Wałęsa:-Prawie nie poznaję mojego Gdańska

Data: 2012-06-22 20:46:55
Autor: Marek Czaplicki
Wałęsa:-Prawie nie poznaję mojego Gdańska
- Z trudem mógłbym odnaleźć drogę do domu, tak wielu fanów przyjeżdża tutaj - mówi b. prezydent przed meczem Niemcy - Grecja. I uspokaja niemieckich dziennikarzy: - Dużą część historii zostawiliśmy za sobą. Fani Irlandii, Włoch, Hiszpanii i Gdańszczanie, wszyscy byli wobec siebie przyjaźni. Liczę, że tak samo będziemy zachowywać się wobec Niemców.
http://wyborcza.pl/1,75248,11993482,Walesa_dla__apos__apos_Die_Zeit_apos__apos_____Prawie.html#ixzz1yY5pfDMD

Czy potrzeba aż wielkich imprez i masowego "najazdu" obcokrajowców, aby zauważyć że Polska, Gdańsk się zmieniły? :-)

Data: 2012-06-25 11:51:39
Autor: T.

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:js2eiv$s2k$1node1.news.atman.pl...
[...]

On nie wychodzi na ulice - jest fanem komputerów i FB. Z Internetu czerpie wiedzę. A jaki już gdzieś wyjeżdża (z kierowcą), to na tylnym siedzeniu bawi się iPadem. To skąd ma wiedzeić, że coś się zmieniło?
T.

Wałęsa:-Prawie nie poznaję mojego Gdańska