może zrobić sie dzwon :D
--
Krzysiek

Data: 2009-12-14 17:35:01
Autor: Artur Maśląg
Walcz z dzwonišcšbiedotš !
Krzysztof 45 pisze:
neelix pisze:
[...]

Akurat dla kochanki to się kupuje drugi aparat z prepaidem
i chowa przed żoną, albo twierdzi, że to służbowy ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-12-14 21:13:00
Autor: Pab_lo
Walcz z dzwonišcšbiedotš !

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hg5pfn$s7n$1inews.gazeta.pl...

Akurat dla kochanki to się kupuje drugi aparat z prepaidem
i chowa przed żoną, albo twierdzi, że to służbowy ;)

.... i nie nalezy wprowadzac zadnych nr do ksiazki!

Picasso

Data: 2009-12-14 09:10:19
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwonišcšbiedotš !

Data: 2009-12-13 13:12:52
Autor: Pab_lo
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Andil" <aqq2WYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości news:

Miłego polowania na biedotę !

A teraz zalozmy.
Pacjent ktorego sfilmowales/sfotografowales nie przyznaje sie do winy, zostaniesz wezwany na rozprawe jako swiadek. Oczywiscie rozprawa bedzie w godzinach pracy. Po kilku takich rozprawach szef zacznie sie dopytywac co tak czesto odwiedzasz ten sad. Wtedy wyluszczysz mu sprawe... jedna nagana, druga nagana i baj baj z roboty... po co ma trzymac donosiciela. Skad ma wiedziec czy przypadkiem nie zglosi odpowiedniemu urzedowi, ze zatrudnia niepelnosprawnego ruchowo jako magazyniera albo, ze przeglad wozka widlowego skonczyl sie 2 tygodnie temu i ktos o tym zapomnial...

Po co mu taki pracownik?

Proponuje zmienic kobiete ktora nie daje lub znalezc sobie hobby...

Picasso

Data: 2009-12-13 13:38:12
Autor: eManitou
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
W dniu 2009-12-13 13:12, Pab_lo pisze:

Proponuje zmienic kobiete ktora nie daje lub znalezc sobie hobby...

Gratuluje podejścia do życia społecznego. Jak będą gwałcili teściową kolegi to tez pozostaniesz bierny bo może to policjanci albo sędzia z ławnikami sądu rejonowego ? Albo, jeśli nie masz kolegów, jak będą jumali kołpaki z samochodu żony to tez nie zareagujesz bo to niska szkodliwość i niech sobie chłopaki dorobią do kieszonkowego ? Przyzwolenie społeczne na drobne przestępstwa obok nieudolnego wymiaru "sprawiedliwości" to dwa grzechy główne tego kraju za które każdy powinien się wstydzić a nie wytykać drugiemu postawę _godną_ _pochwały_

Data: 2009-12-13 13:59:35
Autor: Pab_lo
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg2n85$nhb$1inews.gazeta.pl...

_godną_ _pochwały_

Spoko, rozumiem ...
Tak jak JF napisal - odnalezlibyscie sie w czasie okupacji...
tylu zydow bylo do wydania...

Miedzy Twoimi wnioskami i moimi nie ma roznicy!

Dla mnie takie poczynania nie swiadcza o dobrych checiach ale o psychicznym skrzywieniu. Powody tego skrzywienia moga byc rozne, moze to pracownik US, moze zona mu nie daje... Do takich zajec trzeba miec jakies hitlerowskie zapedy.

Picasso

Data: 2009-12-13 14:35:00
Autor: Andil
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

> [...]

Dla mnie takie poczynania nie swiadcza o dobrych checiach ale o psychicznym skrzywieniu. Powody tego skrzywienia moga byc rozne, moze to pracownik US, moze zona mu nie daje... Do takich zajec trzeba miec jakies hitlerowskie zapedy.
 Czyli według ciebie każde zgłoszenie wykroczenia, czy przestępstwa, to
skrzywienie psychiczne ?
Kolego, przy takim pojmowaniu problemu przez ciebie i kolegę JF, wygląda to na
osobowość dyssocjalną. To dość poważne zaburzenie psychiczne. Może warto się
leczyć i wrócić do poprawnych zachowań społecznych ? Co panowie ? Nie leczona
socjopatia prowadzi do popełniania przestępstw, a jak widać wy już zaczynacie
przyjmować jako pozytywne czyny zabronione. Terapia pozwoli wam w znacznym
stopniu wyrugować te patologiczne zachowania.

Data: 2009-12-13 15:02:13
Autor: Karolek
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Andil pisze:

[...]

ROTFL :>
I tym o to sposobem jednostka nie donoszaca chorobliwie na wszystko i wszystkich dookola staje sie socjopata, przestepca... czemu nie odrazu morderca :P
Moze wiec odrazu takich wsadzac dozywotnio do wiezienia.

P.S. Andil szefem jakiej firmy jestes?

--
Karolek

Data: 2009-12-14 09:33:48
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-13 15:05:18
Autor: Artur Maśląg
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Andil pisze:
(...)
Czyli według ciebie każde zgłoszenie wykroczenia, czy przestępstwa, to
skrzywienie psychiczne ?

Nie uogólniaj, niemniej świadczy to o dość typowej postawie
prezentowanej prze rodaków.

[...]

LOL - musiałbyś pewnie umieścić w ośrodkach spory odsetek "społeczństwa",
ponieważ od dawna wiadomo, że Polacy średnio dbają o swój kraj i wspólne
dobro, a najlepiej im wychodzi dbanie o własne interesy i walka dla
zasady z każdym prawem, które obowiązuje - z założenia. Od wieków tak
jest. Dlatego też Twój interlokur (jak i J.F.) zaczęli głodne kawałki
o Żydach i okupacji, by kwestię dbania o wspólne interesy sprowadzić
do absurdu.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-12-13 15:10:34
Autor: Pab_lo
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Andil" <aqq2WYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości news:79c9.00000134.4b24ed84newsgate.onet.pl...

[...]

Doskonale wiedzialem, ze to pojdzie w tym kierunku...
Ciezko dyskutowac z absurdami co?

