Wałęsa

Data: 2015-06-11 05:30:07
Autor: Stachu Chebel
Wałęsa
Bolek?  To nie jest kwestia wiary. Wiary...  OK, prostuję, bo nieopatrznie gdybym tego teraz wyjaśnienia nie dodał, to słowo "wiara" zostałoby odebrane totalnie opatrznie. Bo tak właśnie ZNACZENIE słowa wiara została przypisana. Komu? Ano niestety Gawiedzi..  Słowo "wiara" w większości nie tylko kojaży się , alę jest wręcz utożsamiane z pewnym światopoglądem.

Sie rozgadałem...

Tak moim zdaniem, Prezydent Wałęsa był najlepszym Prezydentem w PostPRelowskij PL.

Że nie znał języków obcych??  A jakie znał Lech K. parskający śmiechem, innymi słowy mówiąc robiąc siarę :

OK, a tak wogóle to robią se z nas jajca. Golę se mój wredny ryj dzień w dzień.
Na wybory nie chodzę, mam czyste sumienie. I w lustrze gapię się na swój wredny ryj bez obrzydzenia.

A tymczasem....,nawet małolaty czesem da się wyrwać (40+). :)))

Data: 2015-06-11 06:00:49
Autor: donek999bronek
Wałęsa
A co takiego zrobił ten Wałęsa że był naj?

Wałęsa