Wałdoch - nie wyobrażam sobie powrotu do Polski

Data: 2012-02-03 22:16:30
Autor: Corso
Wałdoch - nie wyobrażam sobie powrotu do Polski
Czuję się wspaniale w Niemczech ze swoją rodziną. Tak mniej więcej wypowiedział się Tomasz Wałdoch dla telewizji Eurosport. Jest trenerem młodzików w Gelsenkirchen.
Panu Tomaszowi zachwytów gratuluję, i niech się zachwyca dalej i niech do Polski nie wraca i niech spierdala

Data: 2012-02-04 19:06:20
Autor: danpe_
Dnia Fri, 3 Feb 2012 22:16:30 +0000 (UTC), Corso napisał(a):

[...]

A co nie moze sie tam czuc wspaniale?
Klimat podobny, kase trzepie...

danpe_
gg:827748

Data: 2012-02-04 21:56:29
Autor: Corso
[...]

Oczywiście, że może. I kasę niech trzepie. Ale takie włazidupstwo, jakie to Niemce są wspaniałe (w domyśle jaka Polska do dupy) jest - delicates - mało eleganckie

Data: 2012-02-06 09:00:57
Autor:
Corso <0@0.pl> napisał(a):
[...]

Wygolona łepetyna przymarzła? Spotkania MW odwołane bo mróz? Liga nie gra i
bananami nie ma w kogo rzucać? Marszów lewaków do zablokowania brak? No
chciałbym się dowiedzieć co skłoniło "Corso-obrońce Polski" do tak głębokich
przemyśleń.*

Może dotrze, a może nie, do twojej łepetyny:
1) Pan Tomasz to reprezentant kraju i jak widać niezły fachowiec/gość skoro
ktoś jest w stanie powierzyć mu swoje dzieci (mimo oprzędzeń i stereotypów o
Polakach w Niemczech). Kim ty jesteś? Po tym co napisałeś to nie wypuściłbym
cię z klatki - widać ktoś zrobił ten błąd*.
2) Polska to nie raj na ziemi i swoje wady ma. Jeśli ich nie widzisz to jesteś
ślepy. Ktoś może czuć się lepiej gdzie indziej(chodź osobiście nie chciałbym
mieszkać gdzie indziej). Swoja energie skieruj w celu poprawy sytuacji, a nie
przekonywania, że jest fajnie albo niech "spierdala".*

* - Przepraszam za agresje ale starałem się pisać zrozumiałym dla "przedmówcy". Ps. Kiedyś czytałem fajny tekst: nie pluj na ludzi większych od siebie bo
grawitacja działa (czy jakoś tak).

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-02-06 20:11:15
Autor: Corso
cie

[...]

no proszę, jak to lewactwo potrafi sobie wszystko wytłumaczyc. Jak czegoś nie rozumie to wygolony łeb, MW i wszystko jasne

[...]

Jak zauważyłeś to reprezentant kraju, więc tym bardziej powinien dawać przykład i wyrażać się o swojej ojczyźnie z szacunkiem, a nie pogardą. A przy okazji co mnie obchodzą niemieckie stereotypy o Polakach? Ciebie jak widzę bardzo zakompleksiony matołku

[...]

Oczywiście, że może się czuć tam lepiej i niech sobie mieszka, jak mu tam wygodnie. ja tylko zwróciłem uwagę na mało elegancki ton jego wypowiedzi o Polsce.

Data: 2012-02-06 21:18:16
Autor: Cavallino
cie
Użytkownik "Corso" <0@0.pl> napisał w wiadomości news:Xns9FF1D789E971Baaasss127.0.0.1...

[...]

Jak ktoś czegoś nie rozumie, to właśnie wygolony łeb, w takim rozum nie szuka schronienia.

Data: 2012-02-06 20:32:40
Autor: Corso
cie

no proszę, jak to lewactwo potrafi sobie wszystko wytłumaczyc. Jak
czegoś nie rozumie to wygolony łeb,

Jak ktoś czegoś nie rozumie, to właśnie wygolony łeb, w takim rozum
nie szuka schronienia.

Jaka głębia myśli, jak z dyspozytorni na czerskiej

Data: 2012-02-07 17:30:51
Autor: Cavallino
cie
Użytkownik "Corso" <0@0.pl> napisał w wiadomości news:Xns9FF1DB2B698BFaaasss127.0.0.1...

[...]

LOL !!!
A co jest na jakiejś czerskiej?
Bo Ty to wiesz, ja nie, więc wnioski co do dyspozycji są dalej jasne.....

Data: 2012-02-07 06:23:16
Autor:
cie
Corso <0@0.pl> napisał(a):

> [...]

no proszę, jak to lewactwo potrafi sobie wszystko wytłumaczyc. Jak czegoś nie rozumie to wygolony łeb, MW i wszystko jasne

Pudło - nie jestem lewakiem. Wygolony łeb i MW to było w przenośni = stan
umysłu i poglądy.
> [...]

Jak zauważyłeś to reprezentant kraju, więc tym bardziej powinien dawać przykład i wyrażać się o swojej ojczyźnie z szacunkiem, a nie pogardą. A przy okazji co mnie obchodzą niemieckie stereotypy o Polakach? Ciebie jak widzę bardzo zakompleksiony matołku

Pudło - nie mam kompleksów (no może jeden :-) ). A stereotypy o Polakach (i
nie tylko) mnie owszem obchodzą bo czasem wyjeżdżam z raju i spotykam się z
dyskryminacją.
> [...]
> niech "spierdala".* Oczywiście, że może się czuć tam lepiej i niech sobie mieszka, jak mu tam wygodnie. ja tylko zwróciłem uwagę na mało elegancki ton jego wypowiedzi o Polsce.

Twoja była elegancka? Jakbyś napisał te dwa zdania zamiast pierwszego posta to
bym się do ciebie nie przyczepił. Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-02-07 18:34:41
Autor: Corso
cie

Pudło - nie mam kompleksów (no może jeden :-) ). A stereotypy o
Polakach (i nie tylko) mnie owszem obchodzą bo czasem wyjeżdżam z raju
i spotykam się z dyskryminacją.

To tym bardziej trzeba ich piętnować za to, że nas dyskryminują

[...]

Ok, może rzeczywiście pojechałem o jedno słowo za dużo i to ostatnie mogłem sobie odpuścić

Wałdoch - nie wyobrażam sobie powrotu do Polski