Zaraz dojdziesz do wnioskow, ze uchroniles kogos przed smiercia...  Ten rozmawiajacy przez komorke na pewno jest socjopata i za miesiac zabije swojego sasiada za zwrocenie mu uwagi, ze kosi trawnik w sobote.

To teraz zacznijmy od poczatku.
Dlaczego zabrania sie rozmawiania przez telefon a palenia papierosow czy jedzenia juz nie? Dlaczego trzymajac w jednej rece parowke a w drugiej musztarde nie dostane mandatu a trzymajac telefon w reku juz tak?

Picasso

Data: 2009-12-14 15:45:59
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:hg2sph$ivb$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Może dlatego, że pewne czynności mamy wyćwiczone od lat i robimy bez zbytniego zaangażowania i dekoncentracji? Rozmowy przez telefon angażują emocjonalnie, a to może być zagrożeniem dla otoczenia.
neelix

Data: 2009-12-14 07:02:43
Autor: Luca
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
On 14 Gru, 15:45, "neelix" <anee...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Pab_lo" <nicpo...@pl.pl> napisał w wiadomościnews:hg2sph$ivb$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

zbytniego zaangażowania i dekoncentracji? Rozmowy przez telefon angażują
emocjonalnie, a to może być zagrożeniem dla otoczenia.

Ale przeciez rozmowy przez telefon _nie_sa_ zakazane ;-)

Data: 2009-12-14 19:06:38
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Luca" <lpalczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:9b360cee-0e63-45f7-9993-2345a2cb9234m38g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

emocjonalnie, a to może być zagrożeniem dla otoczenia.

Ale przeciez rozmowy przez telefon _nie_sa_ zakazane ;-)
-- -- -- -- -- --
Czytanie gazety podczas jazdy również nie jest. ;-)
neelix

Data: 2009-12-15 00:45:36
Autor: masti
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Dnia pięknego Mon, 14 Dec 2009 19:06:38 +0100, osobnik zwany neelix
wystukał:

> [...]

> tak?

Może dlatego, że pewne czynności mamy wyćwiczone od lat i robimy bez
zbytniego zaangaĹźowania i dekoncentracji? Rozmowy przez telefon
angażują emocjonalnie, a to może być zagrożeniem dla otoczenia.

Ale przeciez rozmowy przez telefon _nie_sa_ zakazane ;-) -- -- -- -- -- --
Czytanie gazety podczas jazdy rĂłwnieĹź nie jest. ;-) neelix

nie jest. to czemu się czepiasz gadania jak świecenia?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-15 17:43:47
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:5bcf9b0d50062b9523178004e04d8a7df650.pl.eu.org...
> [...]

Czytanie gazety podczas jazdy rĂłwnieĹź nie jest. ;-) neelix

nie jest. to czemu się czepiasz gadania jak świecenia?

A choćby po dzisiejszym doświadczeniu. Jedzie z przeciwka auto bez świateł to ja mu migam by włączył. Reakcji zero. Podjeżdżamy bliżej i co widzę? Babsko pier...li przez telefon i nie kontaktuje co się dzieje na drodze. Ja już jeden przełącznik przez miganie zepsułem. Trzeba było wymienić cały zespół na kierownicy. Ja takiej migam a ona mnie nie zauważa, bo zajęta jest pierdołami. To już jest norma. Jeśli migniesz a nie ma reakcji to na 99% za kółkiem siedzi pusta baba na dodatek gadająca przez telefon trzymany w ręku.

neelix

Data: 2009-12-16 18:05:36
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hg8f47$8cq$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie migaj - proste :)
Jak będzie jeździć bez swiateł jest duża szansa na to, że policja ją nauczy włączania oraz nie rozpraszania uwagi telefonem podczas jazdy.

Data: 2009-12-16 19:57:40
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <plumpixjr@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgb41f$gi2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzisz, zapomnieć włączyć jest rzeczą ludzką i ja to rozumiem. Dopiero potem okazuje się, że niepotrzebnie ostrzegam gadułę.
neelix

Data: 2009-12-14 16:36:01
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
neelix pisze:

[...]

Jednych rozprasza rozmowa przez telefon a innych nie.
Jednych rozprasza zmiana biegów a innych nie.
Wszyscy oni są przez prawo dopuszczeni do poruszania się po drogach, sa dorośli i sami wiedzą co ich rozprasza.
Ja nie jeżdżę przy migrenowym bólu głowy bo przy moich objawach jest to bardzo niebezpieczne.
Osoby niepełnosprawne jeżdżą kierując jedną ręką i wolno im rozmawiać z pasażerem. Wolno trzymać cokolwiek w ręce (jedzenie, telefon, aparat foto, trzymać za kolano) a nie wolno trzymać telefonu przy uchu.
Gdzie tu logika? To jest bzdurne mnożenie zakazów w celu otumanienia obywatela że się o nie dba i za niego myśli.
W rzeczywistości jest wręcz przeciwnie.
Skutek: obywatel bardziej ryzykuje.

Data: 2009-12-14 19:23:12
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5m13$gfn$1inews.gazeta.pl...
neelix pisze:

[...]

Ryzykuje czyimś zdrowiem lub życiem. Nie licz na rozsądek dorosłych. Popatrz ilu jest debili na drogach. Gadający przez telefon podczas jazdy też są niepełnosprawni .... umysłowo. Wielu patrzy tylko do przodu i też nie na wszystko. Czasem aż się chce takiego nalać jak się widzi jego motanie się. Ostatnio najczęściej widzę gadające baby. Wszystkiego jednak nie mogą zabronić. Niedawno chcieli zakazać palenia, jedzenia i picia, ale poszli na kompromis. Pozwól korzystać z telefonu bez ograniczeń to każdy będzie gadał. Nie chcę myśleć o skutkach. Tylko zakaz może ograniczyć niebezpieczeństwo. Kompromisem są np. zestawy słuchawkowe. Podczas manewrów potrzebne są obie ręce.

neelix

Data: 2009-12-15 00:36:56
Autor: Przembo
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
*neelix* napisal(a) w news:hg60f5$g0s$1nemesis.news.neostrada.pl:
[...]

Swiat sie konczy! Neelix popiera bezsensowny zakaz.

