Walesa. Czlowiek z nadziei

Data: 2014-02-05 17:59:21
Autor: Titus Atomicus
Walesa. Czlowiek z nadziei
In article <Titus_Atomicus-1252E5.14342905022014@node2.news.atman.pl>,

Witam
Wreszcie obejrzalem 'Walese'.
http://kinoluna.novekino.pl/film.php?id=3141
Czyli 'jak w pojedynke obalilem komunizm'.
Niezle. 6+/10
Niezle zdjecia, swietne dialogi.
No i rola Wieckiewicza rewelacyjna.
A tak przy okazji - w filmie wykorzystano materialy archiwalne.
Tylko ze wydaje mi sie, ze na czesci tych archiwalnych zdjec z lat 1980-81 widze Wieckiewicza, nie Walese. Czy to oznacza, ze sie myle i jest to jednak Walesa, czy moze Wieckiewicz zostal tam cyfrowo wmontowany (jak Forest Gump w 'Forescie Gumpie'), czy moze nie sa to materialy archiwalne?

PS
Widze ze 'Wałęsa' juz byl na grupie, tylko z pliterkami.

Data: 2014-02-05 20:33:10
Autor: FEniks
Walesa. Czlowiek z nadziei
W dniu 2014-02-05 17:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

He he, bo film jest bardzo dobrze zmontowany. W dokumenty są wplecione nowe zdjęcia.

[...]

Nie z pliterkami, tylko część spacji pozjadało.

Ewa

Walesa. Czlowiek z nadziei