Walczom z globalnym -

Data: 2014-10-11 11:33:08
Autor: szklanynocnik
Walczom z globalnym -
- ociepleniem.
1min. 10sek.
https://www.youtube.com/watch?v=-XWPnJvjjG8

Dlaczego tylo slowenska tivi pokazuje oprysk?
Dlaczego tylk  ruska tivi powiedziala o grupie Bilderberg?

Chemtrails i bilderberg jeszcze 5 lat temu byly teoriami
spiskowymi:)

Jeszcze obrazek:
http://zmianynaziemi.pl/sites/default/files/chemtrails_dowod_0.png

Data: 2014-10-11 14:38:11
Autor: Krogulec
Walczom z globalnym -

<szklanynocnik@gmail.com> wrote in message news:7e6fbd74-d66b-465c-ba20-3c1bf61b62fagooglegroups.com...
[...]

Dowiecie sie w ciagu paru lub nastu lat jak wam nagle polowa rodzinki umrze na raka
a dzieci beda zjebami genetycznymi. Wtedy panstwo ladnie wam pomorze i ocali ;)

Data: 2014-10-11 13:53:48
Autor: donek999bronek
Walczom z globalnym -
użytkownik Krogulec napisał:

Dowiecie sie w ciagu paru lub nastu lat jak wam nagle polowa rodzinki umrze na raka

a dzieci beda zjebami genetycznymi. Wtedy panstwo ladnie wam pomorze i ocali ;)

Eeee, de bul dal rozwiazanie. Serio:
Dr Gerson skupia się w tej metodzie, a precyzyjnie ujmując specjalnym programie żywieniowym, na dwóch procesach. Z jednej strony pacjent bombardowany jest witaminami, mikroelementami i dobroczynnymi substancjami pochodzącymi z warzyw i owoców, z drugiej poddawany jest lewatywom mającym odciążyć wątrobę.

http://horoskop.wp.pl/kat,112834,title,Terapia-antynowotworowa-dr-Gersona,wid,15993715,wiadomosc.html

Data: 2014-10-11 19:55:03
Autor: Krogulec
Walczom z globalnym -

<donek999bronek@gmail.com> wrote in message news:8ade5fbb-ea76-4189-9069-0a9989b7630egooglegroups.com...
[...]

A po cholere jeść ? Wtedy nie  trzeba lewatywy i taniej ;)

Data: 2014-10-11 23:18:23
Autor: boukun
Walczom z globalnym -
<donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8ade5fbb-ea76-4189-9069-0a9989b7630egooglegroups.com...
[...]

Ja po tych lewatywach z kawy strasznie chudnę...
A może po oczyszczaniu wątroby według Huldy Clark, obie terapie razem stosuję, żeby pozbyć się kamieni żółciowych...
Żeby to niwelowało skutki chemtrialis mam wątplwości...

boukun

Data: 2014-10-12 07:15:24
Autor: stevep
Walczom z globalnym -
W dniu .10.2014 o 23:18 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To zrób dodatkowo po trzech lewatywach płukanie żołądka kretynie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-12 10:10:49
Autor: boukun
Walczom z globalnym -
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.xnlp7ye450oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Niby w jakim celu i jak to się robi?

boukun

Data: 2014-10-14 05:56:10
Autor: stevep
Walczom z globalnym -
W dniu .10.2014 o 10:10 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Wsadź sobie w dupę szlauch i odkręć wodę na cały regulator.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-11 22:46:09
Autor: boukun
Walczom z globalnym -
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7e6fbd74-d66b-465c-ba20-3c1bf61b62fagooglegroups.com...
[...]

Kurwa, na Dolnym Slasku najwiecej rozpylaja...

boukun

Data: 2014-10-11 13:49:48
Autor: donek999bronek
Walczom z globalnym -
użytkownik boukun napisał:

Kurwa, na Dolnym Slasku najwiecej rozpylaja...

Bo tam som same goje:) Widzisz? Pawie oczko omineli, wiedzom
gdzie prysnac:)

Walczom z globalnym -