Podam Ci przyklad wyobraz sobie ze zywnosc kupujesz na kartki, w calym kraju tak jest i brakuje niemal wszystkiego... mozna rozciagnac ten przyklad na brak dostepnosci wielu artykulow, ale mniejsza o to. Co by sie stalo gdyby nagle zniesiono kartki, uwolniono ceny? Na pewno nic by si nie dalo kupic w sklepie, nawet octu i musztardy. A ceny? Az boje sie pomyslec... Cale szczescie ze zostalismy przy kartkach prawda?

A jak to bylo z telefonem? Bez zakazu kazdy bedzie gadal? Ja co prawda tu nic u siebie nie zmienie, ale jak widze deklarujesz ze bez zakazu bedzie nawijal na okraglo. Od lat te same braki w logicznym mysleniu :/

Uprzedzajac wieem co odpiszesz, w skrocie: z Polakami sie nie da, to nie u nas, na Polaka trzeba bata... Taaaaa jasne.

Pozdr

Data: 2009-12-15 18:12:30
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:hg6i37$ir$1news.onet.pl...
[...]

Jak najbardziej sensowny. Jeśli ktoś nie wie jak korzystać z auta i telefonu by nie zagrażać innym to sens zakazu istnieje.

[...]

A może do czasu aż nasi przyjeciele się nasycą i przestaną wszystko wybierać, a nam zostawiać puste haki warto było? Kartki mogły też być elementem walki z narodem. To nie jest dobry przykład.

[...]

Bata nie ma, bo nawet kursanci podczas jazdy jak zadzwoni telefon to biorą do łapy by odebrać. To jest plaga. PLAGA. Kiedyś nie było telefonów i ludzie żyli, a teraz biorą nawet do sracza. Wielu jeszcze boi się mandatu, bo nie tego, że coś nawywija. Pozwól gadać podczas jazdy to już niczego nie będą się bali. A jak jest z gpsami? Może to tylko sensacja, ale niektórzy wylądowali poza drogą, bo rozum został w domu lub wcale go nie ma.
neelix

Data: 2009-12-15 00:45:38
Autor: masti
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Dnia pięknego Mon, 14 Dec 2009 19:23:12 +0100, osobnik zwany neelix
wystukał:

Ryzykuje czyimś zdrowiem lub życiem.

a ja nie, bo świe.. gadanie nic nie zmienia :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-15 18:13:41
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:00e5a7a6bd2b746232c67df791093579f650.pl.eu.org...
Dnia pięknego Mon, 14 Dec 2009 19:23:12 +0100, osobnik zwany neelix
wystukał:

Ryzykuje czyimś zdrowiem lub życiem.

a ja nie, bo świe.. gadanie nic nie zmienia :)

Jak jedna ręka zajęta może bardzo dużo zmienić. Zwłaszcza podczas skręcania na skrzyżowaniu.
neelix

Data: 2009-12-15 12:28:31
Autor: Mario
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
  To jest bzdurne mnożenie zakazów w celu otumanienia
obywatela że się o nie dba

ale to prawda, przecież producent zestawów głośnomówiących to też obywatel ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-12-15 11:46:54
Autor: Mario
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
neelix pisze:

[...]

ale rozmowy z pasażerem/pasażerką też mogą angażować emocjonalnie. Należy zakazać!.

mario

Data: 2009-12-15 18:17:45
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Mario" <camaro94@spam.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg7pej$9sn$1news.onet.pl...
neelix pisze:

[...]

Ale ręce wolne do kierowania. Poza tym jeśli już to mała szkodliwość społeczna. Nie pamiętasz napisów w autobusach, że rozmowa z kierowcą zabroniona? Przełykanie śliny tez jest niebezpieczne, bo może nie tu wpaść. Bez skrajnych absurdów.
neelix

Data: 2009-12-15 22:22:57
Autor: Mario
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

neelix pisze:

[...]

ale to Ty pisałeś o zaangażowaniu emocjonalnym i zaczynasz popadać w absurd.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-12-16 13:53:27
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-15 15:38:51
Autor: Robson
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
emocjonalnie, a to może być zagrożeniem dla otoczenia.

Tutaj sie z Tobą nie zgodzę: to JEST realne zagrożenie. Pół roku temu jedna bździągwa rozwaliła samochód mojej żonie. Żona stała na czerwonym   świetle od kilku minut, nagle potężne uderzenie od tyłu, przesunięcie samochodu do przodu i uderzenie przodem. Tylko dlatego, że blondynka w jednej ręce miała komórkę, w drugiej fajeczkę, pary zabrakło w procesorze, żeby obsłużyc zdarzenie pt. hamowanie na czerwonym świetle.

Data: 2009-12-15 17:05:39
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Robson pisze:
Tylko dlatego, że blondynka w
jednej ręce miała komórkę, w drugiej fajeczkę, pary zabrakło w procesorze, żeby obsłużyc zdarzenie

A gdyby miała szminkę i fajeczkę to trzeba skonstruować 2 nowe paragrafy? :-)
Państwo opiekuńcze to jedno wielkie kłamstwo. Jesteś dorosły zdałeś egzamin, przeszedłeś badania i testy (tutaj jak już zaostrzyć) to masz się obowiązkowo ubezpieczyć (tu bym dyskutował ale niech tam) i odpowiadać za swoje czyny. Mnożenie paragrafów jest głupie, nieefektywne i nieekonomiczne.

Data: 2009-12-16 08:09:40
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Robson pisze:
> [...]
> procesorze, żeby obsłużyc zdarzenie

A gdyby miała szminkę i fajeczkę to trzeba skonstruować 2 nowe

Widzisz, nie mam mądrego, którenby wymusił myślenie.

Artur(m)

Data: 2009-12-15 18:19:30
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości news:hg86m7$hk0$1news.onet.pl...
[...]

 Dlatego zagrożenia należy ograniczać i eliminować w zarodku. Skoro brak rozumu, a jest zagrożenie to musi być zakaz.

neelix

Data: 2009-12-15 22:24:35
Autor: Mario
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
  Skoro brak
rozumu, a jest zagrożenie to musi być zakaz.

neelix

hm.. chyba w dyskusjach na temat świateł mijania twierdziłeś co innego...
tam się zgadzałem z Tobą, teraz piszesz jak potłuczony.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-12-16 13:57:05
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Mario" <camaro94@spam.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg8uq7$k9a$2news.onet.pl...
[...]

