Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-13 16:25:46
Autor: Alti
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Andil" <aqq2WYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości news:79c9.00000102.4b24bc95newsgate.onet.pl...
Wiecie, że policja reaguje na fotki i filmiki zrobione telefonem ? Co ciekawe,
to właściciele firm też !  Na sumieniu mam już trzech "dzwonników" (policja) i
12 zgłoszeń do właścicieli firm na ich pracowników.

Gdy zobaczycie biedaka, którego nie jest stać na słuchawkę Bluetooth lub zestaw
głośnomówiący, który dzwoni podczas jazdy, wystarczy zdjęcie lub filmik aby to
zgłosić i zadbać o bezpieczeństwo na naszych drogach.

Miłego polowania na biedotę !

Ciekawe co jest źródłem twoich kompleksów czy frustracji.

Wojtek

Walcz z dzwoniącąbiedotą !