Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Data: 2009-12-13 23:20:39
Autor: kameleon
Walcz z dzwoniącąbiedotą !

Użytkownik "Andil" <aqq2WYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości news:79c9.00000102.4b24bc95newsgate.onet.pl...
Wiecie, że policja reaguje na fotki i filmiki zrobione telefonem ? Co ciekawe,
 kamerować, co się da.. jak nosisz aparat to wiesz, że czasem nie zdążysz wyciągnąć, a tu taaaka chwila. Zatem, kamerka plus stosik kaset :) albo sony hdd ;) i non stop nagrywanko. Do tego uwiecznisz swoje wojaże, śliczne zakrety, mistrzostwo intelektu ;) .... a przy okazji stado durnych baranów, bo chyba podczas każdej przejażdżki przynajmniej na jednego się natkniemy, no nie? Andil, dzięki, no pewnie że tak. Ja widziałem babsztyla w autku w Bielsku Podlaskim, jak skręcał z kazimierzowskiej w mickiewicza, i jadł chyba loda czy dzwonił :).. nie zdążyłem wyciągnąć aparatu, kiedy się odwróciła do mnie rufą. Pewnie miała automatyczną skrzynię biegów (nie taki znowu doszczętny matoł, jak by się zdawało), albo hehe jeździ tylko na jedynce ;) Parszywe autko, jakis fiat cy cuś.
Inny dynks: zestaw rejestrujący plus kilka kamer.. chyba nie do podważenia dla sądu (poza polską sądową ruletką). Podejrzewam jednak, że chyba nowe kamery z kompensacją wstrząsów najlepsiejsze będą. HD, można se powiększyć to i owo. W Nikonie kompensacja faaajnie działa.

Walcz z dzwoniącąbiedotą !