Światła to zupełnie inny temat. Brak świateł w dzień nie jest zagrożeniem. Na punkcie telefonów ludzie dostali jakiegoś pierdolca, a to już może być groźne dla innych.
neelix

Data: 2009-12-13 16:41:15
Autor: Mario
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Andil pisze:
[...]

może jak skończysz gimnazjum, zrobisz prawko to inaczej spojrzysz na ten problem :-P

mario

Data: 2009-12-13 17:48:25
Autor: J.F.
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
On Sun, 13 Dec 2009 14:35:00 +0100,  Andil wrote:
[...]

Spytajmy inaczej - ilu z twoich znajomych tez tak fotografuje, albo np
dzwoni i zglasza takich przestepcow na policje. W koncu wystarczy tylko pojechac 50km/h i notowac wyprzedzajacych.

Teraz pominmy kwestie poprawnosci .. ale kto tu jest normalny - ty
jeden, czy wszyscy inni ? A co to znaczy normalny ? A potem sie mozesz zastanowic dlaczego normalna jest u nas
niepoprawnosc.

J.

Data: 2009-12-13 22:26:29
Autor: freewolny
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:df6ai59lec969khqtn69kbvmcjvhtt9lep4ax.com...
[...]

A ile osób wstawiło się za okradaną przez kieszonkowca kobietą? Tylko kurwa ja. Ta reszta biernych debili to wg Ciebie ideał do którego powinniśmy dążyć?

Damian

Data: 2009-12-14 09:32:23
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-14 10:02:34
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-14 10:20:23
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-15 00:45:37
Autor: masti
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Dnia pięknego Mon, 14 Dec 2009 10:20:23 +0100, osobnik zwany Artur\(m\)
wystukał:

Artur(m) pisze:

> Dla mnie to co Ty nazywasz "hitlerowskimi zapędami" jast zdrowym
odruchem
> (nie będę mówił "obywatelskim obowiązkiem"). Odruch tem umarł (co
> jest zrozumiałe za hitlera i komunistów) dziś jest podsycany przez
> bandziorów i ich rodziny (nazywając ten "odruch" skrajnie
> pejoratywnym określeniem
> "kapuś").
> Z determinacją będę "kapusiem" tych co łamia prawo DIXI.

Życzę Ci żebyś z taką samą determinacją uczestniczył w życiu
publicznym, chodził na wybory i udzielał się w bardziej pożytecznej
działalności. Akurat wybrałeś sobie nie najmądrzejszy przepis na
tapetę, bo łatwo i prosto zrobić fotkę. Stanąłeś kiedyś w obronie
napadniętej osoby, zadzwoniłeś na policję jak sąsiad maltretował
rodzinę???

O tym żeby myśleć zanim się coś zrobi chyba nie muszę pisać. A może ...

Ależ żeś tu trafił...

bul, bul, bul....

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-14 11:56:27
Autor: Pab_lo
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-15 09:09:30
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

> [...]
> określeniem
> "kapuś").
> Z determinacją będę "kapusiem" tych co łamia prawo

Zacznijmy od tego, ze odnosze sie do tego konkretnego przypadku. To inni
nagle podnosza kwestie ogolne i wyjezdzaja z jakimis gwaltami, jesli tak,
ja tez moge porownac do wydawania zydow niemcom. Donoszenie w takich
blahych
sprawach jest skrzywieniem psychicznym (moze byc i frustracja) lub brakiem
ciekawych zajec.  Przyklad ze zwolnieniem opisalem dlatego, ze nigdy nie
wiadomo co takiemu "obywatelowi" moze ubzdurac sie pozniej...

Ja też ogólnie stwierdziłem że trzeba r e a g o w a ć, a w jakiej formie to
już przepisu się nie ustali
(choć wiadomo, że wiedza o przestępstwie może być przez prawo wykorzystana
przeciw Tobie).
Ja zaczynam od zwracania uwagi dzieciom, że przeklinają, śmiecą, rozrabiają
(wiadomo młodzieży
się już nie nauczy a w ryj można dostać:)) choć za zakrętem znów,
przeklinają, śmiecą, rozrabiaja,
to wiedzą, ze ktoś może zareagować, (więc następny raz mogą, choć nie
muszą:), się pohamować).

Artur(m)

Data: 2009-12-15 11:50:09
Autor: Mario
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
[...]

aa czyli dobrze zrozumiałem że reagujesz tylko wtedy gdy szansa dostania w ryj jest minimalna?

pozdrawiam
mario

Data: 2009-12-15 13:42:05
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Mario" <camaro94@spam.onet.pl> napisał w wiadomości
rozrabiają
> [...]
> muszą:), się pohamować).

aa czyli dobrze zrozumiałem że reagujesz tylko wtedy gdy szansa dostania

Nie podejdę do karka z tekstem nie rzucaj pan tego na ziemię
bo to obniży estetykę naszego miasta,
bo aspekt wychowawczy jest raczej mizerny w tym wieku.

Jestem walczący, ale nie wariat.

Artur(m)

Data: 2009-12-15 14:35:17
Autor: Mario
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Artur(m) pisze:
[...]

nie, jesteś hipokrytą, bo będziesz walczył z rozmawianiem przez komórę w czasie jazdy a do karka nie podejdziesz bo sie boisz, bo tak Ci wygodnie.
Ok, ja też nie podejdę do karków ale tak samo nie będe walczył z rozmawiającymi w czasie jazdy.

mario

Data: 2009-12-15 15:31:13
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

[...]

Ja robię tak aby usprawniać, gdzie to jest możliwe
Karka - nie da sie usprawnić
telefony - tak bo prawdopodobieństwo większe

Data: 2009-12-15 16:13:16
Autor: Mario
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Artur(m) pisze:
[...]

Nie, poprostu próbujesz egzekwować prawo od ludzi ale wybiórczo, tam gdzie Ci jest wygodnie/bezpiecznie.

mario

Data: 2009-12-16 08:12:27
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Artur(m) pisze:
> [...]
> telefony - tak bo prawdopodobieństwo większe

Nie, poprostu próbujesz egzekwować prawo od ludzi ale wybiórczo, tam

O, mario boska.

