Waldemarze Pawlaku herbu "Arbuz" nie ośmieszaj się !

Data: 2010-05-11 06:22:45
Autor: Antenka
Waldemarze Pawlaku herbu "Arbuz" nie ośmieszaj się !
Aktorze-miernoto z "Nocnej zmiany" zejdź ze sceny! Tfu!

Antenka

P.s. Aha zapomniałam. I zmień pieluchę!

Data: 2010-05-11 23:25:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-11 15:22, Antenka pisze:
Aktorze-miernoto z "Nocnej zmiany" zejdź ze sceny! Tfu!

Antenka

P.s. Aha zapomniałam. I zmień pieluchę!

Akurat Pawlak to się nawet wołami nie da ściągnąć ze sceny.. Wydaje się być jedną z ważniejszych postaci "układu" :-(

Data: 2010-05-11 14:32:00
Autor: Antenka
On 11 Maj, 23:25, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Akurat Pawlak to się nawet wołami nie da ściągnąć ze sceny.. Wydaje się
być jedną z ważniejszych postaci "układu" :-(

Nooo masz rację :-( Ech co za uparty cap!

Antenka

Data: 2010-05-12 15:42:50
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hsci04$ftt$1news.onet.pl...
[...]

To Pawlak jest na tej scenie dłużej niż Kaczyński?

--
stevep

Data: 2010-05-12 18:20:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-12 15:42, cirrus pisze:
[...]

Pewnie nie. Ale widać że jest zadowolony z rangi jaka pełni w "układzie"..Tym się różni od Kaczyńskiego, któremu widać coraz dalej  po drodze ze spiskowcami okrągłostołowymi.

Waldemarze Pawlaku herbu "Arbuz" nie ośmieszaj się !