Walczę ze Strażą Miejską, poszukuję sekundantów :)

Data: 2010-06-26 10:33:57
Autor: Icek
Walczę ze Strażą Miejską, poszukuję sekundantów :)
Nie mam doświadczenia w praktykowaniu "prawa", a wdałem się w spór ze
S.M., który zaczyna nabierać kolorów.
Dotychczasową i planowaną wymianę korespondencji opisałem na stronce:
http://l.pl/9v3
Chętnie wysłucham (no - przeczytam :) ) sugestii pod adresem upixb -
małpka - lykamspam - kropka, dwie literki.
(Ten adres działa, wbrew pozorom.)

Może, przy weekendzie komuś z Was będzie się chciało spojrzeć ze swojej,
innej strony i podpowiedzieć coś.

ja tez zaczalem walke.  Zaczelo sie od tego, ze nie moglem wyjechac z
prywatnego podworka gdzie parkuje na droge publiczna bo jakis debil zastawil
wjazd.

Zaczalem pisac pisma. Okazuje sie, ze SM we Wroclawiu przez pierwsze 150 dni
(5 miesiecy) odholowala 89 zle zaparkowanych pojazdow a sam komendant
przedstawia to jako sukces podleglej mu jednostki.

Pojechalem w miasto. W 2 razy po 30 minut natrzaskalem 271 fotek zle
poparkowanych pojazdow (www.sm-wroclaw.pl) wlaczajac w to auta zaparkowane
na miejscach dla inwalidow pod sama komenda strazy miejskiej we Wroclawiu.

Icek

Walczę ze Strażą Miejską, poszukuję sekundantów :)