Data: 2009-12-15 17:10:16
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Artur(m) pisze:
Ja robię tak aby usprawniać, gdzie to jest możliwe
Karka - nie da sie usprawnić
telefony - tak bo prawdopodobieństwo większe

Jak nie podejdziesz do karka to masz jako obywatel obowiązek zadzwonić na policję i poszukać kogoś co się karka nie będzie bał.
Ale przecież nie będziesz miał czasu bo fotki właśnie robisz. To jest bardziej trendy i możesz zaszpanować pixelami. Hipokryta.

Data: 2009-12-16 08:13:55
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Artur(m) pisze:
> [...]

Ale przecież nie będziesz miał czasu bo fotki właśnie robisz. To jest
bardziej trendy i możesz zaszpanować pixelami. Hipokryta.

Nie mam siły dyskutować "akademicko"
Pa.

Artur(m)

Data: 2009-12-16 10:02:53
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-13 16:05:37
Autor: J.F.
Walcz z dzwonišcšbiedotš !
On Sun, 13 Dec 2009 13:38:12 +0100,  eManitou wrote:
Gratuluje podejścia do życia społecznego. Jak będą gwałcili teściową kolegi to tez pozostaniesz bierny bo może to policjanci albo sędzia z

Hm, tesciowa .. to moze nie jest najlepszy przyklad :-)
Ciekawe czy kolega ci podziekuje za obywatelska postawe :-)

Tak czy inaczej jest drobna roznica pomiedzy napadem, a np parkowaniem
na zakazie ..

J.

Data: 2009-12-13 16:54:15
Autor: eManitou
Walcz z dzwonišcšbiedotš !
W dniu 2009-12-13 16:05, J.F. pisze:

Hm, tesciowa .. to moze nie jest najlepszy przyklad :-)
Ciekawe czy kolega ci podziekuje za obywatelska postawe :-)

Podałem dwa przykłady czynów i niskiej szkodliwości społecznej... :-)

Tak czy inaczej jest drobna roznica pomiedzy napadem, a np parkowaniem
na zakazie ..

To prawda. Między napadem a np morderstwem też jest spora różnica więc może nad napadami też należy przejść do porządku dziennego i nie zawracać sobie nimi głowy ?

Data: 2009-12-13 16:12:34
Autor: to
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
eManitou wrote:

Gratuluje podejścia do życia społecznego. Jak będą gwałcili teściową
kolegi to tez pozostaniesz bierny bo może to policjanci albo sędzia z
ławnikami sądu rejonowego ?

Porównujesz rozmowę przez telefon do gwałtu na teściowej? Normalny jesteś?

Przyzwolenie społeczne na drobne przestępstwa obok nieudolnego wymiaru
"sprawiedliwości" to dwa grzechy główne tego kraju za które każdy
powinien się wstydzić

To nie przestępstwo.

a nie wytykać drugiemu postawę _godną_ _pochwały_

Godna pochwały może wśród psychicznych.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-13 13:52:10
Autor: Andil
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Po kilku takich rozprawach szef zacznie sie dopytywac co tak czesto odwiedzasz ten sad. Wtedy wyluszczysz mu sprawe... jedna nagana,

Ja jestem szefem.

Data: 2009-12-13 14:02:19
Autor: Pab_lo
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Andil" <aqq2WYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości news:79c9.00000127.4b24e37anewsgate.onet.pl...

Po kilku takich rozprawach szef zacznie sie dopytywac co
tak czesto odwiedzasz ten sad. Wtedy wyluszczysz mu sprawe... jedna nagana,

Ja jestem szefem.

No to chyba interes Ci nie idzie - to moze byc wytlumaczenie Twoich frustracji - wybaczam Ci.

Zapisz sie na jakies MMA moze Ci przejdzie...

Picasso

Data: 2009-12-13 14:21:14
Autor: Andil
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

> Ja jestem szefem.

No to chyba interes Ci nie idzie - to moze byc wytlumaczenie Twoich frustracji - wybaczam Ci.

Oops ! Czyżbym trafił na dzwoniącego :)

(Przeczytaj sobie ignorancie co to jest frustracja. Kamieniami na szkołę
rzucałeś ? :>)
KF

Data: 2009-12-13 14:42:03
Autor: Pab_lo
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Andil" <aqq2@onet.pl> napisał w wiadomości news:79c9.00000131.4b24ea4anewsgate.onet.pl...

Oops ! Czyżbym trafił na dzwoniącego :)

(Przeczytaj sobie ignorancie co to jest frustracja. Kamieniami na szkołę
rzucałeś ? :>)

Doskonale wiem co to znaczy, sam je miewam kiedy np dekarze przez miesiac nie przyjezdzaja a terminy gonia...  Ale ja odreagowuje zamykajac sie w garazu aby przygotowac skuterek do nastepnego sezonu.
Nie trace swojego cennego czasu na donosicielstwo, czasami w wolnym czasie czytam PMS... niestety widzac takie watki jak Twoj budza sie jakies negatywne emocje a juz przynajmniej niesmak!

Picasso

Data: 2009-12-14 09:17:17
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-15 00:45:36
Autor: masti
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Dnia pięknego Mon, 14 Dec 2009 09:17:17 +0100, osobnik zwany Artur\(m\)
wystukał:

[...]

E!
Ja tam wolę pracować na sprzęcie bez homologacji i żadnego przeglądu "No
risk no fun"
Moi pracownicy są wporzo, też to lubią. Ja się nie boję;)

do czasu aż któremuś stanie się krzywda i dopadnie cie prokurator :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-22 14:21:33
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:bbe644566fc079e9ca9c4b5ce44f0a3af650.pl.eu.org...

[...]

Bo "dupochroniarstwo" to wyjątkowo rozwinięta dziedzina sztuki w Polsce.
Najfajniejsze jest w tym wszystkim to, że ci, którzy udzielają zezwoleń, świadectw i homologacji także nie odpowiadają.
Tak więc jest to sztuka dla sztuki, a i tak wina pozostanie po stronie pracownika.

