Walcz z dzwoni±c±biedot± !

Data: 2009-12-13 11:46:17
Autor: eManitou
Walcz z dzwoni±c±biedot± !
W dniu 2009-12-13 11:06, Andil pisze:

Wiecie, że policja reaguje na fotki i filmiki zrobione telefonem ? Co ciekawe,
to wła¶ciciele firm też !  Na sumieniu mam już trzech "dzwonników" (policja) i
12 zgłoszeń do wła¶cicieli firm na ich pracowników.

Gdy zobaczycie biedaka, którego nie jest stać na słuchawkę Bluetooth lub zestaw
gło¶nomówi±cy, który dzwoni podczas jazdy, wystarczy zdjęcie lub filmik aby to
zgłosić i zadbać o bezpieczeństwo na naszych drogach.

No to zaraz się zacznie. Nim dopije kawę któr± wła¶nie zaparzyłem zostaniesz zrównany z ziemi± - okrzyknięty ormowcem i konfidentem.

Tak na marginesie sk±d wiesz, że policja raczyła zadziałać w rzeczonym przypadku ?

Data: 2009-12-13 12:18:06
Autor: Krzysztof 45
Walcz z dzwoni±c±biedot± !
eManitou pisze:
No to zaraz się zacznie. Nim dopije kawę któr± wła¶nie zaparzyłem zostaniesz zrównany z ziemi± - okrzyknięty ormowcem i konfidentem.
Może nie koniecznie.
Mnie telefoniarze nie przeszkadzaj±, po za takimi mułami
którzy rozmawiaj±c zapominaj± o bożym ¶wiecie, on/ona nie
wie czy ma jechać czy zatrzymać sie, zjechać na prawo czy
h... wie gdzie.
Nie raz chciałem zajechać, zatrzymać, wyrwać tel i
wypieprzyć w krzaki.
--
Krzysiek

Data: 2009-12-13 12:30:53
Autor: Andil
Walcz z dzwoni±c±biedot± !
W dniu 2009-12-13 11:06, Andil pisze:

No to zaraz się zacznie. Nim dopije kawę któr± wła¶nie zaparzyłem zostaniesz zrównany z ziemi± - okrzyknięty ormowcem i konfidentem.

Oczywi¶cie, głównie owa biedota będzie najbardziej krzyczeć ;)

Tak na marginesie sk±d wiesz, że policja raczyła zadziałać w rzeczonym przypadku ?

Dostałem odpowiedzi, że zgłoszenie zostało przyjęte. Zostało wszczęte
postępowanie administracyjne.
Tylko należy pamiętać, żeby tak to zrobić aby ryjek i najlepiej numer
rejestracyjny był. Czyli lepszy filmik ew. kilka fotografii.

Data: 2009-12-13 15:16:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Walcz z dzwoniÄ…cÄ…biedotÄ… !
W dniu 2009-12-13 12:30, Andil pisze:

Zostało wszczęte
postępowanie administracyjne.

O naiwności ... o głupoto ... gdyby te cechy dodawały skrzydeł - wojsko polskie wyje*ałoby w kosmos do rumunii wszystkie F16 i miałbyś naprawdę nieźle płatną fuchę.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2009-12-13 13:19:27
Autor: J.F.
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
On Sun, 13 Dec 2009 11:46:17 +0100,  eManitou wrote:
[...]

Ormowiec i konfident. Nadawalby sie na Niemca, pewnie by mial rekord w ujawnianiu
ukrywajacych sie Zydow. Ale pare lat amerykanskiej okupacji i nawet Niemcom sie taka postawa
skonczyla :-)

A moze po prostu pracownik sklepu z akcesoriami, bo raczej nie
producent sluchawek BT :)

J.

Data: 2009-12-13 22:19:05
Autor: freewolny
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:opm9i5pln92o5nsjs6jksrvooeqgv7rfln4ax.com...
[...]

Chcesz przekonać się jak działa mózg osoby rozmawiaj±cej podczas jazdy przez telefon komórkowy? Proszę bardzo:
http://www.youtube.com/watch?v=2pK0BQ9CUHk . Policz ile razy została podana piłka.
A teraz zastanów się, czy chciałby¶ zostać niezauważony przez tak± osobę na pasach.

Damian

Data: 2009-12-13 23:23:42
Autor: Pab_lo
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "freewolny" <dnogiec.usun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hg3lna$ouc$1inews.gazeta.pl...

piłka.
A teraz zastanów się, czy chciałby¶ zostać niezauważony przez tak± osobę na pasach.

A teraz zastanow sie czy jest jakas roznica miedzy sluchawka w rece a zestawem glosnomowiacym.

Picasso

Data: 2009-12-14 00:05:51
Autor: z
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Pab_lo pisze:

A teraz zastanow sie czy jest jakas roznica miedzy sluchawka w rece a zestawem glosnomowiacym.

albo rozmow± z te¶ciow± :-)

PS. Dalej nie czytam bo na poparcie takiego zakazu i jeszcze podp... normalnych ludzi logicznego wytłumaczenia nie ma.
Jest tylko zapis w kodeksie. Głupi zapis bo głupi człowiek go wymy¶lił.
Dlaczego ten naród nie używa szarych komórek. Dzieci będ± się z nas ¶miac.

Data: 2009-12-14 07:35:16
Autor: freewolny
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-14 15:36:55
Autor: neelix
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hg3q62$of4$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jest. Dwie ręce wolne do obsługi pojazdu. Widziałem dzisiaj jak jedno głupie babsko na skrzyżowaniu motało się skręcaj±c w lewo jedn± ręk±, bo w drugiej miało telefon przy uchu. Tylko wyj¶ć i rypn±ć w ten głupi łeb. Je¶li chodzi o działanie telefonu to już sam dzwonek może poważnie zdekoncentrować, a o rozmowie to nie ma co nawet wspominać.
neelix

Data: 2009-12-14 16:13:22
Autor: Krzysztof 45
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
neelix pisze:
Je¶li chodzi o działanie telefonu to już sam dzwonek może poważnie zdekoncentrować, a o rozmowie to nie ma co nawet wspominać.
Dokładnie, zwłaszcza gdy z boku siedzi żona, a dzwoni kochanka.
Z dzwonka może zrobić sie dzwon :D
--
Krzysiek

Data: 2009-12-14 17:35:01
Autor: Artur Ma¶l±g
Walcz z dzwoniącąbiedotą !
Krzysztof 45 pisze:
neelix pisze:
[...]

Akurat dla kochanki to się kupuje drugi aparat z prepaidem
i chowa przed żon±, albo twierdzi, że to służbowy ;)

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2009-12-14 21:13:00
Autor: Pab_lo
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:hg5pfn$s7n$1inews.gazeta.pl...

Akurat dla kochanki to się kupuje drugi aparat z prepaidem
i chowa przed żon±, albo twierdzi, że to służbowy ;)

.... i nie nalezy wprowadzac zadnych nr do ksiazki!

Picasso

Data: 2009-12-14 09:10:19
Autor: Artur\(m\)
Walcz z dzwoniącąbiedotą !