Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-13 11:30:42
Autor: PSYLO
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Andil pisze:
Gdy zobaczycie biedaka, którego nie jest stać na słuchawkę Bluetooth lub zestaw
głośnomówiący, który dzwoni podczas jazdy, wystarczy zdjęcie lub filmik aby to
zgłosić i zadbać o bezpieczeństwo na naszych drogach.

Zdjęcie lub filmik zrobione telefonem oczywiście w czasie jazdy? ;>

--
PSYLO

Data: 2009-12-13 12:36:28
Autor: aqq2
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Andil pisze:
> [...]
> zgłosić i zadbać o bezpieczeństwo na naszych drogach.

Zdjęcie lub filmik zrobione telefonem oczywiście w czasie jazdy? ;>

Nie, Telefonik jest tak ustawiony, że wystarczy tylko przycisnąć i odpowiednio
jechać aby zrobił odpowiedni filmik. Jeśli dobrze widać ćwierćinteligenta, to
wysyłka na policja.pl i jak formowy, to kopię do firmy.

Data: 2009-12-13 19:53:19
Autor: ONYX
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik <aqq2@onet.pl> napisał w wiadomości news:79c9.00000115.4b24d1bcnewsgate.onet.pl...
Andil pisze:
> [...]

jechać aby zrobił odpowiedni filmik. Jeśli dobrze widać ćwierćinteligenta, to
wysyłka na policja.pl i jak formowy, to kopię do firmy.

To odrazu siebie też pod......ol bo korzystanie z telefonu podczas jazdy /w to włącza się również filnowanie/ jest wykroczeniem.

--
ONYX

Data: 2009-12-14 15:27:42
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]
To odrazu siebie też pod......ol bo korzystanie z telefonu podczas jazdy /w to włącza się również filnowanie/ jest wykroczeniem.

Bzdura. Korzystanie korzystaniu nierówne.
neelix

Data: 2009-12-14 16:23:39
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
neelix pisze:

Bzdura. Korzystanie korzystaniu nierówne.
neelix

Jak jest dokładnie w paragrafie napisane???

Data: 2009-12-14 19:03:54
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg5l9t$d9b$1inews.gazeta.pl...
neelix pisze:

Bzdura. Korzystanie korzystaniu nierówne.
neelix
Jak jest dokładnie w paragrafie napisane???

Mowa jest o trzymaniu w ręku. Naciskanie palcem nie podpada pod artykuł.
neelix

Data: 2009-12-15 07:06:08
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
neelix pisze:

Mowa jest o trzymaniu w ręku. Naciskanie palcem nie podpada pod artykuł.
neelix

No to jestem przestępcą bo notorycznie rozmawiam trzymając telefon w ręce. Tylko niestety (stety) żaden organ mnie jest w stanie mi tego udowodnić. Kolejny martwy przepis. Zazwyczaj razem z telefonem zmieniam biegi więc praktycznie zero zagrożenia a przepis łamię.

Data: 2009-12-15 12:42:42
Autor: ONYX
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

Bzdura. Korzystanie korzystaniu nierówne.

sam jesteś bzdura
UPORD

Art. 45.

2. Kierującemu pojazdem zabrania się:
  1)   korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub mikrofonu w ręku;

gdzie tu jest napisane o rozmowie telefonicznej, sms-owaniu czy robieniu zdjęć. Jak coś piszesz na grupe niech to ma jakąś choćby minimalną wartośc i podparcie.

--
ONYX

Data: 2009-12-15 17:15:21
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
ONYX pisze:

Art. 45.

2. Kierującemu pojazdem zabrania się:
 1)   korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub mikrofonu w ręku;

Jak widać przepis wybitnie głupi ale jak już jest to telefonem fotek robić nie wolno :-)

Data: 2009-12-15 18:42:44
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg8cmr$bbq$2inews.gazeta.pl...
ONYX pisze:

[...]

To tak jak producenci dołączają gadżety np. odkurzacz w długopisie. ;-)
neelix

Data: 2009-12-15 17:37:57
Autor: Artur Maśląg
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

gdzie tu jest napisane o rozmowie telefonicznej, sms-owaniu czy robieniu zdjęć.

No cóż, mogę napisać tak samo - sam jesteś bzdura. Wykonywanie zdjęć nie
podpada pod ten zapis, choćbyś nie wiem co zrobił.  Możesz sprawdzić
w sądzie. Zapominasz o czymś zasadniczym, co jest nazywane intencją
ustawodawcy, ale to typowe.