Data: 2009-12-13 13:31:44
Autor: bratPit
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Wiecie, że policja reaguje na fotki i filmiki zrobione telefonem ? Co ciekawe,
to właściciele firm też !

nie da się już czytać tej grupy niestety,
brat

Data: 2009-12-14 00:30:01
Autor: Tomasz Pyra
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
bratPit pisze:

Wiecie, że policja reaguje na fotki i filmiki zrobione telefonem ? Co ciekawe,
to właściciele firm też !

nie da się już czytać tej grupy niestety,

IMO to w kółko ten sam gość.

Data: 2009-12-13 16:25:46
Autor: Alti
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Andil" <aqq2WYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości news:79c9.00000102.4b24bc95newsgate.onet.pl...
[...]

Ciekawe co jest źródłem twoich kompleksów czy frustracji.

Wojtek

Data: 2009-12-13 17:28:34
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
[...]

Ciebie biedaczku nie stać na samochód i stąd masz te frustracje ?
Kolego, robienie zdjęć telefonem w trakcie jazdy stwarza większe zagrożenie na drodze niż rozmowa przez telefon.
Mam nadzieję, że w końcu trafisz na rozsądnych policjantów czy sędziów, któzy przemówią Ci do rozumu.

Data: 2009-12-13 17:41:44
Autor: to
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Andil wrote:

Wiecie, Ĺźe policja reaguje na fotki i filmiki zrobione telefonem ? Co
ciekawe, to właściciele firm teĹź !  Na sumieniu mam juĹź trzech
"dzwonników" (policja) i 12 zgłoszeń do właścicieli firm na ich
pracownikĂłw.

A jak TwĂłj psychiatra reaguje na Twoje donosicielskie ekscesy?

Gdy zobaczycie biedaka, którego nie jest stać na słuchawkę Bluetooth lub
zestaw głośnomówiący, który dzwoni podczas jazdy, wystarczy zdjęcie lub
filmik aby to zgłosić i zadbać o bezpieczeństwo na naszych drogach.

Rozprasza sama rozmowa, a nie trzymanie telefonu, więc z bezpieczeństwem ma to niewiele wspólnego.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-13 18:58:23
Autor: Artur Maśląg
Walcz z dzwoniÂącÂąbiedotÂą !
to pisze:
(...)
A jak TwĂłj psychiatra reaguje na Twoje donosicielskie ekscesy?

Boisz się czegoś, że tak historycznie reagujesz?

Rozprasza sama rozmowa, a nie trzymanie telefonu, więc z bezpieczeństwem ma to niewiele wspólnego.

Gdyby to było prawdą, to nakaz korzystania z urządzeń hands-free nie
byłby powszechny.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-12-13 18:02:45
Autor: to
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Artur Maśląg wrote:

A jak TwĂłj psychiatra reaguje na Twoje donosicielskie ekscesy?

Boisz się czegoś, że tak historycznie reagujesz?

Psychicznych należy się obawiać we własnym, dobrze pojętym interesie.

Rozprasza sama rozmowa, a nie trzymanie telefonu, więc z
bezpieczeństwem ma to niewiele wspólnego.

Gdyby to było prawdą, to nakaz korzystania z urządzeń hands-free nie
byłby powszechny.

Skoro trzymanie w ręku słuchawki jest tak niebezpieczne, to dlaczego CB też nie jest zabronione? Naiwniak z Ciebie...

--
cokolwiek

Data: 2009-12-13 19:12:40
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b252c45$1news.home.net.pl...

[...]

teĹź nie jest zabronione? Naiwniak z Ciebie...

Dlatego zakazy korzystania z telefonu podczas jazdy uważam za głupotę.
Jednak ustawodawcy chodziło o trzymanie telefonu, a nie samą rozmowę, ponieważ zabroniona jest rozmowa przez telefon trzymany w ręku. Rozmowa poprzez BT czy zestaw głośnomówiący jest jak najbardziej dozwolone. Co zaś się tyczy CB to znane są przypadki traktowania ich na równi z telefonem przez drogówkę.
Tak więc to co piszesz nie jest prawdą.

Data: 2009-12-13 18:42:46
Autor: masti
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Dnia pięknego Sun, 13 Dec 2009 19:12:40 +0100, osobnik zwany Jacek
\"Plumpi\" wystukał:

zaś się tyczy CB to znane są przypadki traktowania ich na równi z
telefonem przez drogówkę.
Tak więc to co piszesz nie jest prawdą.

zupełnie pozbawione podstaw prawnych. Podobnie jak próby łapania nawalonych rowerzystów idących z rowerem.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-13 23:18:51
Autor: to
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Jacek \"Plumpi\" wrote:

Dlatego zakazy korzystania z telefonu podczas jazdy uważam za głupotę.

Albo korzystanie z radia, klimatyzacji, drapanie się za uchem...

Jednak ustawodawcy chodziło o trzymanie telefonu, a nie samą rozmowę,
ponieważ zabroniona jest rozmowa przez telefon trzymany w ręku. Rozmowa
poprzez BT czy zestaw głośnomówiący jest jak najbardziej dozwolone.

I co w związku z tym?

Co
zaś się tyczy CB to znane są przypadki traktowania ich na równi z
telefonem przez drogówkę.

Od kiedy niedouczone miśki z drogówki stanową prawo?

Tak więc to co piszesz nie jest prawdą.

Zdaje Ci się.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-14 00:27:20
Autor: z
Jacek "Plumpi" pisze:

Dlatego zakazy korzystania z telefonu podczas jazdy uważam za głupotę.
Jednak ustawodawcy chodziło o trzymanie telefonu, a nie samą rozmowę, ponieważ zabroniona jest rozmowa przez telefon trzymany w ręku.

Pierwszy lepszy telefon ma opcje "głośnomówienia"
Co to za różnica czy trzyma się go przy, uchu, piersi czy członku.
To jest bzdura na resorach. Przepis nie do wyegzekwowania, który powinien być zlikwidowany.

Data: 2009-12-13 19:35:12
Autor: Artur Maśląg
Walcz z dzwoniÂącÂąbiedotÂą !
to pisze:
(...)
Psychicznych należy się obawiać we własnym, dobrze pojętym interesie.

Jesteś psychiatrą, czy tylko tak Tobie się wydaje?

