Waldemar Kuczyński

Data: 2010-10-13 18:47:09
Autor: u2
Waldemar Kuczyński
... pierniczy farmazony na WSI 24. To że był przeciwnikiem politycznym
ś.p. Lecha Kuczyńskiego nie powinno przesłaniać mu to kim był
rzeczywiście ś.p. Prezydent.

Data: 2010-10-13 19:50:13
Autor: awe
Waldemar Kuczyński

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb5e290$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
.. pierniczy farmazony na WSI 24. To że był przeciwnikiem politycznym
ś.p. Lecha Kuczyńskiego nie powinno przesłaniać mu to kim był
rzeczywiście ś.p. Prezydent.
-- -- -- -- -
kolejna kurwa
awe

Data: 2010-10-13 19:54:46
Autor: u2
Waldemar Kuczyński
W dniu 2010-10-13 19:50, awe pisze:
kolejna kurwa

Moim zdaniem nie należy używać niecenzuralnych określeń. Wtedy
przeciwnicy polityczni triumfują. :)

Data: 2010-10-13 21:00:17
Autor: awe
Waldemar Kuczyński

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb5f269$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-13 19:50, awe pisze:
kolejna kurwa

Moim zdaniem nie należy używać niecenzuralnych określeń. Wtedy
przeciwnicy polityczni triumfują. :)
-- -- -- -- -- -
ja nie mam przeciwnikow politycznych a te kurew Kuczynska widzialem juz wiele razy w TV i czytalem wiele tekstow. raz kurwa zawsze kurwa.
awe

Data: 2010-10-13 20:47:15
Autor: boukun
Waldemar Kuczyński

[...]

Zdrajcą ...
Zbrodnia zdrady p. Kaczyńskiego została ukarana i jest to przestrogą, tak p.
Zakrzewski o zdradzie Kaczyńskiego

http://www.youtube.com/watch?v=qV_gz95piI8

boukun

Data: 2010-10-13 20:55:38
Autor: u2
Waldemar Kuczyński
W dniu 2010-10-13 20:47, boukun pisze:
Zdrajcą ...

Zdrajcą to ty jesteś, niemiecki rzeźniku.

Data: 2010-10-13 21:04:52
Autor: boukun
Waldemar Kuczyński

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb600ad$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-13 20:47, boukun pisze:
Zdrajcą ...

Zdrajcą to ty jesteś, niemiecki rzeźniku.

A w ciebie co wstąpiło, prostaku?

boukun

Data: 2010-10-13 21:08:36
Autor: u2
Waldemar Kuczyński
W dniu 2010-10-13 21:04, boukun pisze:

W dniu 2010-10-13 20:47, boukun pisze:
Zdrajcą ...

Zdrajcą to ty jesteś, niemiecki rzeźniku.

A w ciebie co wstąpiło, prostaku?

boukun

Sądzisz innych po sobie, bekon.

Data: 2010-10-13 21:08:26
Autor: awe
Waldemar Kuczyński

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb600ad$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-13 20:47, boukun pisze:
Zdrajcą ...

Zdrajcą to ty jesteś, niemiecki rzeźniku.
-- -- -- -- -- -- -
proterstuje. jak juz to niemieckojezyczny chazarski rzeznik
awe

Data: 2010-10-13 21:05:59
Autor: u2
Waldemar Kuczyński
W dniu 2010-10-13 21:08, awe pisze:
proterstuje. jak juz to niemieckojezyczny chazarski rzeznik

Bzdura, ukraiński Żydku.

Data: 2010-10-13 21:22:38
Autor: awe
Waldemar Kuczyński

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb6031a$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-13 21:08, awe pisze:
proterstuje. jak juz to niemieckojezyczny chazarski rzeznik

Bzdura, ukraiński Żydku.
-- -- -- -- -- -- --
niestety nie ukrainski i nie zydku:-))
awe

Data: 2010-10-13 21:17:47
Autor: u2
Waldemar Kuczyński
W dniu 2010-10-13 21:22, awe pisze:
niestety nie ukrainski i nie zydku:-))

Nie ściemniaj.

Data: 2010-10-13 23:38:38
Autor: awe
Waldemar Kuczyński

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb605df$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-13 21:22, awe pisze:
niestety nie ukrainski i nie zydku:-))

Nie ściemniaj.
-- -- -- -- -- -
nie mam zadnych zydowskich koneksji a przynajmniej nic o tym nie wiem
awe

Data: 2010-10-13 23:33:50
Autor: u2
Waldemar Kuczyński
W dniu 2010-10-13 23:38, awe pisze:
nie mam zadnych zydowskich koneksji a przynajmniej nic o tym nie wiem

Nie żartuj, wszyscy pochodzimy od Adama i Ewy, wspólnych przodków.

Data: 2010-10-14 10:28:53
Autor: awe
Waldemar Kuczyński

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb625c1$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-13 23:38, awe pisze:
nie mam zadnych zydowskich koneksji a przynajmniej nic o tym nie wiem

Nie żartuj, wszyscy pochodzimy od Adama i Ewy, wspólnych przodków.
-- -- -- -- --
no tak zakladajac ze adam i ewa byli zydami co absolutnie nie bylo mozliwe
awe

Data: 2010-10-14 17:24:11
Autor: u2
Waldemar Kuczyński
W dniu 2010-10-14 10:28, awe pisze:
no tak zakladajac ze adam i ewa byli zydami co absolutnie nie bylo mozliwe

Adma i Ewa byli murzynami :)

Data: 2010-10-14 08:48:49
Autor: Zahir
Waldemar Kuczyński

[...]

Kim był śp. prezydent? Małym człowieczkiem! Jaki z niego mąż stanu skoro wszyscy sąsiedzi wokół się z niego śmiali?
--

Zahir

Waldemar Kuczyński