Jak coś piszesz na grupe niech to ma jakąś choćby minimalną wartośc i podparcie.

Fakt, mógłbyś sam z tej rady skorzystać.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-12-15 23:39:10
Autor: ONYX
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

Jak coś piszesz na grupe niech to ma jakąś choćby minimalną wartośc i podparcie.

Fakt, mógłbyś sam z tej rady skorzystać.

podaj jakieś przykładowe orzeczenie sądu mądralo. Idąc Twoim tokiem rozumowania, przy kontroli drogowej wynikłej z rozmowy telefonicznej można z powodzeniem powiedzieć, że nie rozmawiało się przez telefon tylko robiło sobie zdjęcie małżowiny usznej aby sprawdzić czy jest czysta bo nie ma się lusterka, bądź też odsłuchiwało nagranie na dyktafonie, gdyż taka opcja jest w telefonie.

--
ONYX

Data: 2009-12-16 13:42:28
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-16 22:54:30
Autor: ONYX
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

podaj jakieś przykładowe orzeczenie sądu mądralo. Idąc Twoim tokiem rozumowania, przy kontroli drogowej wynikłej z rozmowy telefonicznej można z powodzeniem powiedzieć, że nie rozmawiało się przez telefon tylko robiło sobie zdjęcie małżowiny usznej aby sprawdzić czy jest czysta bo nie ma się lusterka, bądź też odsłuchiwało nagranie na dyktafonie, gdyż taka opcja jest w telefonie.

Jak widzę nadal nie rozumiesz zapisu Art.45.
neelix

to proszę wytłumacz mi może się czegoś dowiem.

--
ONYX

Data: 2009-12-18 18:09:16
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

Jak widzę nadal nie rozumiesz zapisu Art.45.
neelix
to proszę wytłumacz mi może się czegoś dowiem.

Już napisałem: korzystanie korzystaniu nierówne.
neelix

Data: 2009-12-18 19:46:07
Autor: Krzysztof 45
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

neelix
to proszę wytłumacz mi może się czegoś dowiem.

Już napisałem: korzystanie korzystaniu nierówne.
Cytowanie masz zajebiste :D
--
Krzysiek

Data: 2009-12-22 14:16:43
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]

neelix
to proszę wytłumacz mi może się czegoś dowiem.

Już napisałem: korzystanie korzystaniu nierówne.

Obydwaj :D

Data: 2009-12-15 18:41:24
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Andil pisze:
> [...]
gdzie tu jest napisane o rozmowie telefonicznej, sms-owaniu czy robieniu zdjęć. Jak coś piszesz na grupe niech to ma jakąś choćby minimalną wartośc i podparcie.

Nie rozśmieszaj. A jak to się ma do sposobu używania przez kolegę, który nie trzyma go w ręku????? Jak coś piszesz na grupę .....
neelix

Data: 2009-12-13 23:59:36
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
aqq2@onet.pl pisze:

Nie, Telefonik jest tak ustawiony, że wystarczy tylko przycisnąć i odpowiednio
jechać aby zrobił odpowiedni filmik. Jeśli dobrze widać ćwierćinteligenta, to
wysyłka na policja.pl i jak formowy, to kopię do firmy.

Sie ku... przyczepili do telefonów. Udowodnij, że przez twoje "naciśnięcie i odpowiednie jechanie" nie spowodowałeś zagrożenia. Bądź konsekwentny.
Jazda z bólem głowy, z pełnym pęcherzem, z płaczącym dzieckiem czy zrzędzącą teściową nie jest zabroniona.
Zajął by się jeden z drugim czymś pożytecznym. Pędziwiatrów już lepiej filmuj a nie zaglądaj kto komu loda robi za przyciemnianymi szybami.

Data: 2009-12-14 23:31:23
Autor: Dominik
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
z pisze:

Sie ku... przyczepili do telefonów. Udowodnij, że przez twoje "naciśnięcie i odpowiednie jechanie" nie spowodowałeś zagrożenia. Bądź konsekwentny.

a to nie oni mają mi udowodnić, że spowodowałem zagrożenie, a nie ja mam udowadniać, że nie spowodowałem ? (zasada domniemania niewinności ?)
--
Dominik
Octavia/Cordoba

Walcz z dzwoniącąbiedotą !