Skoro trzymanie w ręku słuchawki jest tak niebezpieczne,

Cóş, najwyraźniej ustawodawcy uznali, şe niebezpieczne jest prowadzenie
rozmowy przez telefon trzymany w ręku przy uchu, a nie samo trzymanie,
czy sama rozmowa.

to dlaczego CB teĹź nie jest zabronione?

A niby czemu miałoby być? Masz tam full duplex?

Naiwniak z Ciebie...

Wręcz przeciwnie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-12-14 01:44:58
Autor: to
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Artur Maśląg wrote:

Psychicznych należy się obawiać we własnym, dobrze pojętym interesie.

Jesteś psychiatrą, czy tylko tak Tobie się wydaje?

Denuncjowanie drobnych wykroczeń to nie jest zdrowy objaw. Ja takich ludzi unikam, wolę normalnych.

[...]

Ustawodawca uznaje różne rzeczy, a za rok czy pięć uznaje coś dokładnie przeciwnego. Głupawy przepis nie stanowi rzeczywistości i nie jest dowodem na nic.

to dlaczego CB teĹź nie jest zabronione?

A niby czemu miałoby być? Masz tam full duplex?

A co to ma do rzeczy?
Naiwniak z Ciebie...

Wręcz przeciwnie.

Zdaje Ci się, bo dylasz Meleksem.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-14 00:40:06
Autor: Tomasz Pyra
Walcz z dzwoniÂącÂąbiedotÂą !
Artur Maśląg pisze:
to pisze:
(...)
[...]

Z drugiej strony czy gdzie są jakieś wiarygodne badania o ile rozmowa przez telefon komórkowy za pomocą zestawu głośnomówiącego jest mniej absorbująca niż za pomocą telefonu trzymanego w ręku i jak to się przekłada na szansę spowodowania wypadku.

Jeszcze najlepiej na tle porównania np. automatycznej i ręcznej skrzyni biegów (która również wymaga odrywania rąk od kierownicy).

Bo takie zakazy które "na pewno nie zaszkodzą" to można mnożyć w nieskończoność - nakazać montować automatyczne klimatyzacje w których temperaturę można zmieniać tylko na postoju (to samo dot. zmiany stacji radiowej i wszelkich innych ustawień samochodu).
Oczywiście zakazać wszelkich absorbujących uwagę kierowcy urządzeń jak nawigacje samochodowe czy radioodbiorniki.
Zakaz rozmĂłw z pasaĹźerami (najlepiej w ogĂłle zakaz woĹźenia pasaĹźerĂłw, chyba Ĺźe w oddzielonej kabinie)

Bo to są takie pomysły że w imię potencjalnego i niczym niepotwierdzonego bezpieczeństwa upierdzielić miliony ludzi, a efekt pozostanie bardzo wątpliwy.

Data: 2009-12-14 20:27:12
Autor: masti
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Dnia pięknego Mon, 14 Dec 2009 00:40:06 +0100, osobnik zwany Tomasz Pyra
wystukał:

Artur Maśląg pisze:
to pisze:
(...)
[...]

są. linka nie pamiętam, ale generalnie wynik był taki, ze rozprasza rozmowa niezależnie od tego czy się trzyma w ręku czy gada przez głośnogadułę.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-14 22:19:09
Autor: Tomasz Pyra
masti pisze:

są. linka nie pamiętam, ale generalnie wynik był taki, ze rozprasza rozmowa niezależnie od tego czy się trzyma w ręku czy gada przez głośnogadułę.

No też mi się tak wydaje.
I pewnie rozprasza rĂłwnieĹź niezaleĹźnie czy przez telefon czy z pasaĹźerem.

Obstawiam też że jeszcze bardziej rozpraszają problemy rodzinne czy zawodowe, katar sienny, dekolty na reklamach itp. itd...

Więc ta cała historia ze złymi komórkami to takie ucudaczanie - jak się spotka paru gości przy browarze to można takimi pomysłami na poprawy bezpieczeństwa sypać jak z rękawa.
A potem tylko ludzi się umęczy w imię bezpieczeństwa.

Data: 2009-12-14 21:45:22
Autor: masti
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Dnia pięknego Mon, 14 Dec 2009 22:19:09 +0100, osobnik zwany Tomasz Pyra
wystukał:

ale jak to ładnie w Sejmie wygląda :(

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-15 12:14:30
Autor: Mario
Tomasz Pyra pisze:
masti pisze:

[...]

i zawsze znajdą się tacy co będą donosić bo to obywatelska postawa, że Twoja pasażerka ma za mała spódniczkę, że ktoś je kanapkę, że reklama itp.. :-(

pozdrawiam
mario

Data: 2009-12-13 21:28:12
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b252758$1news.home.net.pl...
Andil wrote:
Rozprasza sama rozmowa, a nie trzymanie telefonu, więc z bezpieczeństwem
ma to niewiele wspĂłlnego.

No nie, jesli ktos pali albo je, to zbliża do ust przedmiot pożądania co jakiś czas, poza tym krótkim momentem, trzyma choćby częsciowo łapę na kierownicy. W czasie rozmowy bez zestawu głośnomóiwącego czy słuchawki trzyma łapę przy uchu - poza przypadkami rozmów z tesciową - i to jest problem. A jeśli kogoś rozprasza rozmowa, w kazdym razie na tyle, żeby miało mu to przeszkadzać w prowadzeniu, to nie powinien wozić pasażerów, słuchać radia czy nosić obcisłych gatek w czasie jazdy.

--
Yogi(n)

Data: 2009-12-15 01:46:01
Autor: to
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Yogi\(n\) wrote:

No nie, jesli ktos pali albo je, to zbliża do ust przedmiot pożądania co
jakiś czas, poza tym krótkim momentem, trzyma choćby częsciowo łapę na
kierownicy.

I to ma być jakiś wyróżnik? Niby dlaczego? Bo pasuje do głupawej teorii?

W czasie rozmowy bez zestawu głośnomóiwącego czy słuchawki
trzyma łapę przy uchu - poza przypadkami rozmów z tesciową - i to jest
problem.

Problemem jest to, ze zajmuje umysł czym innym. A słuchawkę można trzymać ramieniem.

