"Walczyłem dla Polski i razem z Cezarym Gmyzem pomogłem odbić Polskę z rąk przestępców"

Data: 2019-06-13 03:05:39
Autor: Bruno Brunowski
"Walczyłem dla Polski i razem z Cezarym Gmyzem pomogłem odbić Polskę z rąk przestępców"
"tak Marek Falenta pisze o swojej współpracy z dziennikarzem, który nagłaśniał podsłuchy z warszawskich restauracji.

W liście Falenty do prezesa Jarosława Kaczyńskiego z 6 lutego nazwisko Cezarego Gmyza pojawia się trzy razy. Pierwszy: jako współkombatant biznesmena w walce o ,,odbicie Polski z rąk przestępców". Drugi: gdy opisuje Gmyza jako świadka jego walki. Pisze: ,,Pan Cezary Gmyz może zaświadczyć, że nie wahałem się ani chwili". Trzeci: przedstawia Gmyza jako współpracownika służb specjalnych. Stwierdza: ,,W tajnej bazie operacyjnej CBA w okolicach Płocka uzgodniłem, że przekażę cały pozyskany materiał. Przekazanie nastąpiło poprzez wprowadzenie informacji z nagrań do systemu operacyjnego CBA przez agentów CBA z wykorzystaniem jako źródła [tu nazwisko informatora], a potem fizycznie przez współpracującego z CBA dziennikarza Cezarego Gmyza. Jestem pewien, że bez wahania to potwierdzą"."

http://wyborcza.pl/7,75398,24893508,falenta-sypie-dziennikarzy-zwiazanych-z-pis.html

Grubo idzie.

--
Bruno

"Walczyłem dla Polski i razem z Cezarym Gmyzem pomogłem odbić Polskę z rąk przestępców"