Wałek kopaniaka startera

Data: 2012-10-07 15:02:25
Autor: ttr 600
Wałek kopaniaka startera
Witam.Miałem ostatnio wypadek Yamaha TTr 600, i skrzywiła mi się dźwignia wraz z wałkiem kopaniaka startera.Da się to wyprostować po uprzednim nagrzaniu materiału?czy raczej pęknie?

Data: 2012-10-08 10:09:24
Autor: Mat S
Wałek kopaniaka startera
Witam.Miałem ostatnio wypadek Yamaha TTr 600, i skrzywiła mi się dźwignia wraz z wałkiem kopaniaka startera.Da się to wyprostować po uprzednim nagrzaniu materiału?czy raczej pęknie?

Pewnie się da... Co do pęknięcia, to zależy jak mocno rozgrzejesz ;-) Tak czy inaczej, mam nadzieję, że nie chcesz podchodzić z palnikiem do motocykla, tylko wymontować ten wałek do prostowania...

MS

Wałek kopaniaka startera