A jeśli kogoś rozprasza rozmowa, w kazdym razie na tyle, żeby
miało mu to przeszkadzać w prowadzeniu, to nie powinien wozić pasażerów,
słuchać radia czy nosić obcisłych gatek w czasie jazdy.

Zastosuj więc te rady do siebie.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-13 23:20:39
Autor: kameleon
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Andil" <aqq2WYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości news:79c9.00000102.4b24bc95newsgate.onet.pl...
Wiecie, że policja reaguje na fotki i filmiki zrobione telefonem ? Co ciekawe,
 kamerować, co się da.. jak nosisz aparat to wiesz, że czasem nie zdążysz wyciągnąć, a tu taaaka chwila. Zatem, kamerka plus stosik kaset :) albo sony hdd ;) i non stop nagrywanko. Do tego uwiecznisz swoje wojaże, śliczne zakrety, mistrzostwo intelektu ;) .... a przy okazji stado durnych baranów, bo chyba podczas każdej przejażdżki przynajmniej na jednego się natkniemy, no nie? Andil, dzięki, no pewnie że tak. Ja widziałem babsztyla w autku w Bielsku Podlaskim, jak skręcał z kazimierzowskiej w mickiewicza, i jadł chyba loda czy dzwonił :).. nie zdążyłem wyciągnąć aparatu, kiedy się odwróciła do mnie rufą. Pewnie miała automatyczną skrzynię biegów (nie taki znowu doszczętny matoł, jak by się zdawało), albo hehe jeździ tylko na jedynce ;) Parszywe autko, jakis fiat cy cuś.
Inny dynks: zestaw rejestrujący plus kilka kamer.. chyba nie do podważenia dla sądu (poza polską sądową ruletką). Podejrzewam jednak, że chyba nowe kamery z kompensacją wstrząsów najlepsiejsze będą. HD, można se powiększyć to i owo. W Nikonie kompensacja faaajnie działa.

Data: 2009-12-14 00:20:47
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Andil pisze:
Wiecie, że policja reaguje na fotki i filmiki zrobione telefonem ? Co ciekawe,
to właściciele firm też !  Na sumieniu mam już trzech "dzwonników" (policja) i
12 zgłoszeń do właścicieli firm na ich pracowników.

Ten przepis jest raz że głupi z zasady a po drugie źle napisany bo
nikt mi nie udowodni że rozmawiam przez telefon trzymając go w dłoni i rozmawiając przez opcję głośnego mówienia (bez słuchawek, zestawów itp)
Ręka i głowa tak samo zajęta. Krótko mówiąc głupi przepis a z takimi się walczy (wybory i takie tam) a nie się nimi zachwyca.

Data: 2009-12-16 05:01:03
Autor: robertbig
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
On 13 Gru, 11:06, "Andil" <aqq2WYTNI...@onet.pl> wrote:
[...]

A tobie Padlino , to wolno w czasie jazdy robic zdjęcia i filmy
kręcic ???

Podaj swoje dane  to chetnie cie zgłosze .

Data: 2009-12-16 05:07:36
Autor: robertbig
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
[...]

 Drogi  Analny.
Ale ty dziany jestes. Łosz kurwa.....!!!

A czy wiesz że ?
Słuchawki to daja od dawna do najtańszych tele. A i zakup jest
groszowy.
Czemu pierdzisz więc ???

Widać ,że z obory twoja mame i tate  razem z tobą wylezli niedawno...
Jeszcze od ciebie jebie gnojem...

Data: 2009-12-18 18:12:55
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

[...]

No ta ja dodam tekst jaki kiedyś znalazłem. Linka nie mam.
"Mówienie przez telefon komórkowy podczas prowadzenia samochodu jest czterokrotnie bardziej dekoncentrujące niż słuchanie - informują psycholodzy amerykańscy na łamach pisma "Experimental Psychology".

Jak tłumaczą naukowcy z University of South Carolina, mózg źle sobie radzi z jednoczesnym mówieniem i przetwarzaniem informacji wzrokowych. Mówienie odciąga uwagę od tego, co się widzi. Taką sytuacją, w której może to być niebezpieczne, jest rozmowa przez telefon podczas prowadzenia samochodu.

Naukowcy podają, że według amerykańskich statystyk 25 proc. wszystkich wypadków samochodowych spowodowanych jest chwilową dekoncentracją kierowcy. Okazuje się też, że 73 proc. kierowców rozmawia przez telefon komórkowy podczas prowadzenia samochodu. Prof. Amit Almor z University of South Carolina wykazał podczas eksperymentów, że kiedy ktoś zamierza coś powiedzieć lub jest w trakcie mówienia, jego mózg słabiej koncentruje się na tym, co widzi.

Badani musieli odnajdywać różne figury na monitorze komputera lub śledzić za pomocą myszki szybko poruszający się kursor. W tym samym czasie słuchali nagrań i odpowiadali na zadawane w nagraniach pytania. "Mierzyliśmy poziom uwagi i odkryliśmy, że koncentracja spadała w sytuacjach, kiedy badany przygotowywał się, żeby coś powiedzieć lub kiedy mówił. Poziom jego uwagi spadał czterokrotnie w porównaniu z sytuacją, w której tylko słuchał. Podczas słuchania ludzie potrafią łatwiej >>przełączać<< się na inne zadania" - wyjaśnia naukowiec".

neelix

Data: 2009-12-19 12:42:21
Autor: dzk3
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
On 18 Gru, 18:12, "neelix" <anee...@wp.pl> wrote:

[...]

Ale według mnie, to raczej nie chodzi o mówienie, a odpowiadanie na
pytania, nie tylko przez telefon. Na przykład spróbuj robić coś
wymagającego skupienia śpiewając swoją ulubioną piosenkę, a potem
spróbuj robić to samo odpowiadając na czyjeś pytania, nawet banalne..
Pozdro

Data: 2009-12-20 16:34:42
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "dzk3" <dzk3@interia.pl> napisał w wiadomości news:633efe5c-27b7-47a7-ad6b-fd38096fa882d10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

A według mnie każda rozmowa w jakimś stopniu odwraca uwagę. Odpowiadanie prawdopodobnie najbardziej, bo trzeba jeszcze wymyśleć odpowiedź.
neelix

Walcz z dzwoniącąbiedotą !